11 Mart 2015 Çarşamba

MUHBİR…

                                        

Sevgili takipçilerim,yazımın başlığı MUHBİR kelimesini ve çoğunuz eş anlamını biliyorsunuzdur,ama ben bir daha geniş anlamlı açıklayım.
İstihbarat kuruluşlarında sahadaki çalışmayı yöneten istihbarat mensubun hedefler ve hedeflerle mücadele eden ajan,istihbarat uzmanı,haberalma elemanlarının etrafına veya yanına yerleştirilen ve kontrol mekanizması için kullanılan kişilere MUHBİR adı verilir.
                                 

Muhbirlerde iş bilgisi veya ÖZEL bir yetenek  aranmaz,yeterki istenilen dost,düşman hefefin etrafından basit oto kontrol mekanizması sağlıycak istihdamı yaratacak bir kişilik olsun.
Bu yan komşuda olabilir,evin kapı görevliside,evin içindeki hizmetli çalışanlar.                     
Ajanlar,istihbarat uzmanları ve haberelemanları farklı bunların çalışılan konularda sahada ve operasyonel durumlarda çeşitli konularda derin bilgisi olması çeşitli konular üstünde geçmişten bugüne tarihi bilgiden tutunda,her türlü konularda ekonomik,siyasi,askeri alanda deneyimleri ve bilgisi olması lazımdır.
Bunu açıkladım çünkü ülkemizde vatandaş tarafından kelimelerin farklılığı bilinmiyor.
Muhbirlerin en fazla işe yaradığı konu onlar üstünden oto kontrol mekanizması sağlayan yönetici kadrolardaki KİRLİ İSTİHBARAT personelinin,yani mesleğini gayrımeşru işlerde kullandıran veya kendinin gayrı meşru işleri için kullanan istihbaratçılarda sahadaki personellerin ayağını kaydırmak için muhbirler ile yanlış yollar hazırlayıp sahadaki kişinin bir şekilde ayağını kaydırarak dost hedef olsa bile bertaraf etmek.Aslında bu çalışmalar düşman hedeflere karşı İSTİHBARAT YÖNETİCİLERİNE ders olarak öğretilip her yıl kurslar haftalarında rotasyon eğitimlerinde tekrar modernize edilmiş şekilde yeni tekniklerle verilir…                           

Şimdi buraya nerden geldim,hekes kendi yaşadığını bilir bu son 20 yılın son beş yılında iftiraya kurban getirilip çeşitli basit şuçlarla mahkemeler karşısında infaz edilmiş cezalar alınca sonrası günlük yaşantımızda çok çekilmez hadiselere maruz kaldık.
Şimdi bu işlerin içinde bilgi sağlayınca bunları yapanların bir kısmıda isim kullanmıyorum benim delikanlılığıma yakışmaz,onlarda bir anda üstteyken alta düştüler ve yaptıkları belki doğru işlerde yapılan yanlış hadiselerle karman çorman oldu ve MİLLET için yapılacak şu anda düzgün memleketi geleceğe taşıyacak doğru bilgilerde yanlışların içine karıştı.
Tabi bilinmeyen bir kısım var bunlar benim gibi UZMANLARIN çok yakınına kadar günlük sızabilen artık onun bana sızma yapması işi olmuş kirli İSTİHBARAT yöneticisi olduğu için,tabi arada laf söylüycekki SEFEBERLİK camiasında dalgalanarak dolaşsın şimdi son lafı bir kere TOPA vurdu diye,ben burdan TÜRKİYE topraklarına mülteci olarak gelmiş özellikle karadeniz ve doğu bölgesinden İSTİHBARAT yönetici arkadaşlara siz beni ÇINAR ın ordaki top sahasında amatör takım maçlarındaki seyrettiğiniz oyuncularla karıştırdınız,TOPA vurmaktan ortada ne SAHA kaldı ne OYUNCU kaldı,size atmadığım gol kalmadı ne şandeliniz kaldı ne korneriniz nede penaltı çizginiz.
                                      

Onuda bırak hasta yatağından kaldırıp,nezarette tuturduğunuz üç gün beni havasız ortamda akciğer hastalığından kalkmış adamı ALLAHSIZLAR etrafa dedirtiyorsunuz emniyette 8 olmuştu diye.
Bakın delikanlı olan o kayıtları çıkartır kamuoyuna gösterir o hasta halimle ARSLAN gibi doğru ifademi verdim beş yıl geçti ne söylediysem yine arkasındayım son 100 yılın .
Şimdi ben burdan kamuoyuna söylüyorum CİA istanbuldaki operasyonel ziyaretçi evine girerken ALAYINIZ nasıl kimse görmesin diye SEKİZ(8) oluyorsunuz,sizin o yanınızdaki korumalarla lacivert pardüselerinizle SEKİZ oluşunuzu şu vatandaş bir görse..
                              

Onuda bırak MECLİSTEKİ siyasetçilerinizden ,türk siyasi ve askeri hayatının önemli isimleri görüşücekleri İngiliz istihbaratçılarla görünmeden görüşebilmek için özel ziyaretçi evlerine giderken o korkak,peşmurde hallerinizi şu TÜRKİYE halkı bir görse ondan sonra sizler hakkında değerlendirmesi çok iyi olur.
Arkadaşlar uzmanlığı SOVYET konusu olan askeri ve sivil istihbarat konularında bir ömür yaşamım sırasında,o kadar çok hadise ile karşılaştım,bu İFTİRALARI,KOMPLOLARI yapan şebekeler iki ortak nedenle bunları yaparlar biri taşoronluğunu yaptığı BATILI ülkenin burda önünü açmak ama daha önemlisi MADDİ emtia ve güç sağlamak…
Hep bölgedeki ve ülkemizdeki DERİN İNGİLİZ hakimiyetini söylemişimdir, birkaç gün evvel IRA(IRLANDA KURTULUŞ ORDUSU) ile müzakerelerle barışı sağlayan bir İNGİLİZ milletvekilinin PKK ve TÜRKİYE arasındaki çözüm süreci hakkında çok iyimser açıklamaları var,bunun zamanlamasını çok önemsiyorum ve sizlere 273 adet yazımı içinde hep İNGİLTERE devletinin TÜRKİYENİN stratejik konularının içinde ve yönlendirici olduğunu söylüyorum.

Tabi iş BATILI dedinmi bizim MEMO ile HASO hep mıke,jım,jonh arar bizdeki 8 (sekiz )olan arkadaşlar,bizide kendi tanımlamacası ile SEKİZ(8) yapan arkadaşlar bu işleri İNGİLİZ ve diğer konsorsiyum örgütlerle götürür…
Tabi biz bunları sizlere taşıdığımız için şu günlere kadar yakınlarıma ve bana farkettirilmeden çeşitli oyunlar oynanıyor,konular basit noktalara çeşitli senaryolarla indirgenerek başımıza iş açılmaya çalışıyor.
Arkadaşlar maalesef insanların vasfı önemli olduğu kadar KALİTESİNİN de çok önemi var KALİTE sonradan gelen bir şey değil doğuştan gelen KALİTESİZ adamlara ne söylesen izah etmen çok güçtür…
                      

Bunların resmi açılımını yapmıyorum ama yaparım,burdan aklı başında bu işleri götüren ARKADAŞLARA ricam bir an evvel önümüzdeki taşları kaldırın herkes yoluna,benim  KALİTESİZ ve benle ancak MUHBİR düzeyinde geriden gizli ilişki içine girmiş çocukluktan aşağılık kompleksli insanlarla hiç işim olmaz….
               

SAYIN İSKENDER BÜYÜK e (gerçek ismi bende saklı) çok kızardım bu karman çormanlığı bu döneklikleri görünce hakikaten artık onada hak vermeye başladım,arslanım  derdi bunların KONFİRGASYONLARI bu kadar  diye,bilardo toplarını çarpıştırıcan ses çıkartıcan sonra dönüp çıkan sesten SATRANÇ TAHTASINDA hamle yapıcan diye nasihat ederdi.
Bana derdi ilgilenmiyorsunki bu işlerle işin gücün okuyup,çalışıp rakı ile beyaz peynir yerken sarışın kızları seyretmek…))))!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.
                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder