2 Şubat 2015 Pazartesi

ŞEREFSİZ YILLAR.

                               

Sevgili takipçilerim,aslında bu yazımı 1 şubat 1979 yılında elim bir suikast ile öldürülen BASIN ŞEHİTİ merhum APTİ İPEKÇİ beyin anısına dün yazıcaktım bugün yazıyorum..
Bundan  üç buçuk yıla yakın bir zaman evvel bir ailece davete katıldığımızda İstanbul dışında bir çiftlikte merhum İPEKÇİ beyin katledenlerin ismini kullanarak,millet 30 yıl yatıyor sen bir komploya uğramışsın çokmu diyince,sigortam attı,ben gerekeni herkese söylerim.
Şimdi yine söyliycem,1981 nisan ayı öğlen saat 13.00 suları bulunduğum yere geldimki ortalık felaket kapı baca kırık hemen emektarımız hüseyin ağbiye haber verdim,polise gitmememi babama haber vermemi söyledi.
Dedim babam havalimanında saat 14.00 uçak kalkıcak,olsun git yetiş dedi.Taksiye atladım alana gittim orda yolcu salonunda yok gümrüklü sahaya geçmiş.
                                          

Polislere söyledim,gümrüklü sahaya geçtim,babam orda annemle baba dedim durum berbat.
Babam hemen alanda bir yetkililerle görüşerek,benle bir taksiye atlayıp eve geldi,evi gözü ile kontrol etti ve tekrar bana kimseye ondan haber gelene kadar bir şey söylememi emniyete bildirmememi söyledi,hüseyin ağbinin yanından ayrılma o sana gerekli her yardımı yapacak.PEKİ baba dedim.
                                 

Annem anlatır,bizleri uçağa aldılar 45 dakika uçak alanda babanı bekledi,bu işi hangi yetki ile yaptırdı hala bilmem der?
Akşam 18.00 sularında KIBRISTAN telefon geldi babam karakola gitmemi orda Mikail isimli bir polis memuruna şikayet bildirimi yapmamı onlar eve gelip gerekli işlemleri yapacaklarını söyledi.
Bende aynı şeyi yaptım,bu konuların arkası 1978 den bu yıllara ne olduğunu açıklıycam bunu TVNET televizyonundan yapıcaktım olmadı….
Burdan şunu şimdi söylemek istiyorum,30 yıllık koşturmamda adalet yerini bulsun diye mücadelemde be şerefsiz oğlu şerefsizler hem yüzlerce komplo kurup hemde birde beni şuç işleyen yapılarla bir tuttunuz sizlere ne diyeyim ŞEREFSİZLİK,AHLAKSIZLIK,HAİNLİK,KAHPELİK artık mesleğiniz olmuş…..!
                                    

Bunu burda bitiriyorum ve şuraya geliyorum SURİYELİ albayı ben sattım,sen sattın ÖNDER efendiydi ,sığırcıktı,güvercindi,kartaldı,akbabalardı  kader hep nedense isimleride,karekterleri ve yapılanlarıda tekerrür ettiriyor…
                        

İstihbarat faaliyetlerini,şerefsizlik,insani duyguları bir kenara bırakıp sadece şuç işlemek ve gerekirse bundan rant sağlamak amacıyla örgütlenmiş MİT kurumunda belirli bir yetkili gurup bunada ŞİMDİ SEFERBERLİK kapsamı diyorlar,ilk 1985 yıllarında bu işlere zuur ettiğimde yine bir ÖNDER beyin başı çektiği MİT içinde ve seferberlik yapısında bir gurubun İRAN devriminden kaçan devrik ŞAH yanlılarını himaye altına alıp,paralı olanları burdaki merhum bir MUSEVİ MİT haber elemanı ve ailesi vasıtası ile AMERİKAYA sahte evrak düzenleyerek 
gönderildiği,parası olmayanların geri İRANA sınırdan teslim edildiği ve bunların orda anında infaz edildiği bir hadisenin içine bu hadisenin maddi çekişmezlikten dolayı gurup içinde kavga çıktığı birbirlerini bu sefer ihbar ederek olayın AMERİKAN hükümetine yansıdığı ve onların ihbarı ile işin emniyet ve adli sürece girdiği için işin içindeki MİT yetkillilerinin aklanması olayın kapatılması için ANKARADAN gelen emirle örtülü operasyonlarla hadisenin kapatılması,ilk olayların içine girdiğim hadise.
Kısacası her dönemde bu ülkede veya başka yerdeki bir ülkede sütü,kanı bozuk yetkililer çıkar bu tip işleri yapar ondan sonrada kıvır,allah kıvır.
                                          

Burdan ANKARADAKİ bu işlerle ilgili müsteşarlara ve onların yardımcılarına şunu söyleyeyim son beni bulaştırmak istediğiniz pis işlerdede aslında PERSONELİNİZ bal gibide şuç işlemişti,şimdi o şuçun ortağı paraleller kendileride bu işlere dahli ortak olduğu için  konuşamıyor…Sizler bu şuçları yine örtbas ettiniz çünkü olaylar yüksek makamları bulucak onun için…
                                 

Ankara bak benden haber alıyorsun bu memleketin işini ben vatan vazifesi diye değil İŞ olduğu için yaparım,benim eğer bu ülkenin ve milletin menfati için üstüme düşen bir İŞ varsa emniyet,türk silahlı kuvvetleri,jandarma ve MİT teşkilatı olarak sizin makamlarınıza kadar gelir memleket,millet işini bekletmem…
Ben sizler gibi DEVLET BENİM demem.DEVLET,MİLLET benim derim!!!!
Hayırlı,haftalar olsun bol kazanç,şans,sağlık,mutluluklar sizin olsun.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…
                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder