8 Şubat 2015 Pazar

DÜŞLER VE MASALAR

     

Sevgili takipçilerim,yine mutlu bir Pazar geçirmeniz dileği ile,belki bugün çok neşeli bir anımı kaleme alamıycam sizleri hüzünlendirirsem,havanın kasvetine verin….
İnsan hayatının çatallaştığı,yolların ikiye ayrılacağı ve bu ikiye ayrılma esnasında senin tercih edeceğin bir hayat vardır,işte ben o yaşantıya çok erken girdim,herşeyim imkanım var ama hayat yolu ikiye bölündü ,birinden gitmem gerekli…
1980 li yılların ortalarına doğru çok bunalımlı günler geçiriyorum,yani tam deprasyondayım ,kendimi yanlızlığa ve yine tek dostum dert arkadaşım alkole verdim.
                                                 

Hafta yoğun gündemle ve çalışma ile geçiyor,akşamları iş sonrası yine gece hayatı,yalnız kalabileceğim o günlerde cumartesi ve Pazar günleri var.
Cumartesi özellikle saat sabah 11 sularında Sarıyer kavaklarda malum bir restoran var ona gidiyorum daha evvelki yazılarımda yazdım YEDİGÜN balık lokantası çok seviyorum orayı kurduruyorum masayı ağar,ağar tek başıma gece saat 01 olana kadar  içiyorum,bazen bir büyük bitiyor, üstüne küçük bittikten sonra kalkıyorum ayarımdaysam eve dönerim ayarımda değilsem hemen yakında yeniköyde  rahmetlik babaanneme giderim orda vurur kafayı yatarım…
                                      

Tabi bu tek başına uzun içkilerim boyunca boğazın manzarasını seyreder,boğazdan geçen SOVYET bandıralı özellikle o yıllarda doğalgaz borusu yüklü gemileri izler bazen Sovyet deniz kuvvetleri gemileri geçer,dalar,dalar giderdim.
                                 

İşte hayırsız bir kızcağız var onun sonu ne olucak onu düşünüyorum,aklımda o var biz yırtarızda hayatta o ne yapıcak!))
Artık herkes beni restorantta tanıyor,bir öğlen yine martılara karşı dalmışım bir yaşlıca bey geldi,oturabilirmiyim dedi tabi dedim buyrun kusura bakmayın üstüme vazife değil ben sizi uzun zamandır takip ediyorum,yalnız buraya gelip çok uzun saatler içiyorsunuz bir derdinizmi var dedi.                                    
Dedim var ağbi,nedir dedi hayatta nereye gideceğimi bilmiyorum,yanlızım onu düşünüyorum yani sen dedi bu kadar içkiyi yalnız başına oturup kalkmayı onun içinmi yapıyorsun  dedi,evet dedim,güldü...OH be dedi.
Ne olduki ağbi oh dedin dedim,yav seni izliyorum haftalardır bu yaşta bu garibin ne derdi varda böyle kendi,kendine takılıyor hiç konuşmadan saatlerce içiyor ciddi manada bir derdi var diye düşünüyor üzülüyordum dedi içim rahatladı,güldü keyfine bak dedi kalktı,ben buranın sahibiyim ne emrin olursa dükkan senin hayatta hiçbir şeyi kafana takma hayat seni bir dalga gibi götürüyor,arada arkadaşlarınlada gel, sizleri gülerek ağarlayalım,peki ağbi teşekkür ederim dedim.
                                

Aradan bir zaman geçti BAHRİ ağbiyi İTO dan aldım bastım yine aynı mekana gittik,hafta arası tabi yedik içtik gece saat 01 suları hesabı istedik,hesap geldi hesaba baktım garson arkadaşa yanlış olmuş eksik bu hesap düzeltin getirin,beş dakika sonra hesap geldi hesabın yanında iki adet kaymaklı ayva tatlısı ağbi dediler hesapta bir yanlışlık yok doğru,öğle olunca ben bol bahşişle hesabı ödedim ve müsaade ile kalktık.
Arabada giderken BAHRİ ağbi ZEKİ sen biz yokken bir şeylermi yapıyorsun ne oldu ağbi dedim oğlum üç otuz hesab geliyor yanlış olmuş diyorsun üstüne yok ağbi doğru deyip kaymaklı ayva tatlısı geliyor,gülüyorum)))))
Bahri ağbi sempte diyormuşki,yemeğin üstüne dükkanı üstümüze yapın desek onuda yaparlardı bu ZEKİ ne yapıyor bileniniz varmı diye takılıyor,yerlere yatıyoruz gülmekten.))))))
                                   

Bu tek takılma hikayeleri bende çoktur yine yıl 1996 çok çalıştığım günler,istanbulda bir istikameten geliyorum bir yat marinasında bir tanınmış mekanı o yıllar şeçtim gidiyorum bara oturuyorum gece 24 ,01 sularından saat üçe,dörde kadar  içiyorum ordan doğru eve yatıp sabah erken kalkıp işe.
                               

Böyle yer ettiğim barda dört,beş gün geçti personellede konuşmuyorum icap etmedi,aniden işte o gecenin birinde üç tane polis bardan içeri girdi içerde bir dolandılar yan taraftaki müşterilere kimlik sordular,sonrada çekip gittiler ama belli bir sıkıntı var bende bir tabanca var bir tanede barın önündeki arabamın bagajında, o yıllarda öyle bir durumumuz varki adam vursak,vurulana niye adamın mermisine kafa atıyorsun diye ölmüşü mahkemeye verirler…)))))
                                 

Sinirlendim bardaki barmen ve arkadaşlarına hayırdır bir sıkıntımı var buralarda polis falan diyince OHHHHH diye hepsi rahatladı biri kültablamı boşaltıyor,öbürü rakımı tazeliyor,öbürü barda önümü siliyor,barmen Trabzonluymuş güler yüzle ağbi bir emrin varmı ben ŞENOL dedim bende ZEKİ ya siz niye böyle bir anda ben konuşunca rahatladınız,yüzünüz güldü kaç gündür burda somurtup duruyordunuz,ağbi kusurma bakmazsan anlatıcam,anlat ne kusuru olucak,a……!
Ağbi sen buraya ilk günler geç saatte tek gelip barda sabaha kadar grand toilet takım elbise oturup içiyor hesabı ödeyip kalkıp gidiyorsun,ne bir konuşma var ne bir şey sadece duvara bakıp içiyorsun arada rakı istiyorsun,olabilir dedim ama ağbi o esnada kendi kendinede devamlı mırıltı halinde konuşuyorsun,biz acaba delimi diye ilk gün düşündük sonrada rakiplerimiz bir icrat yapıcak onun için mevzu bize hazırlamışlar senmi geliyorsun diye habire tedirgin kuruyoruz,şimdi sen konuşunca hadiseye  tepki verince anladıkki bir şey yok herşey sağlıklı,nasıl gülüyorlar ŞENOL diyorki ağbi diyor 5 gündür gidip gidip geliyorum ne zaman bir olay olucak diye.)))
                                                     

İşte tek başına takılmanın böyle gırgır anıları oluyor,daha bayanlarla var ilerdeki günlerde anlatıcam…!!!
                                      

İşte o günlerde çok beni sıkıyorlardı,hakkımda dedikodu yapıyorlardı,arkamdan iş çeviriyorlardı bende sıkılır yalçın ağbi vardı ona anlatırdım ağbi kurumda hakkımda dedikodu yapıyorlar demedikleri laf yok diye,YALÇIN ağbi derdiki boşver PADİŞAHIN 
arkasındanda konuşuyorlar,devletin maaşını alıp,devletin her türlü imkanını kullanıp beceremedikleri işleri,korktukları yapamadıkları işleri sen sıcak lüks yatağından kalkıp,birde bir ton cebinden para harcıyarak yapıyorsun,onlar bunu yapsında DELİKANLILIKLARINI görelim derdi,YALÇIN ağbi..!!!!!!!,
                              

                                   
Hepinize,hayırlı mutlu bir Pazar günü olsun..
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….
                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder