2 Ocak 2015 Cuma

SÜREYYA PAŞA….

                                     

Sevgili arkadaşlarım ve takipçilerim hepinizin mübarek Cuma gününü ve mevlit kandilinizi kutlarım.
Yıl 2009 artık tamamen yataktan kalkamaz vaziyetteyim,93 kilo dan kısa bir zaman içinde 53 kiloya düştüm.
Süreyya paşa hastanesinde yatıyorum,tedavi ediyor doktorlarım allah hepsinden razı olsun,büyük çaba gösteriyorlar.
İşte hastalığım esnasında bir müddet sonra yârim kilo bir kilo aldığımız zamanlar seviniyoruz iyi oluyoruz diye.

Bazen koluma girip çok sıkıldığımda hastanenin en alt katındaki kafeteryaya götürüyorlar,biraz havam değişiyor.
Yine öyle bir gece kafeteryada televizyona bakıyorum dönemin GENEL KURMAY başkanı sayın İLKER BAŞBUĞ paşamız televizyonlara birifing veriyor elinde LAW-1 marka ABD ordusu menşeli bunlar tabi uzun yılardır bizdede MKE(MAKİNA KİMYA ENDİSTÜRÜSÜ) imal ediliyor,onun boşu ile sunum yapıyor.
Bunlar tek kullanımlık tanksavar silahıdır.Bize 1970 lerin başında geldi..
Sayım paşamız diyor malumu bu bir borudur,bunlarla ne yapılır diye tabi kafeteryada garson ve bir kısım az hasta paşamız doğru söylüyor dedi,müdahale ettim konuya girerek hayır paşamız doğru söylemiyor dedim…

Hepsi birden NEDEN dediler.
Bakın arkadaşlar çıkan silahlarda ve mühümmatta ne var.7x62 mm piyade tüfeği mermisi bol miktarda,bunların şarjörleri bir kısım boş law tanksavar silahı bunun iki katıda dolu kullanıma hazır law silahı.
Siz diyorsunuzki TÜFEK yok MERMİ ne yapar,BOŞ LAW silahı ile kim kime ne yapar,dolularıda kimse görmüyor,sis bombalarından bahseden yok hiç)))?
Anlatim size dedim,şimdi ben o boş law silahları ile sizleri alır Süreyya paşa ormanlığı içinde pratik şimdi size bu silahı nasıl kullanıcağınızı anlatır,eğitim verir yapıcağım gerçek eylemde sizleri konuya dahil ettiğim için angaje olduğunuz için DOLU LAW silahları ile eylem günü sizleri yönlendirerek istediğim şekilde kaos yaratıcı terör,sabotaj,suikast vs konularda kullanırım.

Bu kullanım esnasında yine metropol yerlerde SİS bombalarını kullanarak yaptığımız eylemlerde bize örtü sağlamasını,toplumda paniği artırıcı ,görsel renklendirici materyal olarak değerlendiririm.
PİYADE TÜFEĞİ mermilerine ve jarjörlere gelince,bunlarıda cunta faaliyetini götürdüğüm subay,astsubay arkadaşlarımla bulunduğumuz birlik depolarındaki piyade tüfeklerinden mühümmatın yeticeği kadarının örtülü bir faaliyetle dışarı çıkartır teçhizatı PARAMİLİTER elemanlarıma verip gömdüğümüz mermi ve jarjörlerle besledikmi,yapılan eylemlerden sonra tekrar teçhizatı toplar depodaki yerine geri koyarım.
Diyceksinizki tüfek çıkartan mermide çıkartır,arkadaşlar CUNTA faaliyetlerinde birlik içlerinde tüm personel konuya bilgi sahibi olmadığı için mermi mühümmat eksikliği bunun boş kovanlarının olmaması bile şuç ve delil teşkil eder.Ama piyade tüfeğini kullanır depoya kaldırırsın kimse TSK envanter depolarındaki malzemede eksiklik olmadığı müddetçe bir şey diyemez ama mermi eksikliği delil bırakır…!!
Tabi vatandaş benden bunları dinleyince hıııııııııııııııı dedi ve herkes kalkıp gitti.

Sonraki günlerde kafteryaya gittiğimde bir izzet bir ikram sağolsunlar..)))
Evet arkadaşlarım konuyu izah ettim sanırım dürüstçe bende taraf yok yukarda ALLAH var.
Şunuda söyleyeyim beni o durumlara getiren MİT üst düzey yöneticilerini ALLAHA havale ediyorum,allahın tokadı yok ama şöylede bir durum var ŞEYTANA tapana ALLAH ne yapsın?

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder