18 Ocak 2015 Pazar

İYİ AİLE ÇOCUĞU!

                                          

Sevgili takipçilerim hepinize iyi bir Pazar günü geçirmenizi dilerim.
Bu hafta başka bir anımı yazıcaktım,fakat bir devlet büyüğümüz ve benim hemşerim em.albay ABDULLAH SOYLUOĞLU beyin vefatından dolayı,bu yönde bir yazı yazıp sesiz sedasız ,sade bir cenaze töreni ile aramızdan ayrılan değerli bir komutanımıza dua ederek mekanı cennet olmasını Allahtan dileyerek,kendisine rahmet yakınlarına ve hemşerilerime başsağlığı dilerim.
                                               

Ben kendisini tanımadım,ama bu konularda tanıştığımız arkadaşlarımız bahsetmişti hemşerin bir albayımızdır diye,tekrar Allahtan rahmet dilerim,KONYAMIZ dürüst,namuslu şerefli  bir çok devlet adamı yetiştirmiştir,çok belliki biride rahmetli albayımız….
Yazımıza gelelim yazının başlığı rahmetlik KEMAL SUNALIN bir sayın HARİKA AVCI hanfendi ile çevirdiği komedi filmi.
Filmde OSMAN karekteri var zaten benim aklımada bu OSMAN isminden bu film geldi aklıma, nedeni OSMAN mahallede çok saf bir kişilik bir kızı seviyor mahallenin kahvecisinin  kardeşi başlık parası yok alamıyor,hep dayak yiyor kahveciden,bilmediği birde ikiz kardeşi var oda büyük bir gangster film biterken artık kardeş olduklarını anlayıp ayrıldıklarında uzaktan OSMANA bağrıyor başın sıkıştığında beni ara OSMANDA diyor başım nasıl sıkışıcakki ellerinle başını arasına al diyor OSMAN yapıyor bak gördünmü başın sıkıştı böyle olunca beni ara diyor..)))Hep gülerim!!!!
Şimdi 0 yıllarda mahallemizin bıçkın delikanlılarından AYI OSMAN var sayın HARİKA AVCI hanımın erkek kardeşi AHMET (bunlar gerçek isim) arkadaşımız çok bilekli bir arkadaş askerliğini o dönemde hatırladığım BOLU KOMANDO okulunda yaptı zıpkın gibi bir arkadaştır vurdumu indirirdi,o zamanlar bir dönem yakın bir sıcaklık doğdu 
                                        

    OSMAN,AHMET,MURAT ve yine hemşerim konyalı arap ziya gece hayatını beraber dolaşmaya başladık,bir çok anımız oldu şimdi bu arkadaşlarımla görüşmesemde haber alırım zaman zaman hepsi kariyer sahibi işleri olan insanlar oldular,hayat galesi başladımı insanlar mecburi dağalıyor…
Bu konuyu izah ettikten sonra  OSMAN meselesine gelelim .Yıl 2006 çok güzel bir bahar sabahı cadde üstünde bir kafede oturuyorum bölgemde,tam türk kahvemde gelmiş ağzıma sürerken ilerden üstünde şık bir spor keten takım tiril tiril ,takımın içinde bir koyu yeşil orijinal lacoste tişört gözde raybanlar bir amca bana doğru geliyor,dedim yandık)))?
Yavaş ve sakin önümden geçti bir yüz metre boy yaptı etrafı keserek döndü bana doğru geldi,ağbim aynı sayın KORKUT EKEN tipinde önümden geçerken sordum ASKERMİSİN? 

Bana baktı,selamün aleyküm dedi,yanımdaki iskemleyi gösterdim buyrun oturun,şerefsizim kovboy filmlerindeki gibi ,sordum kahveni nasıl içersin orta şekerli olsun dedi.
Adım ZEKİ dedim tanıyorum seni dedi,OSMAN dedi OSMAN albay.)))
Osman albayım hangi birim dedim ÖZEL HARP zaten bellide hareketlerden,hayırdır dedim.?
                                     

O arada kahve geldi,fakat kahvede sanki bir rüzgar esmiş gibi bir anda boşaldı,kimse yok, heralde mevzuya kulak misafiri oluruz diye herkes yürümüş…
Başladı OSMAN albay sormaya o ne yapıyor,diyorum ben atta bu ne yapıyor  öldü,herkesi soruyor bir ara dedi kimse kalmamış yeni gelen bir ekip varmış var dedim tanımıyorum.(ağzımı yokluyor,kendi biliyor onların namına ben onlar hakkında ne biliyorum yokluyor.)
Ben burda bulundum sen beni hatırlayamadın,dedim albayım o zaman o kadar yoğundukki vakit yoktu…
Sordu DAYI nerde, burda dedim ne yapıyor,emekli artık dinleniyor akşamları taş plak dinliyor davidoff  magnum sigarasını içiyor….))
Zeki ben gidiyorum,senden ricam kimseye benim geldiğimden bahsetme,kimse bilmesin oldumu oldu OSMAN albayım dedim.
Kalktı sağ ön tarafına yakın belinde çok güzel bir deri kılıf üstünde bir 16 lı  SİG SAUER marka tabanca var.
İçimden dedim OSMAN albayım hiç hayra alamet değil,işallah bu kadar sıkıntıya bir sıkıntı daha olmaz.
Aradan birkaç gün geçti aynı kafede hafta sonu Cuma akşamı oturuyorum hava hafif serinliyor mis gibi bir bahar havası bir MİLLER bira açtırdım şişeden içiyorum çok severim soğuk,soğuk tam kafama dikmiştim aniden önümde OSMAN albay bitti,bira burnumdan çıktı.
                         

Hayırdır OSMAN albayım burdamı DAYI demin gördüm,fırladı gitti dedim sakat,bir iki dakika sonra geldi orda yok dedi,aklıma geldi eski mekanı ileriye taşıdı değiştirdi oraya gidin dedim,adresi gösterdim.
Birayı bitirmeden oralardan bir an evvel uzaklaşıp kayboldum.
CUMARTESİ,PAZAR günü hep gözüm televizyonda,radyoda bir kötü haber varmı diye,yok içimden diyorum ALLAHALLAH meselem varda demişti…?
Hafta sonu geçti yine bölgeye indim pazartesi orada bulunan bir ALİ arkadaşıma sordum,bir vukuat varmı yok dedi.OHHH dedim.
Birkaç gün sonra bir baktım DAYI geliyor adamları ile dedi ARAS burda ZEKİ diye bir herif varmı,ne oldu dedim yav OSMAN albay gelmiş burda ZEKİ diye birisi yakınlık göstermiş,muhabbet etmişler çok iyi bahsediyor ZEKİ için ben tanımıyorum kimki bu ZEKİ sen tanıyormusun ALİ yede sordum tanımıyor…!!
                                       

Dedim benim.))) Başladı gülmeye aklıma gelmişti zaten dedi.Dedim DAYI benim aklımada çok başka şeyler geldi,yok OSMAN ile eski tanışırız mert bir arkadaştır,uzun zaman görüşmemiştik dedi…
Osman albayımla sohbet ederkende benimle ilgili özel bir bilgi vermişti,bana kıyak olsun diye hiç hoşuma gitmemişti bu bilgi hakikaten hoşuma gitmediği gibide gerçekleşti….
Sayın  eski MİT müsteşar  yardımcısı KONTERÖR DAİRESİ eski başkanı MEHMET EYMÜR beyin güzel bir lafı vardır ÖZEL HARPÇİLERİ ben ve hiram bey kuruma aldırdık,bunların yalnız kötü bir yapısı var alışmışlar pasaportu ordan al,parayı burdan al kafalarına göre gidip iş yapmaya,bu bizde sıkıntı yarattı der bir açıklamasında…..!!
Herkese iyi pazarlar.
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN….


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder