22 Aralık 2014 Pazartesi

ZOR HEDEF RUSYA….


Sevgili arkadaşlarım bazen mecburiyetten hızlı yazı yazmaya başlıyorum,çünkü özellikle büyük güçlerin ülkemizde büyük yanılgılara sevk eden yapıları oluşumları var.
1991 yılında SSCB(SOVYETLER BİRLİĞİ) dağılıp yerine RUSYA FEDERASYONU kurulunca dağılmayı ve yeniden kurulmayı içinde izleyerek yaşadım.
Hazırlıklıydım fakat yinede büyük şok oldu çünkü çok büyük bir gücün işlevsiz,hareketsiz ve fonksiyonlarını yerine getirememesi insanda pisikolojik olarak sıkıntı getiriyor.
O günlerde bu sıkıntıları RUSYA halkları ve RUSYA devleti yaşarken ama bir yerdende çok derin stratejik eski planlama ile yeniden dirilişin çalışmaları  suyun altından yapılıyor ve çalışılıyordu.
Tabi benim avantajım özellikle 1970 li yıllarda BAŞKAN BREJNEV döneminde çocukta olsam kulağıma yakından gelen devamlı bilgilerle  aslında 1960 yılından itibaren RUS emperyal yapısının planlı bir şekilde KOMİNİZİMİ tasviye etmek için planlama yaptıklarını öğrenmiştim…
Tabi 1991 yılında artık genç ve kendini bilen ve çalışan bir insan olarak RUS DERİN YAPILANMASININ stratejik tüm dünyada dünya kapitalizimine entegre olmasını bunun su altındaki çalışmalarını tabiki bir çok stratejist ve bilgi sahibi meslek sahiplerinden daha iyi biliyordum çünkü MUTFAKTA çalışıyordum.

Rusya çok zor  bir devlet ve çok derin plan yapılanması olan bir büyük oluşum.
2000 yılların başında artan petrol ve gaz fiatları nedeni ile dünyanın en büyük gaz ve petrol ihracatçısı olan ülkelerden RUSYA, gelirlerindeki büyük genişlemeden çok çabuk kalkınmayı hızlı bir şekilde yakaladı,işte o anda BATI ve ABD emperyalizimi hemen RUSYANIN petrol gelirlerini stratjik bir durumda nasıl frenleyeceklerinin planlamalarını yaptılar bakın söylüyorum. 2000 yılında CİA ve diğer tüm ilgili batı istihbarat servisleri bu konu üstünde ekonomik olarak hazırlık yapıyorlardı,arkasından RUSYANIN stratejik nüfus planlamasının ilerki yıllarda gelişimi ve bu nüfus artışının durgunluğu RUSYANIN stratejik olarak ilerki dönemde zayıflıycağı hesapları ve yine ekonomik çeşitli uluslararası planlamalar bunda başı çeken çalışmalardan biri ÇİN ve RUSYA ticari ekonomik çalışmaları.Buna HİNDİSTANDA aynı şekilde ilave.
Şimdi bunlar ekonomi uzmanlarının içini açıp sizlere geniş anlatacağı konular,benim uzmanlığım ağarlıklı askeri ve bu askeri uzmanlığın getirdiği siyasi stratejik bilgi birikimi.
Kısa şunu söyliycem 2000 yılından beri bu planları yapan BATI ve AMERİKAN emperyalizimi bu yaptığı planları RUSYA derin devleti bilmiyormu  hesap yapamıyormu.?))
Bu son günlerde TÜRKİYE içinde bir taraf var bunlar BATININ burdaki uzantıları RUSYA TÜRKİYE yakınlaşmasından sıkıntıda,ama birde bu yakınlaşmanın çok gerçekçi olduğunu bilen ama hala başta eski husumet, rusya korkusu ve şövanist duygular içinde olan geniş entelektüel yapı bu stratejik hamleyi nasıl başka bir hamle yaparsak bypass ederiz içten içe kendi aralarında düşünüyorlar.

1991 yılından sonra TÜRK derin devlet yapılanması ile görüşmelerimde RUSYANIN bittiğini bana çok rahat söylerlerken bir yüz yıl daha toparlanamıycaklarını gülerek beyan editorlardı .Ben hep bakın yanlış düşünüyorsunuz onlar çok çabuk ayağa kalkıcak dediğimde bana hiç sempatik bakmıyorlar içten içede düşman oluyorlardı.
TÜRK ATASÖZÜ DOĞRU SÖYLEYENİ DOKUZ KÖYDEN KOVARLAR…!!!!!
1998 yılına geldiğimizde RUS OLİGARKLAR çok güçlenmiş adeta RUSYAYI yönetir olmuşlardı,ben burdaki derin yapılarla görüştüğümde bana bu OLİGARKLARDAN çok hoşlanarak anlattıklarında, onların kısa bir zaman içinde RUSYA DEVLETİNE tabi olucaklarını olmayanlarında hayatlarının olmayacağını söylediğimde yine bana inanmıyorlar küçük görüyorlardı konuşmalarımı.SONUÇLARI ne oldu yüzüme bile bakamazlar bu konularda,çünkü yanılmadım.

RUSYA bir batılı insan tiplemesinin anlamasına imkan olmayan bir coğrafya ancak RUSYAYI uzman olanlar bu konuda çalışmış olan insanlar bilir onlarda RUSYA konusundan bahsettiklerinde hep bir temkinli tedbirli ve yanılabilecek şekilde konuşurlar.
Bugün AYI yı böyle sıkıntılı bir duruma sokmak satranç tahtası üstündeki dünyayı çok başka bir yere çok başka beklenmedik hamlelerle umulmadık şekillere getirebilir.
Yine 1990 lı yılların ortasında bir ABD uzmanla sohbet ettiğimde hala RUSYA için çok temkinli gördüğümde siz çok korkuyorsunuz dedim RUSLARDAN bana şöyle dedi ,AYI nın ölüsü bile üstüne çöker altında kalırsın felaketin olur,gülmüştüm.

1997 KIZIL MEYDANDA tüm polis arabaları ABD malı büyük cevrolet araçlar,dikkatimi çekti arkadaşıma sordum,dediki ABD polisi hibe etti ikili anlaşmalar neticesinde.
Niye merak ettim,şunu söyledi dağılan Sovyetler birliğinden bir çok insan AMERİKADA mafya örgütlenmesi kurmuş,NEWYORK ta  küçük odesa diye mahalle kurmuşlar.
Amerikan polisi organize şuçun önüne geçebilmek için RUS polisi ile ikili anlaşmalar yaparak ve teknik malzeme desteğininde her türlüsünü vererek RUS mafyasının şuç işlemesini kendi memleketinde tampon oluşturarak durdurmaya çalışıyorlarmış…
Kısaca şunu söylüycem bazı BATILI yapılanmaların dediği gibi veya empoze ettiği gibi zayıf bir RUSYA dünyaya iyilik değil aksine büyük zarar getirir.
Unutmayınki çıkan büyük dünya savaşları büyük ekonomik daralmalardan gelir,türkiye olarak geçmişin yenilgilerini düşünerek değil, dünyanın çok sıkıntılı anlarında ülkemizi en iyi şekilde nasıl ayakta tutarız onun hesaplarını yapalım.

Adam gazeteci olmuş televizyona çıkıyor RUSYAYA kaç defa yenildiğimizi anlatıp,stratejik başka alternatiflere yönelmemiz lazım diye televizyonlarda konuşuyor?))
Ben türkiyede tüm yapılara tavsiyem insanların kanunlu ve kendine özel yaşantılarını eleştirmemek,kendine istediğin ve elde etiğin özgürlükleri anlayarak başkalarınında edepli kendi özgürlüklerine saygı göstermek ve insanları kendi içine illaki almak değil ona olduğu gibi yerinde ve doğal çevresi içinde kabul etmek dikkat edilmesi gereken modern dünya düşüncesine sahip olmaktan geçer.


Kopyacı olmamak,yaratıcı olmak dileği ile,
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder