3 Aralık 2014 Çarşamba

TÜRK DERİN YAPILANMASINDA SOSYAL DÜZEN…..


Sevgili takipçilerim,bir şey öğrendimki yazılarımı okumanız benim için müthiş rakamlara ulaşmış,hepinize çok teşekkür ederim,eleştiren arkadaşlarımada hiç kızmam herkesin fikrine saygı göstericez,sağolun var olun hepinize ALLAH gönlünüzce dileklerinizi var etsin…
Arkadaşlarım benim yazmaya başlamam 2010 senesinin aralık ayında sağolsun başıma gelen haksızlıkları izah edip anlatabilmek için başladı.Aşşağı yukarı 100 yıllık bir periodun bilgisini kendisine bir gazeteci arkadaşıma  yazarak izah ettim.Çünkü son 2010 yılında yapılan KOMPLO operasyonla bardak tamamen taştı artık,bunu MİLLET,MİLLET diyenler gibi MİLLETE izah edip sizlerden güç almaya karar verdim ve blogger ve facebook sayfamada yavaş yavaş yazdım.Yazılarımı bilerek profosyonelleştirmedim ve anlık yazıp sayfaya koydumki natürel doğal,sizden sokaktaki basit bir insan gibi hayatımızı yaşadığımızı anlatmak için.
Arkadaşlar ben ALLAHA inanan fakat dini vecibelerini yerine getirmeyen bir insanım,ama tüm dindar insanlara saygım var,herkesin nasıl isterse o şekilde yaşaması gerektiğine inanan hatta düzenin gerekliliği gerektirirse burdaki düzen bizim yaşantımızı kabul etmiycekse şimdi olmasa bile ilerde ülkeyide terk etme konusunda hiç sıkıntı çekmeden bağırıp çağırmadan çeker gider yeni bir yerde yaşamı yeni bir şekilde ama kendi özgürlüklerimizle geçiririm.ÇİN seddinden çıkıp yavaş yavaş konaklayarak horasan ve kafkasyada karaçay üstünden EĞRİDİR gölünün kenarına ordanda Marmaranın kenarına gelen bir yapı burdanda başka yere gider ALLAHIN İZNİ olursa…..!
Herkesin hatası olur hayatta,benimde hatalarım var ama bedelleri bu kadar yaşamımı tenkit edicek bizi illaki başka benimseyemediğim yaşam formuna son 15 yıldır zoraki sürüklemek istiyen bir yapıdan uzak durdukça,yada hakkını savundukça devamlı bir gayrinizami saldırı içinde olan  derin devlet içindeki yapı hep maskeli kişilerle çıkarak yalan,dolan,hile,fesat ile ayağımızın altına muz kabuğu koyup kurtulmaya bizden çalışan  DERİN DEVLET yapısı var…
Özellikle beyin yapılanması MİT içinde olan bu yapı 1983 yılında babamın ölümünden beri arkadan hançerleyerek ve devamlı komplo kurarak kendi SİYASİ VE MADDİ menfaatleri ellerinden çıkmasın diye yaptıkları bir çalışma.Kendilerine göre bir hiyerarşik FESAT yapılanması var,bunların elinde devletin her türlü imkanı var kullandıkları. Bunu kendi menfaatlerine ve çıkarlarına kullanarak bizim gibi asıl olan insanlarada komplo yaparak bizi herşeyden uzak tutup kendi istedikleri yaşam formunda tutmak istiyorlar,ben senin istediğin gibi niye yaşayayım?
Türk derin devletinde tesadüf diye bir şey yok herşey sistemli çalışır herkes sistemli yerini bulur ama bu işlerin hiçbiri MİLLİ değildir sakın bunu unutmayın.
50 yıllık yaşantımda artık son 10 yılda şunu öğrendim sertlik,kullanmayıp önce ALLAHIN adaletine inanıp arkasından,devletimin adaletine sığınıp hukuk içinde yürümek.

Niye çünkü güçle gelen,ezerek yıkarak geleni gözlerimle gördüm devletin hukuku işlemiyorsa dokunulmazsa bile ALLAHIN adaleti ile çok acılar çektiklerine şahit olunca,ALLAHIM bizlerin bir şey yapmasına gerek yok,biz doğruyu yapalım sen gerisini kendi bildiğin düzende yapıyorsun.
Yedi sekiz yıldır yalnız tek başıma yaşıyorum hiç arkadaşım yok nedeni şu, kalabalıklar içinde gerideki bu yapı çok güzel komplo kurarak bizi şuçlu sistemine sokup hakkımızı,hukukumuzu gasb ediyor,dürüst fakat yılların birikimi sinirli yapımdan istifade ediyorlar.
Bakın arkadaşlar bir çok insan bugünlerde bize komplo yapıldı diyor ve mağdur olduğunu bangır,bangır basın yayın organlarından dile getiriyor,sıralı bakarsanız operasyon yapanlara şimdi operasyon yapıyorlar,bir gün gelicek bakın görüceksiniz bu operasyon yapanlarda operasyon yapıp alaşağı edecekler.Bana komplo ile operasyon yapan arkadaşları çok zorlamama rağmen kimden emir aldığını söyletemedim,geçen hafta basında birileride televizyonda bazı görevden alınmalardan dolayı dediki bu benle MEZARA gider içimden güldüm.
Arkadaşlar birisi bu benle mezara gider anektodunu size kullanırsa bilinki o şuça veya yapılan iş neyse hangi konuda olursa ona geçmişinde ortaktır.
Dünyanın en kötü şeyi insan satmak,insana komplo kurup başkasının hakkını anlının terini gasb etmek,ne için yaparsan yap birisinin rızasını olmadan,onun hakkını gasb etmek,sosyal hayatını dizayn etmek alışkanlıklarını eleştirip tenkit etmek ALLAH katındada en günah şey, aslında HUKUK önündede  ama ona çare buluyorlar.
İngilterede ROBİN HOOD mahkeme karşısına çıksın bakın ne ceza vericek hakimler,bırakinki artık ROBİN HOOD lar günümüzde çakma görüntüden varlar perde arkası yaptıkları KİRİ örtmek..!!!
Tabi bize kimse bir şey söylemiyor diye bu komplo içinde kimler figüran,kimler asıl oyuncu çok iyi öğrendik insana bazen gerçekleri öğrenmekte acı veriyor,diyorsunki bunları zaten 50 yıldır biliyorum bunlar benle beraber doğanlar sizdemi kardeş diycem uymuyor BÜRÜTÜS diyelim…!!!
Meşhur bir PİLOT NECATİ vardır APO nun biyografisi her alındığında bu isim meydana çıkar,tabi ben öğrendim birinci derece isimden bu arkadaş basit bir haber elemanı asıl kişiyi PİLOT NECDET( hava ast subay)yıkıcı faaliyetler kontrkominizim dairesinde çalışan rahmete kavuşmuş bir insan ALLAHRAHMET EYLESİN yalnız ve kimsesiz öldü.
Arkadaşlarının hepsinin ANTALYADA otelleri,inşaat şirketleri her türlü imkanları vardı,MALATYALISI,KAFKASYALISI yardım etseydiniz elinizin altında lüks hastaneler var kaldırsaydınız orda tedavisini yaptırıp,baksaydınızya ben sayın DR HAKAN FİDAN beye bunları anlatim hep, şimdi onlar akademik düzeyde yetiştikleri için sokakları bilmezler,insan formlarını bilmezler….!!
Mesele o değil aralarında ne kadar adam eksilirse delil o kadar azalıcak davaları o sular idaresi üstünden ateş eden BİNBAŞI arkadaşta ankarada alkolik olmuştu dedikodusunu yapıyorlardı,yaşıyormudur bilmiyorum???
Evet arkadaşlarım çok kimseye PAZARA KADAR DEĞİL MEZARA KADAR dedik yarı yolda kaldık TÜRKİYEDEKİ derin devletin ve onun taşıdığı üstündeki yapıların maalesef ilk durakta inen arkadaşlardan oluşması….
Neyse size eski devlet adamlarından bir örnek verim umarım bunları sayın MEHMET EYMÜR beyde okur,eskiyi bilen tek insan o kaldı delikanlı,rahmetli babamın bir arkadaşı var emniyet müdürü NACİ bey(kod adı) bu anlatıcağım hadise 31 yıl  evvel oluyor çok değerli bir müdür ordudan geçme emniyete büyük bir isimli ailenin mensubu maddi imkanları ta Osmanlıdan gelen devlet memurluğunu KARİYER için yapan bir insan kendisi ile çok anım var ama birini anlatıcam bir kavgaya karıştım o yıllarda,tanık olarak mahkemeye çıkıyorum adi bir olay yurtdışınada kısa üç aylığına bir eğitim almak için çıkıcam pasaport dairesine başvurdum cağlolunda 4. Şubeye, o zamanlar bir pasaport almak 10 gün sürüyor,bazen 15 günü buluyor.

Naci beyle tesadüf buluştuk dedim ağbi ben gidicem yurt dışına bir müddet yokum,benim yerime HALİT her zaman seninle ilgilenir pasaport çıkar çıkmaz giderim görüşemezsek sağlıcakla kal.
10 gün sonra pasaport şubesinde sırada bekliyorum,herkes pasaportunu aldı benimki yok dağıtım yapan memur kafayı yiyecek heryeri arıyor verdiğim kağıtla pasaportu bulamıyor,yav kardeş gel birde şuçlular masasına bakalım bir gittik hiç unutmam 5. Kısım benim pasoport orda üstünde bir sürü evrak.
Polis arkadaş dediki sabıkan çıktı yurtdışına çıkman için savcıdan kağıt getirmen lazım,peki savcıya gittim yazdı evrakı verdi gittim emniyete buyrun, yok bu olmaz mahkemenin hakiminden tastik olmamış,peki ağbi dedim mahkemenin hakimine çıktım hakim bey çok sinirlendi,yazıyı tastik etti fakat bana dedi o polislerin ismini al))!

Gittik buyurun ağbi yok bu yazıylada alamazsın dedi,darbe dönemi polis teşkilatı ASKERDEN çok çekiniyor,ağbi bak burdan gider 1.ordudan sizi arattırırım kötü olur sizin için,bunlar birkaç polis git lan dedi istersen KENAN EVREN paşaya söyle onunda a……… dedi….))
Dışarı çıktım o gün NACİ beyin gidiceğimi söylediğinde derin derin düşündüğü gözümün önüne geldi ZEKİ bu işten vazgeç ben burdan çıkamam.Beş yıl yurtdışına çıkamadık..?????
Naci bey zamanında merhum İSTANBUL EMNİYET müdürü ŞÜKRÜ BALCI beyin AMERİKAYA kursa gitmesi için trafik bursunda olur imzasını vermiş şimdi sayın Mehmet Eymür  ağbim bunu okusun kahkayı atıcaktır….!!!!!


Velasıl arkadaşlar olaylar böyle,benim tek isteğim var yaşayamadığım isteğim olan ENTELEKTÜEL yaşamı uzaklarda herşeyi unutarak,yeni bir hayat formunda yaşamak….!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…
..

1 yorum:

  1. Kırmızı zemini değiştirebilir misiniz,okunmuyor,beyaz daha iyi olur

    YanıtlaSil