9 Aralık 2014 Salı

TARİHİ DİNLEME VE YAPILANMALAR…


Sevgili takipçilerim,özellikle bugünlerde PARALEL kod adı ile adlandırılan gayrinizami bir yapılanmanın yaptığı istihbari dinlemeler basının tümünde yer buldu.
Ben size istihbari dinleme veya adli dinlemenin ne olduğunu fazla anlatmadan teknik konu dinlemelerin amacını ve neyle sonlandığını anlatıcam.
İlk önce şunun açıklamasını getireyim çünkü tamamen kendi başımdan geçtiği için,ERGENEKON ve BALYOZ davalarının yapılmaya başlandığı 2007 yılında bu tip dinlemelerin hepsi birden yapılmaya başlandı,TÜRKİYEDEKİ siyasi ve ideolojik karşı faaliyet gösteren çoğunluk bunuda açıklamak gerekli hükümeti illegal şekilde demokrasi dışı söylem ve eylemlerle yıkmaya teşebbüs edeceği düşünülen herkes dinlenip gerekirse adli karar mekanizması dönüştürüp operasyona döndürerek yapıldı.

Size şöyle söyleyeyim bu şu anda fazlaca söylenmesede o günlerde bu operasyonlar tamamen seçilmiş hükümetin isteği ve emirleri doğrultusunda yapılıyordu bunu kordine eden BAŞBAKANLIKTA bir operasyon gurubuda vardı,onlar dönemin sayın BAŞBAKANINA bağlı danışman kadrosu içinden seçilmiş kişilerce yönetiliyordu.
Bugünlerde HÜKÜMETE yakın gazeteciler ve bazı derneklerin bile bu danışman kadrolarından bazı kimselerin hataları olduğunu söylüyorlar bu paralel yapılarla irtibatlarını basında dilendiriyorlar.
Peki ne olduda bu kadar bir birleri ile beraber çalışan bir birine yakın guruplar birbirine girdi,güç zehirlenmesi dediğimiz operasyonel faaliyetler ve hukukusuz dinleme hatta hukuk kararı ile yapılsa bile legal görünümlü illegal operasyon ve dinleme faaliyetleri.
Şimdi herkes yoğurdum ekşi demesede canlı örnek ben kendim yaşadığım için adamların dinleme yaptıkları ve adli evraka geçirdikleri hadiseler türkiyeyi zora sokucak kendi kafalarına göre,günün siyasi ve ekonomik şartlarına göre ve en önemlisi kendi menfaatlerine göre yaptıkları operasyonlar.
Bunlar bazı doğrular üstünden  operasyon aşamasında çarpıtma ile kendi görüş ve anlayış siyasi yöne gidecek şekilde yaptıkları operasyonlar.
Mesela benle yaptıkları operasyonda dosyaya aynı dönemde koyacakları daha önemli kimseleri veya kurumları koymuyorlar kendi siyasi ve ekonomik stratejik getirisi olan dinlemeleri koyuyorlar ve bunun üstündende seni işlemediğin bir şuçtan bile gözaltına aldıktan sonra serbest kalsan bile dışarda istediği gibi istihbari çalışmalarla yönlendirecek konuma getiriyor gerekirse yaptığı operasyonun bilgi ve dökümanları tuttuğu resmi arşiv ve foto film malzemesi ile yurt içinde ve yurtdışında stratejik hedeflerde bu dökümanter oluşumdan yararlanıyor.
İlerki dönemde PARALEL adledilen yapı ile başka isimler ve guruplar oluşumlar bağlantılı çıkıp dökülecektir bu yabancı istihbarat servisleri ilede bazı doneler ve bağlantılar çıkıcaktır çünkü bu  TÜRKİYEDEKİ çok eskiye dayanan bir UR ameliyat esnasında cerrahi müdahalede görünecekki çok yere bu faaliyetler değmiş ve çok yerlede farklı ortak beraberlikle maddi,manevi çıkar ilişkileri oluşmuş..
Sonu ne olur derseniz vallahi açık söylemek gerekirse bu ülkede ne olursa stratejik zamana yayılı milletimize,vatanımıza,olur anlık olarak bu yapıların küçük bir kısmına dokunulsada bu konuları sonlandıracak bir noktaya gelebileceğimizi zannetmiyorum.
Konuyu PARALELDEN çıkartıp gerçek çok eskiden beri oluşmuş türkiyenin içinde güvenlik güçlerinin özelikle yerleşik MİT başta olmak üzere çünkü en çok istihbari dinlemeyi onlar yapıyorlar çünkü vazife ve yükümlülükleri sadece izleyip,takip etmek ve burdan devlet istihbaratı çıkartmak olunca, MİT dinlemelerinin operasyona dönüştürme hadisesi çok düşük bir orandır mesela 100 dinleme yaptıysa onun ancak yüzde beşi daha sonra güvenlik güçleri ve adli,hukukun önüne gelir.
Ama istihbari dinlemelerde özellikle geçmişten yani 1970 ve 1980 li yıllardan şu saate kadar yapılan iç ve dış istihbaratı ilgilendiren dinlemeler sahada bir TİYATRO ve bu tiyatronun oyuncularına sufle ettirilerek ülkemiz içinde siyasi ve ekonomik kendine göre kurgular yaratılır işte bu siyasi ve ekonomik kurgu operasyonlarında devamlı dinleme ile elde edilen bilgilerle seferberlik kapsamında ve 5. Kol faaliyetine çeşitli yöntemlerle aktarılarak bir düzen içinde bunlar kullanılmaktadır.

Bunlar 1980 li yılların sonuna kadar ağarlıklı düzgün bir sistem içinde kullanılsada özellikle 1990 lı yıllardan sonra bu kurgu çalışmaların çoğunluğu bir rant ve yeraltı ekonomisine dönüştü bu sizlerin önünüze basın yolu ile hep yansıdı ama gerçek perde arkasını halkımız hiçbir zaman bilmedi,işte şu anda ben size konuyu aktarıyorum.
Bir laf vardır  anadoluda CANI YANAN EŞEK ,YARIŞ ATINI GEÇERMİŞ…..!
Şimdi bana bunu ispat et derler çünkü bunun cevabını öyle verirler arkadaşlar eğer bu tip istihbari çalışma ve dinleme ispatlanabilse zaten o zaman bu İSTİHBARAT ve KURGU OPERASYON olmaz.İstihbarat ve kurgu operasyonların amacı zaten delil bırakmadan hedefe gitmek veya hedefi yönlendirmektir.
Sen devlet görevlisi olarak dışarda kendine göre bir paralel veya,dikey,yatay dikdörtgen,üçgen diye isimlendirebiliriz yapılar kurar,istihbari dinlemeleri bunlara aktararak kurgu operasyonları yöneterek MADDİ çıkar örgütlenmesi kurup bundan büyük rant çıkartıyorsan ve bu rantı bir havuz şeklinde değerlendirip çeşitli kaza ortamlarında buna SEFERBERLİK yapımız diye adlandırıyorsan bu geometrik yapıların hep olduğunu bize gösterir.
Şimdi bana atılan bu iftiradan sonra beni toplum nezdinde sıkıntıya sokanlar hala dinleme yapmasa bile SİNYAL İSTİHBARATI ile yönlendirmeler gayet kolay ve açık söyliyeyim bu yapılıyor.

Arkadaşlar kurumların içindede belaya,kazaya meraklı insanlar var 100 emeklide 95 gider bahçesi ile uğraşır,hobilerle emekliiğini geçirir beş tanesi var ruhunda bozukluk olduğu için yaptığı görevleri çok iyi bildiği için dışarda örgütlenme kurar kurum içindeki bağlantıları ile konuyu bağlayarak bundan ekonomi sağlar.Fakat  vatandaşın buna karşı kolay kolay kendini koruyabileceği bir yapılanması türkiyede yoktur.
Günlük hayatınızda bu tip yapıların KURGU faaliyetleri ile çok karşılaşıyorsunuz belki içine bile giriyorsunuz ama farkında değilsiniz,o duyduğunuz ve gördüğünüz yeraltı ekonomisi ve kişilerde böyle oluşuyor.
Şu anda özellikle Kafkasya kökenli bu işleri çok iyi bilen çok profosyonel olmuş ve guruplaşmış MİT emekli ve muazzaf çalışanlar var hiçbir şey yapmadan,hiçbir faliyeti olmadan sadece dinlemeler ve bununla beraber yaptıkları kurgu operasyonlarla çeşitli siyasi ve ideolojik yabancı istihbarat örgütlerine atfederek yaptıkları çalışmalar  aslında bunların amacı tüm ekonomik çıkar sağlamak veya sağladığı haksız ekonomiyi elinde tutabilmek için baskı unsuru oluşturmak ve yine dediğim gibi delil kaybetmek zamana yayarak konuları hadiseleri örtmek.
Arkadaşlar şu anda tamamen sinyal istihbaratına dönük çalışmalar yapılıyor,yakın zamana kadar bırakın haberelemanı takipini kadrolu mensubların takipi ile karşılaştım rast geldim aslında bu şahıslar benim yakın tanıdığım kişilerdi,bu konular eğer reel gerçek faaliyet olsa bu izleme faliyeti yapanlar kesinlikle yüz olarak benim tanıyamıycağım kimselerden şeçilir.
Sayın MİT müsteşarımız DR HAKAN FİDAN bey döneminde çıkartılan 2013 yılındaki MİT yasasını incelerseniz bunlardan doğabilecek çok büyümüş bir olumsuzluğun kendi kurumuna verebileceği zararı önlemek belkide direk kendini bile etkileyebilecek konuların üstüne gelmesini engelleyebilmek için yapılmış,hazırlanmış yasalar.

Arkadaşlarım adli dinlemeler operasyona dönüştüğü için emniyet,jandarma teşkilatlarımız sadece kolluk ve gerektiğinde kolluktan gelen diğer stratejik kurumların eli ayağı görevini görür ordaki olumsuzlukları URLAŞMIŞ yaraları cerrahi müdahale ile almak mümkündür ama asıl derin yapılar içindeki URLARI almak şu günlere kadar imkansız oldu,beyin ve sinir merkezlerindeki bu URLAR alınmadığı müddetçe bu konular dediğim gibi paralel,dikey,yatay,üçgen dikdörtgen karşınıza bu MİLLETİN önüne çıkacaktır….
Edindiğim bir tecrübeyi aslında bugünlerde sayın CUMHURBAŞKANIMIZ da söylüyor,eldeki imkanlarla bu ülkede herkes kendi çocuğuna demokrasi ve refah çatısı altında bakarsa ilerki nesillere sağlıklı,özgüveni olan çocuklar yetiştiririz,ahmetle,ayşeden olan çocukları kimler olursa olsun bir zaruret olmadan başkaları bakıyorsa ve yetiştiriyorsa o çocukların geleceği ipotek altına alınmış oluyor,iyi niyetli olsa dahi?



Birde tamamen bu işlerin dışında kararekter bozukluğu olan insanların eline devletin hassas makamları geçtiğinde oto kontrol mekanizması yoksa çay parasını başkasından çıkarmayı marifet sanan bir insan yapısına 500 milyon dolar zimmetlediğinde ne yapar hayal edin…
Hayal dedik fazlada hayal etmeyin bu tip olayların olması ülkemizde olabilirli işler vatandaşın haberi olmaz)))?

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…
                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder