13 Aralık 2014 Cumartesi

SPİKERE DARBE…..


Sevgili takipçilerim,hepinize yine hayırlı bir Pazar günü dilerim, umarım haftanın yorgunluğunu ve stresini atarak geçirirsiniz.
Arkadaşlarım,burdan uyarmak vazifem bazı maceralarımız içinde küfür,kavga gibi kötü olan hadiseler var,bunlar özenilecek veya sevindiricek olaylar değil ama yaşadığımız için sizlere komik taraflarından vererek özellikle Pazar günleri biraz neşelenmenizi sağlamak istiyorum.
Bizim gençliğimiz ve çocukluğumuz batının klasik westerni içinde geçtiği için hepimiz bir yüzbaşı tommikstik.
Biliyorsunuz RANGERLER kasabanın hızlı silah çeken,kavga eden,yakışıklı iyi ata binen gençlerinden şeçilirdi,genelde kale komutanı rangere yıldızı fırlatır al tak arkasındanda kızını yamardı,hayat aynen öyle,hepimiz yüzbaşı tommiksiz)))?
Yıl yine 1980 lerin ortalarına doğru,hem çalışıyoruz,hem kursa gidiyorum,hem gece hayatı birazda spor bilader 7-24 saat yetmiyor.

Birazda genciz agresif atak olduğumuz yıllar belki  elli tane arkadaşız ama içimizden beş altı tanesi başı çekiyor,dikkat çekiyor her belada diyorlar elebaşı,örgütçü bunlar defteri bizim üzerimize kapıyorlar…
Bulunduğumuz SPOR TESİSİ ağarlıklı GALATASARAY camiasının üst yöneticileri ve azalarının çoğunluk olduğu bir  kompleks,FENERBAHÇE ve BEŞİKTAŞTANDA var ama ağarlık ve yönetim GALATASARAY camiası….
Bir çok eski Galatasaraylı futbolcuda mahalemizden yetişmiş ağbilerimiz o yıllarda hepsi star,hergün beraberiz.
Tabi bu GALATASARAY camiasından öyle insanlar var hepsi kalem efendisi adamlar rakı viskiyi kuruyemişle yerken ülkeyi idare ediyorlar.
E tabi ayak altında habire kendilerindende olsa bela istemiyorlar,o aralar işte arkadaşım RAMBO TURAN ile bana SPOR TESİSİNİN olduğu camiadan ihraç kararı aldılar yönetim kurulu kararı ile.Tesislere girmemiz her şekilde sonsuz süresiz yasak.

Bir yıl uzak kaldık sonra ailelerimizin ve etrafın girişimi ile yapılan OLAĞAN ÜSTÜ kongrede çok değerli ikinci başkanlarımızdan NECATİ bey bize özel bir af yasası ile af çıkardı yalnız bir daha bir hadiseye sebeb olmamamız garantisi ile.
ALLAH RAZI olsun NECATİ beyde Anadolu kültürünü almış asil milliyetçi bir insandı doğu kökenli bir ağbimizdi.
İşte o aralar yeni SPOR KOMPLEKSİNİNDE inşatı bitmiş oldu yeni olimpik havuzumuzla bizde inşaat toz,kir zahmeti çekmeden yeni binayı kullanmaya başladık RAMBO çokta espirilidir arkadaşlarla kafa yapıyor,ulan diyor biz yokken çok kereste tığla taşıttılarmı size diye,gülüyoruz.
İşte tam daha tesise alışırken bir cumartesi gecesi tesisisin lüks yeni restorantında ünlü bir sanatçımız olan sayın  FATİH ERKOÇ,sayın RIZA SİLAHLIPODA birde bir bayan BERNA isminde hanfendi yemek eşliğinde müzik programı yapıyorlar özellikle caz müziği ve batı müziği ağarlıklı bizde kalabalık bir gurup kızlı erkekli arkadaşımızla geceye katıldık,bir onbeş yirmi kişi varız.

Yan tarafımızdada bir bizim gibi masa var onlarda bayan erkek karışık yaşları bizden büyük protokol makamı olan masadalar,eğleniyoruz vur patlasın çal oynasın.
Gecenin geç saatleri masadan kalktım dışarı çıktım tuvalet için dönerken bir baktım ÇİKO İSMAİL ağbi fotoğrafları masaya sıralamış benimki varmı diye bakarken yanımdan geçen bir beyle çarpıştık,alkollüyüz ben adama EXCUSE ME(AFEDERSİNİZ) dedim adam gitti tuvalete geri geldi bana dediki sen benle kafamı yapıyorsun,yok kafa yapmıyorum atıyorum dedim kafayı attım.!!!(O dönemlerde İngilizce kursuna gidiyorum).

Tabi bu kafayı yedi burnu elinde gitti,bende herhangi bir  hadiseyi içeri taşımamak adına bina dışına otoparka çıktım,arkadaş kafayı yiyen bir baktım yanında dört kişi geliyor,senmi kafayı attın ben attım bam, güm bir giriştik birbirimize bir tanesini tanıyorum televizyonlarda sipiker habire maçlarda AĞLAMAK İSTİYORUM diye bağırır İHSAN YALÇIN  isimli arkadaş dörde karşı tek başıma olunca darbe aldık bayağı nefesim kesildi Allahtan düşmedim ayakta darbeleri karşılıyorum,sonunda kendimi tekrar içeri atıp kapıdan RAMBO yetişin dedim beni görünce RAMBO ,rahmetli garip Gökhan ve diğer tüm arkadaşlarım çünkü benim deri ceketin tek kolu kopmuş tek kolum çıplak düşünün aldığım darbeleri,fakat takviye alınca bu sefer o SİPİKERİN masada takviye aldı muazzam bir kavga cam,çerçeve masa,sandalye ama biz sporculuğumuzla bunları bastırdık bunları haşat ettik,hatta RAMBO TURAN sen daha yaşıyormusun dedi sipikeri birinci kattan aşağıya attı,yani takribi dört,beş metreden beton zemine düştü…!
Arkadaş ortalık yıkılıyor emniyet binayı sardı fakat bina SPOR BAKANLIĞINA bağlı olduğu için içerde arama yapamıyorlar işte o anda NECATİ ağbi ikinci başkan dedi benim itibarım zedelenir sizi ben affettirdim,hemen ikiniz misafirhanedeki odalara yerleşin diğerlerini POLİS alsın onlarda sorun yok RAMBO ile sen kulüpten çıkmayın en azından 48 saat cümrü meşrutu(C.SAVCISININ mahkeme hakimi olmaksızın tutuklama yetkisi)atlatın buraya arama yapamaz polis kesinlikle aldırmıycaz,o aradada konuyu halledicem,yoksa bu itibarıma büyük zede,tabi bizde anlatıyoruz şuçumuz yok onlar sataştı)))))???
Arkadaşları emniyete götürdüler biz iki gün misafirhanede yattık kalktık o arada hem emniyeten hem dışardan haber geliyor,bu sipiker tabi yaralıda bayağı iş göremez raporu almış arkadaşları ile türkiyeyi ayağa kaldırmış,bakanlığa kadar şikayet edince bakanlık soruşturma açıyor,işte o anda bu sipiker arkadaş meğer PROTOKOL ÜYE bize,hemen kulüp yönetimini şikayet ettiği için PROTOKOL üyeliğini iptal ederek karşı şikayette bulundular.
O ara SİPİKER basındaki gücü ile İstanbul emniyetine baskı yapıyor fakat emniyet bizi kompleksten alamıyor geliyorlar kapıdan dönüyorlar.

En sonunda 48 saat sonlandı biz çaktırmadan sıkıldıkta tesisten çıkış yaptık ben istanbula indim,RAMBODA yine sempte bir yere giderken polise yakalanıp karakola götürülüyor.
Yakalanmayan ben varım,İstanbul merkezde taksimde oturuyorum bir telefon çaldı ünlü MİT mensubu K.G yiğeni ŞAHAN kardeşim ZEKİ gel ifadeni ver hepinizi salıcaklar,bak sen ifade vermeyince bunlarıda bırakmıyorlar,iyi geliyorum dedim fırladım gittim.
Karakola bir girdimki ana baba günü sanki APO cular kasabayı basmış,bir baktım bu sipikerle arkadaşları kafa göz,kol sarık karakolda bizim çocuklar için emniyet yetkililerine bunlardan davacı değiliz bunların bir şuçu yok bu ikisinden davacıyız,heleki bu RAMBO olan beni öldürmeye çalıştı sen ölmedinmi lan deyip camdan beni attı.))))!!!
Bütün arkadaşları serbest bıraktılar,arkadaşlara dedim giderlerken  o Kayserili ŞAHANA selamımı söyleyin!!!!getittirdi bizi işi o hep okur ağar makamdan)))))?
Attılar nezarete eskiden nerde şimdiki gibi nezaret taş gazete kağıdı yok üstüne oturalım,RAMBO dedi bu iş sakat ZEKİ sen bilmiyorsun bu TÜRKİYEYİ ayağa kaldırmış,bilader hanımlarıda yanlarında olunca gurur yaptılar…
Sağolsun 1. ŞUBEDEN Denizlili polis memuru ismail ağbi var kulakları çınlasın polis memuru ama öyle bilindiği gibi değil ÖNEMLİ İŞLERİN görevlisi çok kozmik bir polis o nezarete demir parmaklıktan uğradı dedi ZEKİ bu SİPİKER bastırıyor size tutuklatmak için savcıya baskı yaptırıyor.

Rambonun annesi geldi allahrahmet eylesin yeni rahmetli oldu mekanı cennet olsun RAMBOYA çok düşkündü,teyzeye durumu intikal ettirdik Allahtan teyzenin bir yakını bulunduğumuz ilçenin başsavcısı ŞENOL beyi yakın tanıyormuş durumu izah edince ŞENOL bey ben konuyu biliyorum,BASKILARA dayanırız vatan evlatlarını yedirmeyiz demiş)))))!
Rahmetli teyze RAMBOYU kuzum diye severdi onun kime zararı var hep kuzumu kızdırıyorlar,ondan oluyor diyordu.Bizim kuzu 1.85 boyunda 100 kilo))))?
Sabah emniyetin nezaretinde ilgili savcıya çıkarken bir baktım odadan ünlü araştırmacı gazeteci C.Ç çıkıyor,(rahmete kavuştu)..!!!
Dedim şimdi yandık!!!
Biz girdik içeriye sayın C.SAVCISI baktı çocuklar,ne yaptınız siz böyle dedi tabi biz şuçumuz yok cami avlusundan geldik olayı,sayın SAVCI bakın çocuklar dedi çıkanı gördünüz yoğun baskı var,şimdi sizden konuştular.
Bana dedi hangi takımı tutuyorsun dedim BEŞİKTAŞ.RAMBOYA sordu dedi GALATASARAY.
Ben Beşiktaşlıyım,sayın BAŞSAVCIMIZ ŞENOL beyde BEŞİKTAŞLI bu Beşiktaşlı kardeşimin hatırına sizi serbest bırakıyorum,tutuksuz yargılanmak üzere serbestsiniz.

Tabi sevinerek çıktık,sempte dönüş yaptık herkesin elinde bir gazete,bütün arkadaşlar gülüyor,dedik hayırdır niye gülüyorsunuz ağbi meşhur oldunuz tüm gazateler sizi yazıyor.
Başlık ünlü SPOR SİPİKERİ İHSAN YALÇIN ve arkadaşlarının ünlü bir spor tesisinin gençleri dövdü,hepimizin ismi var ama hangi derin merkez işi fırlamalığa vurmuşsa benim ismim ZEKİ ARSLANIN önünde FOTOĞRAFÇI ZEKİ ARSLAN yazıyor.)))))
Arkadaşlar uzun zaman baba bir şipşak çeksene diye takılırlardı….!!!!!
Tüm arkadaşlarıma hayırlı pazarlar.

NOT:(Bazı hadisenin baş kahramanlarının ismi kod ismidir,unutmayın istihbarat teşkilatında bir birine yakın isimler kod ismi olarak kullanılır.mesela ALİ ismini alan birisi kod adını yine A harfi ile başlayan başka bir isim alır.AHMET gibi)
SAYGILARIMLA,


ZEKİ ARSLAN…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder