17 Aralık 2014 Çarşamba

İSTİHBARATTA HEDEFE TEK GİDENLER.


Sevgili takipçilerim gündem yoğun tabi izliyorum,üzülüyorum şunuda söyleyeyim artık sinirden bazen rahatsızlıklarım nüksediyor,Allahtan dileğim sosyal sorunlarımı halledip ülkeden uzun bir müddet ayrılmak..
Sayın CUMHURBAŞKANIMIZ cumartesi günü bir söz söyledi duruyor bazen çok isabetli atış yapıyor yav bunlarda bu komployu düzenleyecek yetenek nerde,bir ÜST akıl var bunları yöneten ve yönlendiren.Arkasından eski lokallerdeki 2,5 liraya çalışan PLAK makinalarından bahsetti,dediki makinaya parayı atarsın istediğin plak çalar aynen benzetme doğru.
İstihbarat metodları içinde hedefe tek gitme tabir edilen bir yöntem vardır,çalışmayı götüren tek başına tüm istihbarat faaliyetini hem siyasi ve fikri olarak götürür,hemde sahada kendisi bizzat çalışır.

Yıllar evvel ankarada bir devlet büyüğümüz ile sohbetimizde bana bir onun vasıtası ile tanıdığımız yine üst düzeyde merhum CUMHURBAŞKANIMIZ TURGUT ÖZAL beyin köşk istihbarat danışmanlarından merhum  FUAT bey isminde bir beyefendi için şahsıma ZEKİ FUAT bey kimseye haber vermeden hiç bir kurumu bilgilendirmeden DİYARBAKIRA ordada devletin hiçbir kurumunu bilgilendirip görüşlerini almadan bölgede çeşitli yerlere gidip dolaşıyor, hatta kuzey ırak bölgesine geçiyor tekrar dönerek köşke ne rapor veriyor kimse bilmiyor diye serzenişte bulundu.

Dedim ağbi adamın görevi vardır bir bildiği,dedi ama kurumlardan şikayet oluyor kurumlar sıkıntı duyuyor bu konudan ,ağbi napıcan sıkıntı duyan duyucak biri CUMHURBAŞKANI biride KÖŞK danışmanı,ama öyle değil işte ZEKİ dedi?
Bunu niye anlattım istihbarat özellikle benim için bu minvalde kurulmuş ve hep bu şekilde hareket tarzı olarak kurgulanmış,sona geldiğimizde bile bize yapılan yanlışlık aslında santranç oyununda bir değişik hamle olmuştur.

Şimdi bugünlerde taraflar arası ALGI savaşında kimse yoğurdum ekşi demiyor,Allahlarına duada etsinler ellerinde her imkan maddi manevi var bizim gibi garip gureba tek başlarına değiller sağlam kuvvetlerle karşılıklı ateş ediyorlar.
Ama ben doğruyu algılar ve onu konuşurum bu blogtan 1 yıldan fazla yapılan operasyonların teknik ve siyasi anlamda en ufak noktasına kadar sizlere ilettim özellikle paralel denen yapının şahsıma yaptığı operasyonu.
Arkadaşlar benim evime inanın diyorum misafir olarak GENERALLER,SUBAYLAR,ASTSUBAYLAR,MİT MENSUBLARI ve EMNİYET MENSUBLARI aileleri eşleri ve çocukları ile bir çok defa misafir olarak geldi,çok sohbetlerimiz eğlencelerimiz oldu.Bir hadise patlak verirse inanın herkes bu yapıda olan değerli devlet görevlilerimiz beni bu konuda doğruluycaktır.
Ama CUMHURİYET tarihinde evime görevli gelip,benden ramazan günü hepsi oruçlu iken Müslüman arkadaşlar tanık ifadesi alırken ben bayağı miktarda sigara karşılarında içerken aynı camianın aynı şubelerin görevlilerinin 1 yıldan biraz aşkınken aynı evi KOMPLO bir operasyonla basması,bu görevlilerin sayın CUMHURBAŞKANIMIZIN söylediği gibi ki ben tüm çalışmaları yaptım, ÜST PARALEL yapı tarafından yönlendirildiği kesin doğrudur.
Yoksa kendi ağızları ile o gün söyledikleri biz bu yapıya dokunamayız bu orijinal Ergenekon demeleri sonra dönüp bize 1 yıldan sonra hasta yatağından kalkıp nekahat döneminde operasyon yapmaları tamamen SİYONİST İSRAİL ve BATILI ülkeler emrinde olan ÜST YAPININ emri altına girip bize operasyon yapmalarına sebeb olmuştur.

Operasyon aşamasından evvelki bazı teknik detayları ve sonrasındaki teknik usulsüzlükleri karatmaları ve komplo operasyonda hiç alakası olmayan hadiseleri bağlamalarından asıl bize gözükmeyen ve paralel arkamızdan gelen ÜST yapıyı bana çok güzel istihbar etmemi sağlamış,aslında tutulan mahkeme fezlekelerinden ve ifadesi alınan uluslararası kişilikler ve yurt içindeki zorla alınarak korkutma ile ifadesi alınan zorladıkları halde bile şikayetçi olmayan insanlardan ve bana bağladıkları tanımadığım şahıslardan fakat adliye aşamasında bile istihbar ettiğim hukukçu ve gözaltındaki yeraltı dünyası ve onlarla ilşkili gözaltındaki MİT mensublarından hadisenin ANKARADA ve İSTANBULDAKİ boyutunun ÜST yapı tarafından organize edildiği hatta büyük bir TİYATRO sahneye konularak yapıldığını ilk anda anladım.
Bugün o operasyonu yapan tüm polis şefleri ya tutuklu bir süredir yada,şu anda gözaltında ALLAH yardımcıları olsun,hiçbir zaman bu konulara kin ile bakmadım ,size bu yazıyı yazmamdaki seben bu PARALEL yapılanmayı BEYİN olarak götüren ÜST yapıyı göstermek ve aslında sayın CUMHURBAŞKANIMIZIN dediği gibi şuç unsurları çok farklı guruplarla çok farklı tarihlere ve çok daha geçmişe 2003 yıllarına varan büyük infaal yaratan hadiselerin gelişimini dayanan hatta hiç din kitapla ilşkisi olmayan yerlere dayanan durumlar olması çok kuvvetli muhtemel.

Şu anda isim vermiyorum,verebilecek olsak bile bizim kitabımızda insanların kötü gününde vurmak yoktur biz kanunlara ve allahın adaletine bırakmak durumundayız hadiseleri.
Vicdanen içim rahat aslında zamanında bugün yakınan devlet büyüklerimiz tabandan gelen istihbaratı algılayabilmiş olsalardı bugün TÜRKİYE bu hadiseleri yaşamıycak belkide çok canı kurtarıcaktık…
Arkadaşlar 1980 li yılların başında MİT KAÇAKÇILIK İSTİHBARAT DAİRESİ bşk sayın MEHMET EYMÜR beyefendi EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ KAÇAKÇILIK İSTİHBARAT DAİRESİ BAŞKANI sayın ATİLLA AYTEK beydi onlar organize şuçlar mücadelesini türkiyede başlatmışlardır bu PARALEL yapı o kadar alınacak adam varken sayın EYMÜR beyi ve beni gözaltına almıştır.

Nereye gelicem sayın MEHMET EYMÜR bey bu 17-25 aralık operasyonlar için YURT DIŞINDA adres gösterdi oranın bilgisi olmadan bu ticaretin dünyada yapılmasına imkan olmadığını söyledi,aynen bende beyefendiyi tastik ederim.
O zaman durum ne ben canı gönülden söyleyeyim velevki bir uluslararası ambargoyu delen bir ticaret var,bu gerekli merkezlerde bilinir ama bunun üstünden burda bir POLİSİYE çalışma yaptınmı ve bunuda çok ince ayrıntısına kadar delillendirip o muhteşem ekip çalışmasını geliştirerek yapıp kimsenin gık diyemiyceği şekilde bir tabir vardır BOYNUNU OYNATAMIYCAK şekilde delilendirdinmi,sen burda bu insanları değil TÜRKİYE CUMHURİYETİNE kast etmiş olursun,biz devlet istihbaratını bilen insanların devlet istihbaratı ile emniyet adli kolluk istihbaratı farklıdır,sana şuç teşkil eden her olay DEVLET İSTİHBARATINDA rutin normal olaydır.
Bunu her ortamda konuşurum çünkü bu benim uzmanlık alanım devlet gerekirse istihbarat hizmetlerinde İŞİDE bile silah ve para verir çünkü onun senin algılayamayacağın bir stratejik çalışmaya dönük faliyeti vardır,bu başarısızda olabilir bunun hesabını DEVLET ve onun HÜKÜMETİ çeşitli şekilde kanun ve şeçimlerde millet önünde yaptığı başarısız çalışmanın neticesi olarak verir.

Senin burda TIR çevirmek veya kendini çok rahat hisseden üst düzey devlet görevlisi ve hükümet yetkililerini şuç işliycek bir faaliyetleri bile olsa kolluk olarak tongaya düşürerek DEVLETE OPERASYON yapma yetkin yok,aslında 2010 yılında bize yaptığınız olay daha vahim bir olay o günün şartlarında size müdahale etmeyenler ve ÜST yapıyı 2005 yılından beri görmeyenler,bu olayların bu noktaya gelmesine sebeb oldular.
Arkadaşlar devletin çıkarı varsa APO yu alır beyoğlunda asmalı mescide getirir rakıda içiririm,beraber alemde yaparız DEVLET İSTİHBARATI sizin aklınızın alıcağı şekilde çalışmaz.
Devlet istihbaratı ne durumda suç işler ZEKİNİN tarihi karargahını imha ettiğinde ZEKİNİN donanımına ve özeline saldırdığında işte o zaman şuç işliyordur,NEDEN onu size bırakıyorum benim söylemem ayıp olur?

SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder