18 Aralık 2014 Perşembe

ALLAHIN TOKADI YOK…..


Sevgili arkadaşlarım,şunu size söyleyeyim son yirmi yıldan sonra şu anda son bir yıldır size yazı yazabiliyorsam inanın çok zor şartlarda defalarca ölüm tehlikesi,tehtid,şantaj,komplo,suikast ve sabotajları atlatarak tabiki önce ALLAHIN bana yardım etmesi sonrada şimdi bir sıkıntıda olan devlet büyüğümüz emniyet müdürünün televizyon programında dediği gibi bunlar SMERCH taburlarından?

Nedir SMERCH taburları,ikinci dünya harbinde NAZİ birliklerinin gerisine sızarak çeşitli sabotaj,suikast,çeşitli imha operasyonlarını yapan küçük hücreler halinde çalışan GRU(RUS ASKERİ İSTİHBARATI) içindeki personelden oluşturulmuş ölümü göze alarak bu birimlerde çalışanlara SMERCH personeli denir.Yani bizim AMERİKAN talimatnamelerinde geçen kısaltılmış gayrinizami operasyon birimleri KONTRGERİLLA harekatları.

Niye böyle bir atıfta bulunuyor bu sayın devlet büyüğümüz çünkü siyasi ve ekonomik yaptıkları komployu bozup bu dört yılda her zamanki gibi ölümüne mücadeleye girişince kendilerine göre eldeki verilerle konuyu RUSYA üstüne çekip ordan kendi hatalarını dahasıda kendilerini yönlendiren üst yapıyı örtbas etmek konu çok uzun burda devlet sırrı taşıdığı için kaleme alamıycam ama bu kadarını söyleyeyim ağzımızdan bir kadının kalçasına küfür etmemizi utanmadan dinleme TAPESİNE koyan bir çok planlı yapının hemde hiçte dindar falan değil işin gerisinde hiristiyan ve Musevi güçler var patlarsa zaten dökülür ortaya öğrenirsiniz.

Erkek adamız kadının kalçasını beğenipte sinir halinde küfür ettiysem Müslüman adamsınız koymayın tapeye siz bir Müslüman olarak öyle bir küfürü tapeye koymaya utanmıyormusunuz…
Daha evvel yazmıştım bugün sayın PROFOSÖR NEVZAT YALÇINTAŞ hocanın bir çıkışı olmuş sayın CUMHURBAŞKANIMIZA karşı ,bir müddet evvelde olmuştu.
Bende sayın YALÇINTAŞ beyi muhafazakar,milliyetçi cepheden tarihi bir şahsiyet olarak uzaktan basın vasıtası ile tanırım.
AK parti hükümetli ile RUSYA ,TÜRKİYE parlementoları dostluk gurubu başkanlığı yapıyordu,2004 yılı ekim ayında HARBİYE ASKERİ MÜZEDE yine RUSYA FEDERASYONUN bir davetinde kendisini konuşmacı olarak dinledim,yanımda TSK mensubu subay arkadaşlarım vardı,fakat bir şey farketmiştim özellikle beni emniyet istihbarat görevlisi bazı kişiler takip ediyorlardı ve sıkıntılı,sinirlilerdi.
Bu davetiyeyide bana bir haber elemanı vasıtası ile yaptılar bu haber elemanıda MİT Kayserili bir guruba çalışıyordu.
Tabi tüm olayları atlayarak geçiyorum,2005 ocak ayında bir emniyet müdürü olması gerekli kişini sicil bozukluğundan emniyet amiri konumunda ve rütbesinde kalmış bir arkadaşı tesadüf tanıyınca ve bu arkadaşı kısa tanışıklığımdan sonra kendisinin yurt dışında bir şuç hadisesine karışınca burda daha evvel görüştüğüm emniyet mensubları ile bazı konuşmalarımız ve bu arkadaşın bize verdiği bazı bilgilerden üst yetkili bazı konumdaki kişilerin emniyette bilgisi bizde oldu şu güne kadarda geldi konular.Arkadaşlar burda rütbe ve konuları girmiyorum fakat ileriye dönük bu yazılardan çok büyük hadiseleri anlayabileceksiniz.

Bu aralarda bazı bayanlar var uluslararası alanda faaliyetleri olan bunlarla konuları ve bazı TSK yetkililerini atlayarak gidiyorum.
Bu arada tecrübeli bir istihbarat elemanı ile görüştüğümde bu yurtdışında şuç işleyen arkadaş için tecrübesi ile bunun gerisindeki üst yetkili emniyet personellerinden birilerinin kendisine gizli lojistik yardım ettiğini bende kendisinin doğru söylediğini şu anda yurt dışında olan emniyet müdürünün bana bazı isimler verdiğini söyledim…

Neyse 2008 yılında istanbulda TEM şb sağ terör masasında ikinci kere evimden sonra bu konu ile TANIK ifademi alırlarken enteresan şekilde NARKOTİK şubeden komiser arkadaşların bu şubeye geldiği benimle ilgili takip raporunu benim yanımda TEM şube görevlisi arkadaşlara verdiler o günlerde ERGENEKON operasyonlarında işte bugün şuçlanan tüm yapı görevliydi bu şubelerde.Niye böyle bir şey olmuştu anlam verememiştim.
Aylardan EYLÜL.
Sonra ben ağır rahatsızlık geçirince işte yatalak olarak 1 yıldan fazla işte yataktan kalktıktan kısa zaman sonra İstanbul organize şuçlar masası operasyon yaptı inanın tek başımayım emniyette bazı duvara dayalı yine yabancı kişilerin RUSYA TÜRKİYE ilşkilerinden konuştuktan sonra,ancak 24 saat sonra sözlü sorgulamada uzun şaçlı bir emniyet amirinin bana sorgusundan anladımki konunun uzaktan yakından benle hiçbir alakası olmayan ve bunu bildikleri halde ne yapıp ne edip beni konuya bir şekilde monte etmek istediklerini anladım fakat kendimi koruyarak ve yine tek başıma,hareket ederek durumu kendi lehime çevirmeye çalıştım nezarette bile tek başıma kaldım,mevzuyuda hala tam öğrenemenin verdiği sıkıntı ile zor şartlarda yan nezarette yatan toplu diğer bizimle ERZİNCAN,RİZE gibi vilayetlerden toplanan şahıslardan öğrendiğim, eski arkadaşım aramda uzun yıllardır husumet bulunan ERZİNCAN MİT bölge başkan yardımcısının bu ekibi kurarak sözde İTO başkanı sayın MURAT YALÇINTAŞ beyefendiye yani sayın NEVZAT beyin mahdumu kişiliğe bir CD ile şantaj yaptıkları ve bunun 2006 yılından beri devam ettiği ama akla zarar tanımadığım bir çok insan.

Fakat İstanbul emniyetinde bu insanlarla son gün ÇETE şeklinde bu şimdi şuçlanan emniyet mensublarınca fotoğraflanmamız beni hayrete düşürdü bu MİT mensublarına yapılacak iş değil,onuda bırakın MİT müsteşarlığı ve MİT İstanbul bölge başkanı ve yardımcısının böyle bir konuya maruz kalmamıza müsaade etmeleri,hadi bana düşmanlar ama İKİ diğer MİT mensubu için bunlardan biri bölge başkan yardımcısı tarihinde böyle bir şey olmamıştır.
1995 de böyle bir mesele oldu dönemin sayın MİT bölge başkanı GALİP başkan kimse MİT böyle muamele edemez diye İstanbul emniyetine yüklü miktarda araç, silahlı personelle emniyete gidip MİT haber elemanını zoraki  almıştı?
Tabi arkadaşlar mahkemece serbest kalır kalmaz yaptığım tek başıma istihbarat çalışmasında bu zamana kadar, anladımki bu işin altıda CASUSLUK faliyeti var bu faaliyet içinde geniş anlamda bir yapılanma var,bu yapılanmanın gerisinde İSRAİL ve ABD istihbaratı bunların taşoronları ve bu işe beni bulaştırma planı ta 2006 yılından planlanarak yapılmış şimdi yavaş yavaş bunun gördüğünüz gibi bazı kanatları malumu ortaya çıkıyor amma bu işin beni tarihten geriden tanıyan büyük BARONLARIN küçük adamlarıki şu anda bunları ben çok kesin MİT müsteşarımız sayın DR HAKAN FİDAN beye tamamı bilgilendirdim gereğinin yapılmasını, kendi kurumu içinden ister seferberlik yapısı ister muazzaf yapısında ve bunla ilgili diğer başka ilgili kurumlardaki kişilerinde gereğinin yapılmasını arz ettim.2013 yılı ocak ayında.!!!!!

Evet arkadaşlar bu tarihi bir CASUSLUK faliyeti sizden özür dileyerek bu şekilde açıklama yapabiliyorum,ben şunu söylüyorum ALLAHIN TOKADI YOK.
Kendine hala dokunulmaz olarak gören bazı kimselere söyliyceğim bu TARİHİ kişiliklere bakın sizde dokunamazlar belki ama ALLAH bana yaptıklarınız için size öyle bir ceza vericekki bu haksızca bana arkadan yaptıklarınızdan TARİHİ a… a ERCİYES KARI ile KAFKASYA dağlarının o buzlu karı yağıcak…

Arkadaşlar bu işler patlarsa ALMANYA merkezli hadiselerden çıkar,ama beyin fırtınası İNGİLTERE LONDRA karargahlı olur?

SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder