20 Kasım 2014 Perşembe

SİYONİST PATATES….


Sevgili arkadaşlarım,bugün biraz sizlere değişik bilgiler vererek ufkunuzu açmayı düşünüyorum.
Arkadaşlarım,sizler masum evlerinizde işinizde otururken iki tip enfarmasyon çeşitinden yararlanıyorsunuz.Nedir bu biri basın yayın biride fısıltı gazetesi tabirini kullandığımız halk arasında dedikodu vs kelimelerle adlandırılan,aslında buda PİSİKOLOJİK PROKOBANDANIN 5. KOL faaliyetinde önemli bir yer tutan harekat çeşitidir.
Ama istihbaratçılar için farklı,çünkü tehilikenin nerden geldiğini öğrenebilmek için gerçeklerin lağımlarına inip o lağımlarda dolaşmak lazımdır.
Lağım dediğim zaman mecazi anlam mideniz kalkmasın yoksa genelde iyi yerlerde istihbarat toplanır,bilgi alınır.
Nerden geldim buraya,bugünlerde MİLLİYETÇİLİK sorgusu yapan çeşitli guruplardan arkadaşlar var,bunların açık yayınlar üstünden bu tip sorgulamalar yapması aslında kendi bağlı oldukları ihanet şebekelerini örtmek.
Sağır oda dizinin bir sahnesinde dizinin kahramanı  ARAS DAĞLI polislerce gözaltına alınıyor, polis arabasında giderken polisler soruyor nasıl düştün bu duruma sayın ARAS DAĞLI diye,durun anlatim arkadaşlar diyor…

Bir fıkra ile kendi durumunu anlatmaya başlıyor.Diyor üç FKÖ(FİLİSTİN KURTULUŞ ÖRGÜTÜ)mensubu israile sızacak,sızmak için patates çuvallarının içine girip saklanıyorlar.
İsrail kontrol noktasına geldiklerinde kamyonun arkasında çuvalların içindeyken İSRAİLLİ askerler işkilleniyor kamyonun kasasının içine girip başlıyorlar çuvallara dipçik vurmaya,çuvallardan birine fazlaca vurduklarında,hav,hav,hav sesi geliyor,ikinci çuvala vurduklarında ondanda hav,hav,hav sesi geliyor, İSRAİLLİ askerlere kamyoncu diyorki köpek var içlerinde sıra üçüncü çuvala geliyor yine dipçik vurmaya başlıyorlar,ses falan yok daha çok vuruyorlar bu sefer çuvalın içinden cılız PATATES,PATATES diye ses geliyor.
İsrailli askerler anlam veremiyor daha hızlı vurmaya başlayınca çuvala, çuvaldan gelen ses PATATES DEDİK YA ULAN diyor.

Şimdi isim veremiyorum mazur görün ANKARADA bir gurup vatandaş istihbaratçısı,subayı,siyasetçisi geçen örtülü mesaj geçiyorlar şahsıma bizim memlekette ESKİ KAŞAR üretiminden çok,ÇEÇİL PEYNİRİ(İP peynir) üretilir diye.
Bu topraklarda siyasetçiler bu konuları bürokrasiden öğrenirler genelde bürokrasi siyasetçiye kendi istediğini verir,siyasetçi bu konuda uzman olmadığı için bilinçli kolay kolay bir şey istiyemez,ihtiyaç olduğunda bir istekde bunu bürokratlar kendilerine göre evirir.
Onun için SİYASETÇİ bilmez SİYONİZİMİN nasıl ülkemizin lağımlarında gizli,gizli dolaşıp binerce FAREYİ nasıl kendine angaje edip fareleri semirtip JORDAN FARE(çok büyümüş şekli) haline getirdiklerini!!
Ülkemizde ve dünyada siyonizim ve onunla irtibatlı istihbarat örgütlerinin yapılanması çok geniş ve stratejik insan kaynakları ile donatılmıştır.Bir çocuğu ele alıp kimsenin farkına varmadan arkasına başka ailelerden üç,dört adet daha çocuk takıp aynı çeşitli özelliklere taşıyıp bunu 30 yıl sonra devletin ve özel sektörün üst katmanlarına taşıyıp bunlarda istifade etmek,işte arkadaşlar SİYONİZİM bunu öyle perdelerle yapıyorki sizler anlayamıyorsunuz,sokaklarda MİLLİYETÇİ,MUHAFAZAKAR DİNDAR,SOSYALİST sloganlar attığınızda sizi yöneten ve yönlendirenlerin hepsi SİYONİST yönetimin emri altında olan kişiler.
1973 yılında bir öğleden sonra göz ucu ile camdan karşı cadedeye baktığımda birkaç insanın tam karşımızdaki inşatın bizimle aynı katında üçüncü katta İP te sallanan bir nesneyi gösterdiklerini gördüm zaten birkaç dakika sonra ortalık ana baba günü oldu,hemen aşağıya indim,HÜSEYİN ağbiye apartman görevlisine sordum ne oluyor ağbi diye,dedi ZEKİ bir ALMAN turist iple kendini asarak intahar etmiş.

Ambulansa indirince ceseti gördüm çok etkisi altında kaldım,o suhulet hiç gözümün önünden gitmez.
Yıllar sonra 2005 yılının mayıs aylarında İSMAİL geldi elemanım konuştuk müsaade istedi tuvalete gitti fakat uzun zaman gelmedi,dedim yanımdakilere gidin şuna bakın nerde sonra tuvalet çıkışında karşılaşmışlar,yanıma geldi aniden belindeki kemeri çıkarttı ve bana uzatarak bu benden sana hatıra kalsın dedi,dedim koy beline kemeri  bunun hatırasımı olur,memleketine gidicek şekilde yolladık.
İki gün sonra bir haber silahla kendini vurmuş şok olduk,SİNAN isimli arkadaşla konuşurken aklımıza geldi,o gün tuvaleten gelmemesi ve sonra gelip belinden kemeri çıkartıp hatıra vermesi aslında orda kendini kemerle intahar edicekti yapamadığını ,aklımıza getirdi.
Tabi fazlaca MUHAFAZAKAR ve DİNDAR,MİLLİYETÇİ yapıların içinde siyonizim ve bunların istihbarat örgütleri çok iyi kamufle oluyor hatta MİT,EMNİYET VE TSK içindeki Siyonist yapıların angajmanında olan kişilerin kurduğu hücresel yapılar çok daha örtülü şekil alıyor,bu tip operasyona maruz kalanlar işi çözdüğü zaman bile kendi devletinin istihbarat örgütleri ile burun buruna kaldığında ya bizim devletin işiymiş,devletimizden bir zarar gelmez,bizi kontrol etmiş hissine ve düşüncesine kapılırsınız,işte orda SİYONİZİM yine gol atmıştır.
2010 yılının 20 nisan günü sayın TUNCAY ÖZKANA 4 nolu cezaevine son mektubumu atmıştım,farklı ideolojilere sahip olsakta bilgiler kesiştiğinde sorgulamak ve sohbet edip arkadaşlık yapmak gayet doğal bu ülkeye fayda getirir.Fakat o son mektupun cezaevine teslim olduğu gün bana işte PARALELCİLERİN sabah erken saatte baskını oldu komplo operasyonla.
Ne vardı mektubun içeriğinde sayın TUNCAY ÖZKAN beye 1990 lı yıllarda cezaevinde hayatını kaybeden merhum İBRAHİM CİCİ isimli yeraltı dünyası mensubu kişinin bir ihbar mektubu, bu mektubun içinde ŞABAN HOCA isimli bir din adamının gücü ve kudretinden iş aleminde bahsediliyordu.

Bende sayın ÖZKAN beye mektupta yazıyorum,çok önemli yüksek bir pozisyondaki kişiden aldığımız istihbari bilgilerden ŞABAN hoca adlı kişinin açık kimliği MASONLARIN İSKOÇ RİTİ mertebesinde bir kişi olduğu MASON locasında ilerlemiş yaşına rağmen belirli bir gurupla İSLAMIN NAKŞİBENDİ kolunun cemiyet içinde önlenemez şekilde faaliyet gösterdiği özellikle CUMARTESİ günleri 25 nolu locada Nakşibendilik felsefesi üstüne toplantılar yapıldığı fakat büyük mason locasının bundan rahatsız olduğunu bunun için ŞABAN HOCA ve gurubunun locadaki üyeliklerinin bir müddet için askıya alındığının bilgisi gelirken kaynağımız MASON kişiliğe sorduğumuzda ŞABAN HOCANIN asıl dini ve milliyet durumuna bildiğini cevap verdiğinde,bende gerçekleri anlattığımda ŞOK olduğunu mektubun içinde sayın TUNCAY ÖZKAN beye bildirdimki ona göre düşünsün???

Arkadaşlar siyasi ve maddi angajmanlar o kadar derinki 40 yıllık silah arkadaşını şehit ettirecek aslan gibi devlet görevlisini şehrin ortasında arkadaşları ile yine şehit ettirecek sonrada hemşerim,vatan,millet,sakarya,islam,bozkurt, nidaları ile toplumda yer bulucaklar sonrada SİYONİST özel sekrörün içinde dolaşıcaklar,SİYONİZİM ile takasları bilgi,para oralarda yapıcaklar.
Siz TÜRKİYEDE ŞABAN HOCA ve onun gibi kudretli,gizli,saklı yaşayan insanların kimleri yetiştirdiğini bulmanız çok zor?

X5 BMW li kardeş bak MİT ünitelerini dolaşıyorsun bölge karakollarındaki SEFERBERLİK mensubları ile görüşüyorsun,çok kendine tepelere güvenme ADAPAZARININ SARI RENKLİ PATATESİNE dönersin,akıllı ol??


SAGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder