18 Kasım 2014 Salı

ORGENERAL EŞREF AKINCI KIŞLASI….


Sevgili takipçilerim,merhum ORGENERAL EŞREF AKINCI kışlasına bir meczup canlı bomba saldırısı olmuş,anılar bir yerden aklıma geldi.Bu kışla aslında 28.tümen ana karargahı ve meşhur mamak cezaevinin içinde olduğu tümen seviyesindeki birliktir.Eskiden kışlalara isim verilmezdi sonrada merhum KOMUTANLARIMIZIN ismi verilmeye başlandı kışlalara.
Bu birliğin tam karşısıda ANKARA –SAMSUN yolu üstünde mamak muhabere alay komutanlığı şimdi adı değişti(MEBS)MUHABERE ELEKTRONİK BİLİŞİM SİSTEMLERİ oldu.
Daha evvel yazmıştım 1987 yılında bu muhabere okulu komutanlığında kısa dönem erken askerliğimin birinci haftasında yemekhanedeki KOMUTANLARIMIZ PANOSUNDA KARA KUVVETLERİ eğitim doktirin komutanı orgeneral EŞREF AKINCI diye yazı var.Aslında eğitim doktirin komutanının adı orgeneral  SABAHATTİN AKINCI.
Bu benim dikkatimi çekti çünkü ORGENERAL EŞREF AKINCI 1974 KIBRIS HAREKATI esnasında KARA KUVVETLERİ KOMUTANIMIZ olarak o ateşli sıcak günlerde görev yapmıştır.
Tabi birkaç defa çavuşa,onbaşıya,astsubaya söyledim kimse ilgilenmiyor ,uyuz oldum en sonunda bölük komutanımıza çıktım ,dedim komutanım bu tabelaya isimler yanlış yazılmış ALLAHALLAH dedi çok titizdir,hastalık derecesinde askerlik ve disiplin hastası aşağıya çavuşu yolladı evet doğru çıktı dediğim,SAĞOL ZEKİ ARSLAN tebrik ederim seni dedi.Sağolun emredersiniz komutanım dedim,çıkıyorum dur dedi aklıma geldi, şimdi dedi sen 1974 kıbrıs harekatında 10 yaşındaydın KARA KUVVETLERİ KOMUTANINI nerden biliyorsun dedi,okumuştum dedim aklımda kalmış dedim,bana bir gözü ile derin baktı.

Tabi bu mevzu böyleyken birde K. AKINCI  var hayatımda başıma bela olan sayın MİT müsteşarımız DR HAKAN FİDAN bey biliyordur.Tabi aklıma MUHABERE okulu gelince sayın FİDAN hemen aklıma geliyor..!!!
Arkadaşlar tüm MİT müsteşarlarının günün dünya ve bölgemiz iç şartlarımıza göre çalışma sistemi vardır.Aslında bunları size ballandıra balandıra yalan yanlış medyada anlatırlar,işte sizlerde genelde o yalan yanlış anlatılanları öğrenir bilgi hazinenize taşırsınız.
MİT istihbarat faaliyetleri NATO kapsamındaki silahlı kuvvetler güncel siyasi ve stratejik çalışma planları sistemleri sivil versiyon şekline dönüştürülerek MİT istihbarat faaliyetlerinde en tepeden sahadaki hücrelere kadar uygulanır
.
50 yaşımdayım ilk 5 yaşımı çık ondan sonrasını izlemekle ömrüm geçti.Kulakları çınlasın gazeteci bir arkadaş dediki ağbi peki bu adamı nerde görebilirsinki sen dedi,1972 yılında dedim arabada,dedi nasıl ben arabada gece karanlığında arka koltukta oturuyordum,bu nizamiyeden kaçmış sivil elbise giyip arabanın ön koltuğuna aldılar orda gördüm.Şaşırdı?
Şimdi sayın FİDAN zaten asker kökenli birde NATONUN  SÜRATLİ REAKSİYON kolordusunda görev almış nedir bu suratli  reaksiyon kolordusu.
Anlatım 1980 senesinde ABD başkanı RONALD REGAN döneminde artık SOVYET KORKUSU o kadar hat safaya çıktıki,AVRUPA,BALKANLAR ve TÜRKİYE bir 3. Dünya harbinde konvansiyonel bir çatışmada işgal altına gireceği için ABD ve KANADA,İNGİLTERE öncülüğünde bir HIZLI ÇEVİK güç hazırlandı NATO planlaması içinde.
Bu ÇEVİK güç bir SOVYET işgali esanasında GLADİO örgütlenmesine bağlı gerilla faliyeti ve diğer ele geçirilmemiş askeri birlikler mücadele ederken AMERİKA kıtasından UÇAR birlik olarak muharebeye katılacak birliklerin sevki aynı zamandada süratli bir şekilde yüzer birliklerle arkadan havadan intikal eden birliklere yine lojistik köprüsü kurulması ve taze birlik sevkiyatı.İşte şimdiki adı NATO SÜRATLİ REAKSİYON kolordusu.

Şimdi gelicem sadete,tabi sayın FİDAN beyin gelişmiş engin bilgisi ve kariyeri bunu son dört yılda teşkilata uygulamak hazırlamakla ve deneme yanılma hadiseleri ile geçti ve sistemi kurdu yurt sathında oturttu.
Nedir bu devlet sırrı olmayacak şekilde size vereyim ayni SÜRATLİ KOLORDU sistemi olup elektronik istihbaratı yurt içi ve yurt dışındaki komşu ülkelere yerel sahada baz istasyonu ekipleri kullanarak elektronik istihbarat ve azda olsa insana dayalı haber ağından gelicek bilgi ve enfermasyonu gerektiğinde hızlı tüm yer,hava ve deniz nakil vasıtaları ile sevk ve idare etmek gerektiğinde emniyet,jandarma ve silahlı kuvvetler nakil vasıtaları ve personelinide hızlı muharebe sistemi ile devreye sokup sevk ve idare etmek.
Diyceksiniz  ağbi bu kadar işi kurmuşlar,bu olaylar nasıl oluyor vallahi onuda MİLLET,VATANDAŞ olarak siz sorun ben hocayım ders veririm.
Şunuda ekleyeyip bitirim,bu sahada ve masada kullanılan personel ne kadar milli ve dini şuurlu görülsede özellikle her konuda içten gelen temiz ahlaklı, namuslu,şerefli insan kaynağını şeçmesinde sayın DR HAKAN FİDAN beyin çok fayda var adam dindardır ama ahlaksızdır devlet vazifesini kötüye kullanıyordur,tüm sepetteki personele sahada leke getirir,bu konuya hassas dikkat edelim,ayıp edenler oluyor?.

Motor kullanan arkadaşlarada tavsiyem KASK takın muhakkak aman çok dikkat?))


SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder