30 Kasım 2014 Pazar

MİLLİ KİNG KONG…..


Sevgili arkadaşlarım aslında yazıcağım bir yazı vardı bugün PAZAR günümüz diye keyif kaçırmayalım diye yazmıyorum sizlere yine eski günlerden bir maceramı anlatarak haftanın dinlenceli son gününü merhum AYHAN IŞIK beyin CİNGÖZ RECAİ filmlerine benzer bir hadiseyi,içinde yaşayan arkadaşlarımızla anlatmak istiyorum.
Arkadaşlarım,insanlar hep gençliklerinde bir STAR ,YILDIZ dediğimiz ünlü birisine hayran olur onu taklit eder.
Bende gençliğimde ünlü FRANSIZ sinema oyuncusu JEAN PAUL BELMANDO yu çok beğenir birazda onu taklit ederdim.

Mösyö BELMANDO nun bir filmi var bu bende çok etki yaptı gençlik yıllarımda filmin müziğide meşhur FİLM MÜZİKLERİNİN bestakarı ENNİO MORICIONNE, müziğin adıda CHİ MAİ çok enteresan filmin içindeki konular ve o günlerde yaşadığım günlük olaylarlada çok benzerlik taşıdığı için birazda babadan evde FRANSIZ kültürü var nedense o günlerde bu PROFOSYONEL filminden çok etkilendim.))
Tabi filmde meşhur bir FIAT 131 MİRAFYORİ sahnesi var, birde belmando orda muhteşem bir arabayı sürüşü var paris sokaklarında öyle olunca bende bir DOĞAN MURAT 131 kırmızı renkli almak farz oldu. Arabayı arıyorum yıl 1984 sonu yok satıyor,en sonunda LALELİDE bir galeride arabayı buldum,fakat araba BALKÖPÜĞÜ içeri girdim ağbi dedim kaça bu araba dedi kardeş 3.100000 tl ama şimdi paraya ihtiyacım var 2.950000 tl veririm,peki ağbi dedim yan cebimden balyayı çıkardım saydım verdim.Galerici şokta kardeş ben şaka yapmıştım,dedim ben ŞAKA yapmam BELMANDO hesabı))))….

Galerici napalım dedi,hiç ummadım senin bunu alacağını,ama olan oldu.Dedim ağbi arabayı hemen almam lazım dedi işlemleri 2 gün sürer öyleden sonra gel sana geçici plaka 34 G 0000 vericem(kağıt plaka) sonra ruhsatı alırsın eyvallah ağbi.Arabanın plakası sonra 34 Z XX19 olarak teslim edildi.
Neyse öğleden sonra arabaya bindim ocak ayı soğuk bir karlı hava sempte indim LOKALİN önüne çektim,içeri girdim arkadaşlar allah razı olsun kutluyorlar.
Tabi bu belmando hesabı bende giyimede yansıdı,birde devamlı bir tabanca ama sempten ağbimiz BAHRİ ağbi( güvenlik uzmanı önemli bir kuruluşta) ZEKİ bak bu belmando hesabı ile zatüre olucan veremden gidicen yavrum sen bu derimodun içine sağlam kazak giy,böyle ince gömlek,bağrına kadar açık üstünde MONT fermuarı çekmiyorsun olmuyor böyle hasta olucan diye takılıyor,arkamdanda arkadaşlara diyormuş oğlum sakın alkol masasında kızdırmayın sinirlenmesin vallahi iş olsun diye çeker vurur canınızdan olursunuz,bu iyice BELMANDO ayağı ile kafayı sıyırttı diyormuş,tabi kahkahalar.

Akşama doğru semptimizin önemli delikanlılarından lakabı KİNG KONG mustafa,geldi ARSLANIM ZEKİ arabayı almışın artık bize bu akşam bir masa yaparsın,masa köpeğin olsun KİNG KONG ayıp ettin dedim,restoranta geçtik ben ,bahri ağbi,king kong mustafa masayı kurdurdum 4x4 yiyoruz içiyoruz KİNG KONG bonkör bir arkadaştır lakabı, 1.90 boyunda biraz,hormanal dengesi vücuduna fazlaca nüksetmiş bir arkadaşımız ama Gaziantep baklavası gibi yüreği olan KUZU gibi bir arkadaş annesi,babasıda türk sanat müziğimizin önemli bestekarlarından.Tabi açılış yemekle bir büyük RAKIYI yuttuk KİNG KONG dedi ZEKİ bu gecenin VİSKİSİ benden bir şişe viski söyledi,dedim KİNG o zaman arabaya atlamaca viskiden sonra gece İstanbul alemide benden,tamam ağbi dedi.
Viskiyide yuttuktan sonra gece yarım gibi E-5 TOPKAPI istikametinde devam ediyoruz bir anda arkamızda İSTANBUL VALİSİ sayın NEVZAT AYAZ beyin makam aracı önünde ve arkasında koruma araçları siren ve sellektör yapıp benden yol istiyorlar,işte o anda içimden dedim ZEKİ bu arabanın hakkını BELMANDONUN PARİS sokaklarında yaptığı gibi burda verirsin,sayın AYAZIN araçları yol istedikçe ben önlerini kesiyorum,arka koltukta BAHRİ ağbi yapma etme ZEKİ yakıcan hepimizi diye bağırıyor ama ben umrumda değil saatte 160,170 ile gidiyoruz yolu kestim yol vermiyorum.

En sonunda şu anda merhum CUMHURBAŞKANIMIZ TURGUT ÖZAL beyin kabrinin olduğu sapaktan girdim sayın VALİNİN arabası E-5  te devam etti,BAHRİ ağbi ZEKİ kenara çek istifra edicem dedi,çektim kenara bahri ağbi istifra ediceğine arazinin içinde koşarak kaçıp uzaklaştı,bak görüyormusum KİNG KONG korktu kaçtı dedim ,tırsak BAHRİ ağbi ulan bu ne biçim güvenlik uzmanı diye gülüyoruz..)))
Neyse biz bastık gaza istanbulun o yıllarda ünlü bir gece kulübünün SEMPATİK mekanına gittik şimdi burda sempt adı vermiycem olan olaylardan ayıp olur herkes toruna tosbaya karıştı.
Kulüp cadde üstünde camlarından baktığında caddeyi görüyor,arabayı kaldırımın kenarına çektim kulübün önünde caddeye paralel,KİNG KONG indi,bende indim tam arabanın önünden geçerken önümüzde beş altı metre mesafede bir ford tanus marka araç geri geri son sürat hareket ederek üstüme geldi,atletik davrandım kendimi attım yere kaldırımı geçip yere düştüm,bunlar beni 0 km arabaya güm diye çarptılar,çarptıkları gibi bir baktım KİNG KONG ön camdan adamı çıkarttı suratına,suratına patlatıyor bende fırladım şöförü araçtan zorla indirdim yermisin yemezmisin tabi tüm cadde kulüp personeli toplandı ama biz arabanın şöförü ile arkadaşını haşat ettik.

Olay sonlandı bu ikisini aldılar elimizden fakat arabanın arka koltuğundan iki bayan indi çok güzeller,ama anamıza,karımıza,bacımıza,babamıza etmedikleri küfür yok hanfendi dedim lütfen küfür etmeyin çok ayıp oluyor,fakat dinlemiyor devam ediyor küfürlerine ve arabada son bir kalan bir insan var ona insin arabadan diye bağırıyor,ismi ile artık dayanılacak gibi değil küfürler hayatımda herkes bilir kadınlara karşı çok nazikimdir ama bu DİNDEN,İMANDAN çıkarttı,iki tane sağlı sollu patlatım yere düştü işte o anda arabada kalan son kişi inmiş uzun boylu lacivert pardüseli,yakışıklı bir tip yalnız elinde TELSİZ var,kadın adamın bacağına sarıldı kurtar bizi diye,bende dedim aklıma o geldi sizi bu BELEDİYE ZABITASIMI kurtarıcak,dedim demez olaydım KİNG KONG adama bir patlattı adam yere 2.80 uzandı,fakat o ara bir anda tüm ekipler etrafımızı sardı,hepimize yapıştılar POLİSLER ama beni frenlemek mümkünatı yok arabam gitti diyorum.

Doğru sempt karakoluna şikayetçiyim dedim memur bey,komiser tamam şikayet fezlekesi tutun dedi karşılıklı,fezlekeler tutulurken o lacivert pardüseli KİNG KONG un yumruk attığı arkadaş elinde telsizle bir üst kata hızlı bir şekilde merdivenlerden çıktı,dedim heralde bizden şikayetçi olucak,onun için geldi ZABITA.?Öyle düşündüm,komiser beye sordum komiserim bu pardüseli yukarı çıkan arkadaş neci diye,o bizim EMNİYET AMİRİMİZ diyince bende renk gitti,hemen karşılıklı davacı olduğumuz hanımlarla arkadaşlara dedim bu tatsızlığı bitirelim,barışalım çıkalım gidelim ben davacı değilim onlarada uydu hatta komiser çok sevindi,hanfendide film sanatçısı, B.E isimli bir hanfendi barıştık,karakoldan çıktık.
Dedim KİNG KONG bu işte bir iş var koca emniyet amirini 2.80 yere uzattın kimse oralı olmuyor oğlum ne iş vallahi bende anlamadım,diyor dedim hemen arabaya gidelim BÖLGE değiştirelim,arabaya gittik bir baktık arabada hiçbir şey yok,bize çarpan tanusun tamponu bizim arabanın tamponunun altına girmiş,çizik dahi yok.Bindik arabaya hemen bölge değiştirip başka bir sempteki ünlü gece kulübüne gittik.
Kulübe bir girdik bara oturdukki o kavga ettiğimiz bayanla arkadaşları oturuyorlar şaşırdık tesadüf bu kadar olmaz ,bu sefer bir birimize alkol ikram ettik,dedim hanfendi yav bu emniyet amiri arkadaş niye böyle sesi soluğu çıkmadı,hanım güldü yanındaki erkek arkadaşı dediki bize ,o amir bu hanımın boy frıendı))))...
O zaman KİNG KONG ile baktık bir birimize dedik bir rezalet çıkmasın diye amcam sesini çıkarmıyor,???

Tabi bu hadise ertesi günü biz sempte lokale inmeden tüm sempte inmiş çünkü o kavga ettiğimiz gece kulübü aynı zamanda bizim ordaki tavernayı işletiyor,personel gece aktarmış mevzuyu,sempte lokale bir indimki KİNG KONG un etrafında otuz tane arkadaşımız KİNG KONG tan mevzuyu dinliyor,BAHRİ ağbide orda dedim BAHRİ ağbi amma tırsakmışın mevzuyu kaçırdın,oğlum dedi ben senin gibi MANYAK mıyım,ÇANKIRILI NEVZAT bey beni kurumdan 15 dakikada attırır,MESUT ağbiye gidip derdimi anlatana kadar sokakta bulurum kendimi!Mesut ağbi dediği merhum MESUT DİZDAR İstanbul valisinin özel kalem müdürüydü,belki 10 tane İstanbul valisinin özel kalem müdürlüğünü yapmıştır,ALLAH RAHMET EYLESİN çok derindi derlerdi aslında İSTANBULU MESUT DİZDAR yönetir diye))))??

Ama bu uzun yıllar içinde olan hadiselerden o gece iki tampon arasında atlattığım olayın tesadüf olmadığına ikna oldum,beni yine ALLAH KORUDU…!!!!!!!!!
İşte arkadaşlarım,anılardan bir parça umarım bu Pazar gününü mutlu ve huzurlu dinlenerek eğlenceli geçirirsiniz….!
SAYGILARIMLA,


ZEKİ ARSLAN…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder