8 Kasım 2014 Cumartesi

KUTUP YILDIZI…..

  

Sevgili takipçilerim ve çok değerli adam gibi adam olan büyüklerim hepinize selam eder sağlık sıhatte olduğunuz için memnuniyetimi burdan bildiririm.
Arkadaşlar konuya daha evvelki yazılarımdan bahsetiğim ÖNDER beyle girmek istiyorum acil bir gereksinim doğdu.
Sevgili büyüklerim bende bu efendilik ve aile bağlarına dikkat ve birazda siyasetin bu tarafın rüzgarından estiği için bana uzun yıllar bu haksızlıkları yaptılar yapabildiler,ağbi senin dediğini ben biliyorum çokta iyi anlıyorum.
Bir gün yıl 1993 ÖNDER bey taksim şişli metro ihalesinin kazım ihalesini almış mahdumuna onu çalıştırtıyor TAKSİMDE dozerleri vinçle kazım alanına indirmiş,yanıma geldi fakat gelirken üç tane sarıklı,kavuklu,sakallı kişi ile geldi.
Ne oluyor dedim adapazarından memleketten yolladılar bunları HOLLANDAYA sokmamız lazım giremez bunlar hollandaya bu şekilde ellerinde yeterli evrakları yok konsolosluk vermez bunlara vize.Dur dedi S.T çevirim aradı çok hürmet gösterir bilirsin ağbi hem geçmişte vazife var hemde hemşerilik fakat oda halledemedi,mümkünatı yok.

Aldı zatı muhteremleri götürdü,şimdi ağbi ben herşeyi biliyorum çok canımı yaktılar KUTUP YILDIZI biliyorsun hep onun çizgisini takip ettik eskiden beri ALLAH BÜYÜK..!!!!!
Arkadaşlar şimdi ben size gülüp kafanızı dağıtacağınız hemde sizlere mesaj vericek bir rahmetli arkadaşımın başından geçen hadiseyi anlatim.
Bu rahmetli arkadaşımız lakabı KİKİ ENDER semptimizde herkesin tanıdığı çocukluğumuzdan itibaren işi gücü makara ,şaka,çeşitli  espiriler yapan şimdinin cem yılmaz bey gibi  bir arkadaş gece hayatını alkolü çok sever,dayısı benim önemli ve çok üst mevkilerde bulunmuş ANKARADA hocam bir insan sayın SÜLEYMAN DEMİREL beyin yakın arkadaşı,tabi iş böyle olunca KİKİ ENDER kadın kılığına girip mahalleliyi arkasına takıp sokak sokak peşinden gezdirmiş en sonunda mahallenin gençleri bunun kiki ender olduğunu anlayınca utançlarından bir müddet mahallenin kahvesine inememiş alay konusu oluyoruz diye böyle bir arkadaş.Mekanı cennet olsun.
Tabi bu arkadaşın iki sempti var aslen babası Sultanahmetli evleride o yıllarda Sultanahmet cezaevinin duvarı ile karşılıklı evin karşısından baktınmı cezaevini bekleyen kuledeki nöbetçi asker ile gözgöze geliyorsun.
Ender bir gece o yıllarda meşhur LALEZAR GAZİNOSUNA gidiyor yanında bir hatun var düşürdüm diyor hepimize semptimizin lokalinde anlatıyor,ağbi LALEZARDA alemi yaptık çıktık hatunla fakat gazinoda çok kesildim yüklü fatura geldi son kuruşuma kadar verdim taksi parası hatunun evine kadar yetti,neyse hatunun evden çıktıktan sonra cepte beş kuruş olmayınca yine TAKSİYE bindim arada bir yaptığımız numarayı evin yakınlarına geldiğimde yaptım yakın bir yerde inip para alıyorum geliyorum diyerek TAKSİCİYİ ektim eve girdim.

Camdan bakıyorum taksici bekledi,bekledi çekti gitti.Vurdum kafayı yattım fakat sabah bir gürültü yataktan don gömlek bir kaldırdılar polisler evi bastı kalk ödüm patladı  evde yalnız kalıyorum kimsede yok ,benim ilk söylediğim ağbilerim TİKOCUMUYUK, APOCUMUYUK fakat tekme tokat giydirerek arabaya bindirip beni SİRKECİDE 2. ŞUBE gasb masasına götürdüler,meğerse taksi şöförü beni silahla gasb etti üstümdeki paraları aldı gasbçı bu bende izledim bu eve girdi diye emniyete şikayet etmiş poliste bizim evi basmış diye bize anlatıyor, o aradada hayalarını tutuyor..
Sonra ender dedik, ağbi sorma beni ameliyata aldılar ver allah falakayı ver ben diyorum ağbi vallahi ben gasbçı değilim,dedikçe sopayı vuruyorlar söyle diyorlarmış daha kaç taksiciyi gasb ettin…
Ağbi diyor artık haşat oldum hiçbir yerimi hissetmiyorum,biraz dinlenmeye aldılar ertesi günü bu sefer manyetoya bağladılar ağbi verdikçe duman oluyorum o arada soruyorlar söyle kaç taksiciyi gasb ettin,inanın çocuklar diyor EDİSONA küfür ediyorum elektiriği icat ettiği için içimden diyorum diye ,bize anlatarak ifade ediyor.
Ama dedi işte o elektirik ve yanan AMPUL sayesinde yine EDİSON beyefendiye dua etmeye başladım diyor,ne oldu ENDER dedik durun beş dakika polis ağbiler bana inanmıyorsanız gece nöbette olan Sultanahmet cezaevinin duvarında nöbet bekleyen askere sorun söyliycek size benim gasb yapmadığımı arabadan normal indiğimi sadece yolsuzluktan parasını vermeyip taksiciyi ektiğimi.ALLAH  EDİSONDAN razı olsun tekrar diyor kendisine dua etmeye başladığını bize gülerek ifade ediyor…

Hakikaten polisler o saatteki nöbetçi askeri bulup ifadesini alıyorlar aynı ifadeyi NÖBET BEKLEYEN MEHMETÇİK ten alınca şubeye dönüyorlar ENDERİ nezaretten çıkartıyorlar çayını suyunu kahvaltısını verip biraz toparlıyorlar,özür dileyip şimdi bu hatayı taksiciyi alarak kendisininde davacı olmasını rica ediyorlar,tabi taksici geldiğinde ENDER taksiciye EDİSONA selamımı söylersin kardeş demiş bu sefer TAKSİCİYE yermişin yemezmisin,meğerse taksici bu işi arada bir yapıyormuş fezlekesini tutuyorlar mahkemeye sevk ettirip tutuklatıyorlar,ENDER anlatıyor ağbi sonra karısı çoluğu çocuğu geldi elime ayağıma kapandılar inan dayanamadım affettim taksicinin hanımına demiş affettim ama ablacığım bu EDİSON beyi hayatım boyunca unutmuycam dedim gözümden yaş geldi ağbi diyor,onuda bırak çocuklar çok sevdiğim soğuk birayıda içemiyorum))))))…….
İşte arkadaşlar nöbet diyip,nöbetçi deyip geçmemek lazım yine bir masumun hayatını bir nöbet tutan MEHMET kurtardı…!!!
Arkadaşlar benim gençliğim biraz CİNGÖZ RECAİNİN yaşantısına benzer özellikle gece hayatı ve sosyal yaşamdan eğer severseniz arada yazıcam renk olur….))))


SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder