2 Kasım 2014 Pazar

İSLAMİ HASSASİYET……


Sevgili takipçilerim mutlu ve güzel Pazar günü geçirmeniz dileği ile okuyucularımada biraz yine havayı değiştirerek anılarım ve bunların analizlerinden bazı konuları yansıtim.
Güneşli bir gün tadını çıkartın,yıl 1996 aylardan temmuz ömrümüzce çektiğimiz sıkıntılar paramızda olsa sağlığımızda yerinde olsa hep vardı.
Yeni evliyim TÜRKİYE için hayati stratejik bir mevkiyi ve işi elimde tutuyorum,fakat o yılların seferberlik kapsamında her zaman kolay yoldan parayı cebe indirmeyi kendine şiar atmiş bir gurup  derin devlet yapısı devamlı arkadan tuzak ve oyun peşinde bundada en kuvvetli oldukları şey istihbari dinlemeyi kullanmak  bu konularda hep avantajdalar.
Şöyle söyliyeyim sıkıntı duyduğumu öğrenen rahmetli ABDULLAH ÇATLI haber yolladı kardeşimin sıkıntı verenler varmış istiyorsa gelelim  diye ,arkadaşıma dedim yok kendim hallederim,teşekkür ettim açıkçası korkuyordum devletin öbür yüzü ile karşı karşıya zor durumda kalmaya 3 kasım 1996 itibari ilede haklı çıktım.
Tabi aylardan temmuz bir Cuma gecesi bir sıkıntı duydum,bir komploya kurban gidebiliriz bu yönde istihbari bir bilgi geldi evdeki yeni evli eşime dahi nereye gideceğimi söylemeden ayrılarak,yanıma silahımı alarak sadece HAKAN isimli yardımcım olan arkadaşa telefon ederek CANKURTARANDA benzinci yanındaki çay bahçesine gelmesini söyleyerek bende oraya intikal ettim..
Konumuz burda başlıyor asıl,çay bahçesine gittiğimde arkadaşı beklerken muazzam bir DOLUNAY muhteşem istanbulun üstünde,çayımı yudumlarken yan masam dikkatimi çekti çünkü ben bu beyi basından tanıyordum,o kadar sakin,o kadar sessiz manzaraya bakarak yanındaki arkadaşına ülke hakkında bilgi veriyor inanın hayran oldum,bir sadelik,bir uslüpta mütevazilik var ALLAHIM dedim akşamın bu vaktinde biz belimizde silah ne sıkıntılarla uğraşıyoruz nasıl dünyada insanlar var böyle sakin huzurlu yaşıyorlar inanın o anlarda belki bendeki büyük stres ve sıkıntının getirdiği özlem hayran oldum öyle gözüm dalarak izledim.
Neyse arkadaş geldi birkaç gün kaybolucağımı ben yokken idareyi alıp verdiğim bilgi ile benim yerime işi yönetmesini söyleyerek telefonumu kapatacağımı ve nereye gideceğimi kendisinede söylemeyerek ordan ayrıldım ve memleketim KONYAYA doğru yola çıktım.
Orda izlediğim ve hayran kaldığım ve sonraki yıllarda basına açıklamalarını elimden geldiğince takip ettiğim köşe yazılarını okuduğum beyefendi  sayın MEHMET ŞEVKİ EYGİ beydi.

Bu konudan şimdi başka bir mecraya giricem bu memlekette bir tabir vardır bir tarafı kalkan üç günde dünyayı ben yarattım olur,bilmez üç gün evvel tir,tir titriyordu şimdi o kullandığı gücün üstünden ona ekmek veren gücün sözcülüğünü yapar birde şahsımı tanısa gam yemiycem,tanımadan konuşur durur.Bunun TÜRKLERDE doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar misali bir açılımı vardır.
Türkiye kamuoyu bazı şeyleri doğru bilsin diye bana arkadaşlarımca tanıştırılan iki tane televizyon yapımcısına isterlerse canlı programa çıkarım dedim,benden mülakat aldılar baktılarki siyasi veya ideolojik değil sistemi eleştiriyorum,konuyu iptal ettiler gayet doğal.
Birkaç gün evvel saçının rengine hürmet gösterdiğim bir beyefendi televizyona çıkma meraklısı ülkeyi karıştırıcak kendi menfaatleri için diye tweet attı ortaya ben onun ne demek istediğini iyi anladım bizi tanıyan tanır bu 50 yılda bilirki hayatımızda kimseye YALAKALIK,SALAKALIK yapmadık bizim ANAMIZ bize öyle öğretti.
Siz iyi bilirsiniz o beyaz saçlarınızla ANALAR karşısında sahtekar ve riyakarca eğilip bükülüp yardım istemeye,laf konuştuğunuz adamı önce tanıyın sonra o SARI logolu sahte mal ve insan reklamı yapan televizyonununuzdan. Malesef sizlere espiri bile yapılmıyor bu son dönemdeki ZİRVELERE çıkma olayı sizlerin başını döndürmüş.
Kışla kapısında DEMOKRASİ diye ağladığınız günleri unutmayın DERİN DEVLET içinde sebatayis güçlerle ateşkes anlaşması yapıp BÖREĞİ patronlarınız beraber götürünce sizlerde sözcülüğünü yapıyorsunuz,ama geçenlerde ağzınızdan düşürmediğiniz ALLAH kelimesini bile şu şekilde servis ettiniz birde ALLAHA havale etme modası başladı diye.
Hangi dinden olursan ol istersen FİRAVUN ol ister BUDİST git bak onlarda bile ALLAHA havale yazıtlarında yazar,ama maaşlar dolgun hayat tatlı patron sırtı kalınlaştımı elemanların dilide uzuyor,MALATYANIN kaysı pestili yiyip,üstüne çayla Boşnak böreğini kaptırınca tabi bünye güçleniyor dil uzuyor…?

Neyse birde SEBATAYİST anısı arkadaşlarıma anlatim gülün pazarı neşeli bitirelim.
Şimdi bu bizim derin devletin bir gurubu özellikle MİT ve TSK sebetayist güçlerle çok yakındır,hatta bu son 60 yılda kendisi sebatayist değildir ama kurdukları yapıda o kadar özenmişler sebatayistlere birde İSRAİLE artık adamlar kendilerini sebatayist ,Yahudi sanıyorlar ama dış görünüşe bak hepinizi kandırırlar VATAN,MİLLET,SAKARYADAKİ çiftilikte alem….))))))))
Benim ÇİĞDEM isminde gençken bir kız arkadaşım vardı,bir arkadaşımında flörtü idi bir müddet,çok açık sözlü çok mert dobra konuşan bir kızdı ailece kendilerini tüm ağar tarihi türk sosyetesi SELANİKLİ olarak bilir,bir gün bir davette dediki  arkadaşın birine ulan KIRO senin neren Selanikli burda millete hava atıyorsun SELANİKE  TAHRAN  üstündenmi indin tutamadık kendimizi……
 Haftada bir gün o zamanlar evleri yalı dairesi geniş çünkü YEŞİLKÖY sahili yoktu evlerin önüne kadar deniz ve rıhtım vardı,yine bir davet veriyor o yıllarda daha tekelde sigara ve viski satışı yeni başlıyor,hanfendinin evindeki bar haftada bir gün yenilenirdi,yan komuşusuda merhum TURGUT ÖZAL beyin  BAKANLARINDAN  birinin evi  evin önünde koruma için devletin resmi bir bekçisi var 24 saat itibarı ile en küçük bir şikayettede ekipler bakanın evinin önüne geliyorlar.
Rahmetli bakan beyin eşide biraz gürültüye duyarlı en ufak bir gürültüde karakola telefon ekipler geliyor,şikayet var lütfen volümü düşürün,kızcağızda diyorki yav bize şikayet etsene ekibi davete ne çağırıyorsun,en sonunda bir gün dayanamadı BAKAN beyin eşine ağzına ne geliyorsa verdi veriştirdi baktıki merhum bakan beyi eşi baş edemiycek  POLİSLERE şikayeti onların yanında uzattı,kızcağız o sinirle ulan bunları bekliyorsunuz size bakan biziz yemeğinizi içeceğinizi biz yolluyoruz,tabi polisler iki arada bir derede kaldılar bir yerde BAKAN bir yerde bizim gözü dönmüş kız,bakan beyin hanımı baş edemeyince ben seni ailene şikayet ederim diyerek olayı sonlandırdı ama bizim SELANİKLİNİN o gece durucak durumu yok gazı almış ağzına geleni tüm gece saydırdı.

Yine neyi anlatmak istedim delikanlılığın CİNSİ,MİLLETİ,IRKI,DİNİ,ŞEREFİ olmaz ya DELİKANLISINDIR yada DELİKANLISINDIR….)))
SAYGILARIMLA,HEPİNİZE TEKRAR MUTLU PAZARLAR….

ZEKİ ARSLAN…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder