11 Kasım 2014 Salı

GLADİO SON OPERASYON…



Sevgili takipçilerim sizlerin sayesinde tarihe not düşüyoruz,takip edenimiz sayısal olarak çok olmasada bu kısıtlı gönüllerin herbirinin milyona bedel olduğunu biliyorum,sağolun.
Konulara yorum yaparsanız sevinirim,bu beni çok iyi motive ediyor.
Arkadaşlarım baktığım zaman 1979 senesi ile şu andaki TÜRKİYEDEKİ değişiklik sadece binalarda ve yaşantımızda.
1979 yıllındaki olayların sürecinde 1981 geldiğimizde VATİKANDA PAPA 4. JEAN PAUL le yapılan suikastle ivme kazanan bir duruma gelmiştik.
O yıllardan bugüne geldiğimizde kendi istihbarat yapabilme yeteneğimiz olduğu için tüm bağlantılar kendimizin olaylarında fiili içinde olunca konulara çok sakin sesiz fakat bir o kadarda tehlike içinde sıkıntı ile yaşıyorduk.
Tabi hadiseler PAPA 4.JEAN PAULE suikast yapılana kadar suyun altında değişik tezahürleri oluyordu ilgilisi kimler varsa bunu yaşıyordu.

Bu konulardan dolayı İTALYADAKİ GLADİO operasyonunu yapan savcı çok önemliydi sayın FELİCE CASSON ülkemize geldiğinde kendisini dinlemeye gittim,çok ağır hasta olduğum halde giderek seminerini izledim ve kendisinden aldığım bilgi bana kafi geldi,ayrıca çok zeki bir insan.
Ben çocukluğumdan itibaren bu konuları bilmemezlikten geldim ve hiç oralı olmadım birileri hep bu konuların içinde beni tutmak istiyorsada ben kaçıyor tam aksi işlere kendimi veriyor ve tam aksi istikametteki ters kaleye çıkmak istiyordum ama  TÜRKİYEDE bunu gerçekleştirmek şu gün itibari ile bile  çok zor.
Tekrar bazı noktalara geliyorum çünkü türkiyede yollar çok çabuk sapar 2008 yılının eylül ayında bugün içerde olan  paralel yapının operasyonel ekipleri GLADİO nun ERGENEKON örgütünün bu kanatına operasyon yapamıycaklarını bunun GERÇEK ERGENEKON GLADİO olduğunu yüzüme ifade ettiklerinden sonra operasyonlar yapılırken ben hasta halimle konuyu  takip ederken bana operasyon yapmaları bir KOMPLO ile fakat çok enteresan bana yapılan operasyondan bir müddet sonra gidemiycekleri orijinal GLADİO yapısına  operasyon yapmaya başlamaları beni şaşırtmıştı ne oluyor dedim..

Fikir olarak düşünürsek sanırım GÜÇ zehirlenmesi bu kendine has yapı artık o kadar güçlendiki o dönemde biz bunlarıda yeriz bu ülkedeki refahı kendi gücümüzle getirir yönetiriz.
Ama işte iş öyle değil,hepimiz bir bilen olarak ERGENEKONUN en büyük ayağına operasyon yapılacağını bilirken ve beklerken aniden İTALYA ve sanırım çevresindeki bazı ülkelerde  resmi temaslardan dönen dönemin BAŞBAKANI sayın TAYYİP ERDOĞAN daha havalimanında yaptığı açıklamada bu DALGALARIN durması gerekli olduğunu ülkeye zarar verdiğini söyleyerek adeta kamuoyunda bir şok yarattı.
Ve arkasından ERGENEKON ve ilgili konularda operasyon yapanlar bu görevlerden el çektirildi daha sonrada bu çatışmalardan işte bugünki hadiseler PARALEL adledilen konular çıktı.Sanırım bu ERGENEKON operasyonlarını yapan beyin takımı tutuklu şu anda bu ekipten anladığım tutuklu olmayan bir kişi var oda tüm televizyonlara çıkıp konuşuyor ben diyorum etrafıma bu arkadaşın ne ÖZELLİĞİ var kendine bu kadar güvenerek konuşuyor kendi silah arkadaşları içerdeyken bu dışarda, şimdi benim bir şahsi kinim yok olamazda ama bu arkadaşın yönettiği birimin KOMPLO operasyonuna maruz kalmışım ordada yaşadıklarımız ve matbuat şu anda bazı anlatılanlarla eşleşiyor,bu arkadaşın elinde ne GÜÇ var ne var tüm arkadaşları bir şekilde kanuni müdahaleye maruz kalırken kendisi bu konunun dışında kalabiliyor….
Stratejik bilgi veya belge olması lazım 2012 sonlarında bir ses gelmişti ÜLKEYİ HAKKARİDENMİ yöneticez diye?
Şu anda bakıyorumki arkadaşlar 1999 APO operasyonu sonrası bugün çeşitli köşelere otutturulmuş insanlar bunlara sizin bilmediklerinizde dahil bir amaç bir gaye için dizinlenmiş.
Toprağı bol olsun 1981 yılnda VATİKAN da  PAPA 4. JEAN PAUL ü vuran Malatyalı genç bir ülkücü sayın MEHMET ALİ AĞCA idi yıllarca bunun cezasını çekerek yaşadı,şimdi artık özgür.
Bakın arkadaşlar ben çok derinden geldiğim için boşa konuşmuyorum o yıllarda YIKICI FALİYETLER KONTRKOMİNİZİM DAİRE başkanlığı bünyesinde ülkücü gençlerin kullanılması için çeşitli çalışmalar yürütülüyor.

Bu çalışmaları yürüten kişilerden biri dediki ZEKİ en ağrıma giden beni tasviye etmek istediklerinde MİT okulunda sağ terör masasına hoca olarak vermeleri,ulan ne kadar sağcı adamı işin içine sokan biziz ben nasıl SAĞ TERÖR masası hocalığı okulda yapıcam?))
Bugün bunu niye söyledim şahsıma kinle devamlı saldıranların gençliklerinde nerde yetiştiğini bilin diye.
Şimdi o birkaç yıldır televizyonlardada yandaş basında vatandaşın anlamıycağı şekilde çemkiren KAYISI pestili tüccarı arkadaşların niye çemkirdiklerini burdan basit sizlere izah etmiş oluyorum sanırım…
Şimdi arkadaşlar merhum AYTUNÇ ALTINDAL hakkında yazı yazmıştım biliyorsunuz ani vefat etti bu konuların ordinaryüs profösörüydü hatta VATİKAN devleti ile arasında bir mahkeme bile vardı.
Arkadaşlar büyük laf söyle büyük lokma yeme derler ATASÖZÜNDE inanın doğru,rahmete kavuşmadan son 2 ay evvel bu kayısı tüccarlarından birine TC vatandaşı olmasa cep telefonu alamaz  MESAJ çekemez diyerek sitemde bulundu.
Hemen arkasından rahatsızlanınca sosyal medya aracılığı ile bir görüştüm rahmetli onu söylediğine pişman olduğunu belirtti,allahrahmet eylesin mekanı cennet olsun.
Arkadaşlar PAPA FRANSİSCO  geçen kasım ayında özel davet ederek RUSYA DEVLET başkanı sayın VİLADİMİR PUTİN ile çok özel bazı görüşmeler yaptı kapalı kapılar ardında.
Şimdi bu kasım ayı sonunda muhterem PAPA FRANSİSCO hazretleri ülkemizi ziyarete gelerek yeni CUMHURBAŞKANIMIZ sayın RECEP TAYİP ERDOĞAN beyin davetlisi olarak yeni CUMHURBAŞKANLIĞIMIZ köşkünde ağırlanıcak.

Burda KATOLİK dünyasının ruhani lideri olarak ORTODOKOKS patirikhanesi patriği muhterem PATRİK BARTELEMEOS ile yine bir dizi teması olucak bu HİRİSTİYAN dünyası için,hatta dünyada gelişebilecek hadiseler içinde çok önemlidir.
1983 yılından sonra ülkemizde vatikan temsilcisi olan sonraki zamanda  toprağa karışan muhterem GOERGES MARİOVİTC beyide tanırdım,kendiside ölmeden evel özellikle ROMADA bir suikaste kurban gitmiş fakat ağır yaralı kurtulmuştu.
Her şeyin hayırlısı güç bazen insanları zehirler ne oldum delisi yapar haksızlık yaptırır,hak yedirtir, güçlüyüm diye kuvvet kullanır ve haksız yere kuvvet kullanıp haksız yere güç elde ettiğinde ona bunun ilahi adaletten kötü şekilde dönüceğini anlayamaz.
Kayısı tüccarı din bezirganı çıkmış diyorya ne var güçlü kimse vurur alır,onu benim yanımda söyleyenler bile var BÜYÜK BALIK KÜÇÜK BALIĞI YER DİYE…)))))))
Şimdi arkadaşlar tecrübe konuşuyor,ben kimi zaman tenis raketi,kimi zaman hassas değerli malzeme tutmak için cımbız,kimi zaman çok iyi kullanırım silah,şimdide kalem tutuyorum şimdi etrafındaki kalabalığa ve güce güvenenlere şunu söyliyeyim ALLAH adamı KAYSI pestili gibi yapar o yaşlı teyzelerim ellerinden öperim ALLAHIN sizlere yaptıkları için sizi bulup duanızı okuyamaz..!
Arkadaşlar şimdi bu anlatıcağım insanların hepsi hayatta yaşıyor ben çocukkende haksızlığa tahammül edemez karşı koyar mücadele ederdim,zaman zaman çok cefasını çeksekte.
1979 yılı vatikanın istanbuldaki muhasibi sayın ADRİEN beyin mahdumu İTALYADA yaşıyan ve italyan liginde tenis oynayan bay SANDRO her yıl ülkemize yaz tatiline gelir geldiğindede bizim kulüpte tenis oynar.1979 yazındaki her yıl yapılan tenis turnuvasına bay SANDRO beyide ekledilir,aslında bizim turnuvamıza katılma hakkı yok hem kulüp tenis şubesine aza değil hem yabancı,hemde profosyonel fakat turnuvaya koydular torpille ve fikstür çekimleri olduğunda daha ilk etapta benim karşıma fikstürden rakip olarak çıktı.
Bay sandro benden yedi,sekiz yaş büyük İTALYA liginde profosyonel benim onun karşısında hiç şansım yok ama haksızlık,çünkü benim önümü baştan tıkıyor.
Tenis şube kaptanımız rahmetli ORHAN bey benide çok sever bana çok emeği var ama bay SANDRONUN babası adrienle çocukluk arkadaşı çok samimi dostlar,gittim ORHAN ağbiye şikayet ettim,yok ikna edemedim.

A… sigortam attı gittim oda beni çok sever allah uzun ömür versin kulüp ikinci başkanı RAMİ ağbiye ağbi dedim bu adamla haksızlık yapıyorlar bana sen müdahale et,RAMİ ağbide şafak attı analarını severim onların dedi,RAMİ ağbi o zaman istanbulda RAMİ semptinin belediye başkanı sayın SÜLEYMAN DEMİREL beyin yakın arkadaşı bilader kulüpte kavga büyüdü RAMİ ağbi ile ORHAN ağbi fena kapıştılar fakat allah razı olsun RAMİ ağbi dedi bu MİLLİ bir hadisedir siz bu vatanın evladını ezdiriyorsunuz,ben kimseyi tanımam dedi kulüp ikinci başkanı olarak ya ,bay SANDROYU turnuvadan çıkartırsınız,yada turnuvayı iptal ediyorum.Konu kapandı bay SANDRO turnuvadan çekildi.!!!!

12 eylül ihtilali oldu KENAN paşa takmış kafayı sosyeteye ,kulübümüzü yıktırıyor dozerler kapıya geldi RAMİ ağbi dozerin önüne yattı yıkımı durdurdu,ANKARA  HAVA KUVVETLERİ KOMUTANI vasıtası ile yıkımdan vazgeçirildi,eğer RAMİ ağbi dozerin önüne yatmasa kulüp yoktu))))
Haksızlık onu yapanın başını eninde sonunda yer ….!!!!
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder