22 Ekim 2014 Çarşamba

MANTARA BAĞLADIK….


Sevgili takipçilerim,geçen yazımda sizlere yorum yaparsanız konulara sevinirim dedim,sağolun iki yorum geldi biri gerçek yorum ikincisi imla hatalarına yorum ve eleştiri yapmış arkadaşımızın biri bu konuda defalarca sizden özür diledim,yazılarımın anlık doğal olduğunu yazdıktan 10 dakika sonra yayına koyduğumu,DERİN DÜNYALARDA zamanımızı geçirdiğimi vakit bulsaydım EDEBİYAT FAKÜLTESİNİ bitirebileceğimi ama vakit bulamadığımı yengenizi silkelersem İRİNA yengeniz imla hatalarını düzeltir diye yazmıştım daha evvel,sigorta attırmayın.)))))))?
Evet şaka bir yana ciddiyete girelim,size derin dünyalarda bu zehirle nasıl insanlar götürülüyor,bunların başımdan geçen hadiselerini kitaplarımda isimli konulu olarak anlatıcam.Teknik olarak zehir verilme şekillerinide operasyonel olarak anlatıcam şu anda teknik olarak anlatmamda kamuoyunda sakıncalı olur,bunu kitaplarıma saklıyorum.
Tabi bu zehirle insan hayatına son verme bende şu şekilde tezaür etti devamlı etrafımda kalifiye insan eksilmesi başladı,adamla oturuyoruz rakı içiyoruz ertesi güne randevulaşıyoruz,bir haber alıyorum ertesi günü sizlere ömür.

Tabi bu böyle çok olmaya rast gelmeye başlayınca BİLGE bir kişilik olan TATAR YAKUP ağbimin yanına gittim yıllarca bir sürü gizli servis içinde bulunmuş avrupada yaşamış uzun yıllar istihbaratın uluslararası alanda İLMİNİ yapmış bir insan, gittim yanına oturdum…!
Yakup ağbi ne oluyor dedim ,dedi ZEKİ etrafını MANTARA bağlıyorlar.Nasıl ne mantarı dedim evlat dedi siz zannedersinizki bu MANTAR lafı eskiden denize girerken simitin olmadığı dönemde suni mantarları birbirine bağlayarak simit yaparak yüzmek boğulmamak için ama aslı bu değil MANTARA bağlamak adamı zehirleyip götürmenin TEŞKİLATTAKİ şifreli ismi.
Peki nasıl oluyor bu iş YAKUP ağbi dedim çok eskiden tarihsel gelen zehir ilmine teşkilat her dönemde iyi çalışmıştır,envanterindeki doktorlarla kimyagerlerle özellikle kimyagerlerle bu konuları çok çalışırlar,çünkü çeşitli kimyaların vücuda çeşitli oranlarda ve dozlarda verildiğinde çok çeşitli reaksiyonları oluyor bu insana göre kişiye görede değişiyor.
Onun için bu ZEHİRLEME konusunda teşkilat çok İLMİ çalışır bunlar kimyager dahi olsalar insan anatomisinide çok iyi öğrenen kişilerden şeçilmişlerdir.
Hatta  TEŞKİLAT götüreceği kişilerin öncedende sağlık durumlarını,hastalıklarını,allerji ve tüm bu tip sorunlarını öğrendikleri gibi yaptıkları spor ve egzersizin bile istihbari çalışmasını yaparlar,ona göre kişiye göre zehir hazırlarlar….

Birde ARSLAN bunlar bazı doğa bilimcileri vasıtası ile özellikle MANTAR ve doğadaki bitkilerden ve bunların karışımlarından zehir üretirler işte aralarında iş bittikten sonra adamı veya kadını MANTARA bağladık diye yaptıkları espiride bundandır.
Tabi arkadaşlar insan oğlu hiç ders almaz kendi işin içindedir hergün bir sürü pisliğe çamura bulaşmış hadise görür,kendinin bulaşmaması lazımken haram tatlı ve kısa yol gelir herşeyi kolay oluyor zanneder,gider pisliğe bulaşır maddi imkanlara kavuşur fakat daha fazlasını öğrendiğinde fazla istemeye başlar ama bu dünyanın insanları maddiyatından değil yapılan işlere sakat geliceği için adamı bir günde MANTARA bağlarlar.
Bundan 10 ay evvel önemli bir makamda mevkide bulunmuş HASAN isimli bir arkadaşla tanışınca baktım tüm etrafımı tanıyor,bazı rahmetli olmuş arkadaşlarımın olaylarında mesleki açıdan şahit olmuş,olayların gerçek yüzünü anlatınca duyunca sinir yaptı benden sıkıntı duydu bir daha benle konuşmadı…!!!
Bende bir daha oralara gitmedim çünkü ordaki teşkilat mensublarıda benden rahatsızlık duydular,aradan birkaç ay geçti öğrendim HASAN lüks bir araba almış o maddi durumla o lüks araba  çocuklar kollejde,hergün içki masası falan yaş çok genç zor işler…
Bir ay evvel kendisine bir ihtiyacım oldu bir işim için sordum bir arkadaşa ağbi hakkın rahmetine kavuştu deyince  nasıl oldu dedim , ağbi rahatsızlandı sonrada biraz yattı ve kaybettik kendisini,dedim ALLAHRAHMET EYLESİN gözümün önüne DOKTOR amcam geldi.
İşte arkadaşlar benden sizlere tavsiye girmeyin karanlık işlere başı tatlı olur,sonu kara tren.
Şantaj,iftira atmak komplo kurmak mevkilerini kullanarak başka insanların anlının terine çökmek bunlar sonuçta muhakkak insanların kendilerini bulacaktır,yaşadığım gördüğüm hayatta böyle,rakı masındaki laik vatandaşımız içinde geçerli fatih camiinde beş vakit namazında niyazındaki arkadaş içinde geçerli hiç farketmiyor,ŞANTAJ,TEHDİT,İFTİRA KOMPLO adamı kim olursa olsun bu dünyada buluyor,hatta EVLATLARINIDA buluyor.
Yakup ağbi ile o gün ayrılırken ARSLAN dikkat et, bunların bir numarasıda KOLBÖREĞİ alıp gelirler yersin birkaç gün sonra gidersin arkandan gırgır yaparlar KOLBÖREĞİNİ yedi gitti diye..))))
Aradan bir hafta geçti bir baktım AHMET RÜŞTÜ yarbay gelmiş sanırım kendisini sayın MEHMET EYMÜR beyde iyi tanır elinde iki kutu kol böreği biri peynirli,biri kıymalı herkes yiyor ben yemiyorum,soruyor niye yemiyorsun ağbi geceden çok içtim falan,filan ye ulan teres dedi senimi zehirliycez,başladım gülmeye arkasından yemeye…)))))?
Hepinize iyi günler hayırlı yaşamlar dilerim….
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder