17 Ekim 2014 Cuma

KÜÇÜK KÜÇÜK……


Sevgili arkadaşlarım içinizde Müslüman olan tüm arkadaşlarımın ve takipçilerimin mübarek CUMA gününlerinin  hayırlara vesile olmasını dilerim.
Arkadaşlarım uzun zamandır dostluğum olan bir gazeteci arkadaşıma haklı veya haksız olsada ağır medya ve sosyal medyada saldırı ,hakaret ve bel altı vurma var.
Önce şunu söyliyeyim bu yazıyı kendisini müdafa etmek için yazmıyorum zira kapasitesi kendisini korumaya gayet yeterli.
Benim sizlere anlatmak istediğim suyun altında neler oluyor.Birincisi arkadaşlar ben konulara kendi tarafımdan taraf ve manevi olarak davacıyım 1978 yılından beri konuların ağar sıkıntısını çeken şahsım olarak, o günlerde belki bu gazeteci kardeşim yeni doğmuştu.
Bu gazeteci arkadaşım türk burjuvazisinden gelmeyen orta halli türkiyenin kahrını bilen bir aileden yetimiş kendini geliştirmiş iyi bir şekilde eğitim almış hayata atılmış bir yerden başlamış bir kardeşimiz,şimdi hakkında bel altı konuşuyorlar eskiden şöyleydi böyleydi şimdi CUMHURBAŞKANI,BAŞBAKANIN uçağından inmiyor onun içinde YANDAŞLIK yapıyor diye ben size burdan söyliyeyim benim babamın oğlu değil o dar zamanındada bugünki iktidarın yanında,savunucusu ve tarafıydı.
Şahsıma bile bazı şeyler söylediğinde kızmamıştım ama inandığını anlamıştım.Bir gün derin TÜRKİYEDEN konuştuğumda bu olayların üstüne gidersen hayatın riske girecek dediğimde ağbi ALLAHIN verdiği canı ALLAH alır mukadderatımız neyse onu yaşarız dedi,o zaman ben rahatlamıştım.
Son 50 yılda o kadar çok yolun ortasında hadi bana eyvallah diyen delikanlı gördükki kimseye inancımız kalmadı ama bu arkadaş dediğini yaptı olayların üstüne gitti TÜRK DERİN tarihinde yaptığı araştırmalarla ve çabaları ile çok büyük konuları açığa çıkarttı.
Şimdi dünya ve türkiye öyle bir hal aldıki AT izi ile İT izi birbirine karıştı kim kimi savunuyor belli değil.
Bugünki hükümet ve onun başı gerisi berisi velevki yanlış işler yapıyor ben onlar yanlış iş yapıyor diye 40 yıl bu MİLLETİN ANASINI ağlatmış çarpıştığım gücün yanında nasıl saf tutucam doğrularımı anlatıcam.
Allahtan korkuyor diye şimdi bu arkadaşa cephe alan paralelmidir,dikeymidir onlarla cephe açalım dedik bir baktık nezarette bulduk kendimizi 1978 yılına geri dönmüşüz.
Bir hikaye vardır yalancı ÇOBAN habire köylüyü kurt girdi sürüye diye kandırır dağa koştururmuş en sonunda hakikaten sürüye kurt girmiş bağarmış,yardım istemiş ama köylü inanmayınca KURTLARDA hem koyunları hem kendisini yemiş.?)))))
Arkadaşlarım sayın MAHİR KAYNAK hocamızın bir anektodu vardır herşeyi biliyorum akıl ve bilgi yönünden güçlüyüm ama ancak AYNALARA bakıyorum!Nedeni arkamda bir güç yok der.
Bizimde sahada büyük bir çarpışan güç arkamızda olmadığı için çarpışacak bir durumumuz yok son 40 yıldır izlemek ve istihbar etmek ,bu konular üstünden çalışıp satranç oynamak ile uğraşımız sadece…
Şimdi dostumu KARTEL güçler bu ülkeyi son 40 yıldır BATI ortaklığı ile dizayn edenler hedef almış,belki onun çok sert çıkışlarından dolayı ama SANTRANÇ oyununda hamlelerin artık bu noktaya geliceği belliydi.

Dostumun  belki bazı sevdiğimiz beğendiğimiz şu anda kendi tarafından dolayı haklı olan gazeteci ve diğer meslek konularındaki kişleri hedef alsada mecburen bir mücadelenin içinde olduğu için çok sık dokuyup,eleyebilecek kapasitede olduğunu sanmıyorum.
Şunu söyliyeyip bitirmek istiyorum bu konuyu zamanında çok önemli canlı yayınlar yapmak istediysede bu arkadaşım TÜRKİYENİN kaderini değiştirecek olayların fitilini ateşliycek ,bazı tepe noktalardan engellendi yapmaması yönünde durduruldu aslında bunlar MİLLETİN son 40 yıldır nelere maruz kaldığının görüntüsü olucaktı.
Arkadaşım son yazılarında KOZMİK odadaki belgelerin bazı yapılar tarafından satıldığını söylüyor,bu konuyu daha evvel yazmıştım biraz bu konudan dolayı haklı kim haksız kim diye bir olaya girmiycem ama bunun faturasının yapanlara TARİH önünde çok ağar bedeli olucağını burdan söylerim.
Hepinize iyi hafta sonları bu konular çok derin ve uzun ilerki günlerde ALLAHIN izni ile sizlere çeşitli konularda bilgilendirme yaparım.
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN…



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder