2 Eylül 2014 Salı

SUÇ ve CEZA..

SUÇ ve CEZA..

Sevgili takipçilerim ,tekrar ilginize teşekkür ederim.İmla hatalarını şikayetlerinizde devamlı dile getiriyorsunuz,tekrar bu yüzden özür diliyorum.Bir okuyucum ZEKİ bey ilkokulu bir karton cigarayamı bitirdin diye espiri ile karışık yorum yaptı,kendisi haklı ama benzetmedeki emtia çok az?))
Arkadaşlarım yazının başlığı toprağı bol olsun dünyanın en büyük yazarlarından FYODOR DOSTOYEVSKİ nin ünlü romanın adı ile başlıyor,nedeni sizlere bu romandaki gibi aslında şuçluları sistemmi oluşturuyor,sistemdeki yapılar yüzündenmi ŞUÇLU üretiyoruz kendi hayatımdan GERÇEK KESİTLER vererek biraz anlatmak istiyorum.
Gazeteci ve yazar arkadaşlarım geçmişimdeki yaşadıklarımı ROMAN olarak kaleme almamı tavsiye ettiler ama ben bunu istemedim,aslında haklılar ama yinede istemedim.
Bu yazdıklarım ilk defa dile getireceğim şeylerin çok kısa özeti 15 yaşında başladığım izleme ve takipi derin İSTİHBARAT dünyasında 35 yaşında işim bittiğinde noktaladım,çünkü öğrenmek istediğimi öğrenmiş,yapıcağım işi yapmış artık DEVLETİN en kozmik noktaları en ince detayıma kadar herşeyimi biliyorlardı.
Onun için rahattım,evliydim artık bir çocuğum iyi bir yaşantım toplumda saygın bir yerim vardı,eğer intikam alıcaksam bile bunu sonraya ve zamana yayabilirdim,diğer hedefleride yavaş yavaş öğrenerek.

Fakat buna müsaade etmediler çünkü seferberlik kapsamı dedikleri senin onlarla işin bitse bile onların senle bitmiycek şahsımı çok rahatsız eden bir sistemleri vardı,özellikle bunda maddi çıkar üstünden insanlarla ortak bir sistem bağ kurarak bir ORGANİZE şuç örgütüne benzer bir sistem kuruyorlar,tabi ben buna şu güne kadar bana çok pahalıya mal olmuş olsada karşı çıktım çünkü benim böyle bir sisteme ihtiyacım olmadığı gibi bu benim için çok büyük ağır bir külfetti.
Fakat şahsıma inanın diyorum 15 sene gibi bir zaman içinde tahmini yüzlerce komplo kurarak,beni şuç işleyen,şuçlu serkeş bir kimse olarak gösterdiler.
Özellikle devamlı yaptıkları ELEKTRONİK istihbarat faliyeti ve insana dayalı etrafımda kurdukları haber elemanları ile bu tuzakları çeşitli komplo senaryoları götürerek ŞUÇ işletme vasfını oluşturmak istiyorlar ve çeşitli zamanlarda ŞUÇ vasfı olan işlerle karşı karşıya getiriyorlardı.

Çünkü şuçlu insan onlar için el altında istedikleri gibi tutulacak,yönlendirilecek MADDİ,MANEVİ kullanılacak personel tiplemesi.
Aradaki  şimdiye kadar tek farklılık bendeki kurumların içinde olmuycak kadar iyi iç ve dış istihbarat bilgisi ve bunun yanında ASKERİ teknolojiler,sistemler ve yine ASKERİ istihbarat konusundaki UZMANLIĞIM.
Tabi bu kurum içinde çalışma arkadaşları ile iyi bir MÜSTEŞARIN döneminde mutluluk ve başarı,ama sonrasındaki TARİH içinde ağar düşmanlık içinde şahsıma ekibi ile maddi,manevi düşmanlığı olan MÜSTEŞARIN döneminde her zamanki TARİHSEL kıskançlık ve ekonomik çıkar ve gayri yasal işlere girmenin getirdiği görenin bileninde ŞUÇA ORTAK edilerek ileriye dönük ayağa pranga takmak yolu ile sesini çıkartmanı konuşmanı engellemek.
Şimdi bugün İNGİLTERENİNDE  dinleme sıkandalına adının karıştığı gündeme geldi gülüyorum facebook sayfamın en altında SUYUN İKİ YAKASI bir araya gelmez diye bir yazımda anlatırım,bizim devletin ele geçirdiği en mahrem bilgiler daha istanbulda BÖLGE başkanlığına gitmeden benim zamanımda 166 nolu MASON locasına gider ordan 25 noluya bilgi çok kozmikse direk İŞKOÇ ritine gider ordanda LONDRA,WHASHİNGTON hattında yol alır bu işlem tamamlandıktan sonra bizde gerekli ise kıriptolanarak bilgi ANKARAYA geçilir.))
Bir yazımda var TSK-FUZE-MİT1 rumuzlu biz gece ANKARA viskisini içerken AMERİKALILAR C5-GALAKSİ uçağını üstümüzden uçurdular,biz ayıldığımızda işleri çoktan bitirmişlerdi,içimizdeki ATOM KARINCALAR öyle bir çalışırki ANT-Z ( KARINCA-Z)mübarek hepsi?
Adamlar kendilerini nasıl KAHRAMAN yapıcaklar biz eşek gibi çalışacağız sahada bunlar oturdukları koltuktan hiçbir şeydende anlamaz yılda bir kere kurslar haftasında üç beş İSRAİLLİNİN,ABD,İNGİLİZ,ALMANIN son yeni istihbarat faaliyetlerini öğrenir işe yollarlar.
Onun için sen şuçlu olman lazımki,hakkını,hukukunu arayamaman birde yabancı DEVLETLE ilişkin varsa onu kesmek için elinden geleni yapar.
Kısacası arkadaşlar diğer ŞUÇ ve ŞUÇLARLA ilgili konuları anlatmadan geçiyorum çok uzun sadece bugün gündemde olan gözaltına alınan insanların şahsıma yaptığı KOMPLO operasyon aslında ta 20 ocak 1983 günü yaşıyorsa allah uzun ömür versin POLİS memuru sayın ADİL ATALAY beyin ağır darp edilmesi ile başlayıp konunun ALMANYA WUPERTAL menşeli yine şahsıma hazırlanmış o günlerdeki komplolar dizisinin başlangıcı idi,ALLAHIN TOKADI 
yok,yaptıklarınız attığınız iftiralar,komplolar başkaların alın terini emeğini rızkını yemek için kötü pis,aşağılık planlarınız evlatlarınızdan,yakınlarınızdan çıkacak ALLAH nasip eder ciğerlerimi ve aklımı çok yoran pislikler YEŞİL balgama dönerek bir gün suratınıza AFİŞ olarak yapışır.
Sevgili takipçilerim illaki ilerde sizlere konuları ve isimleri açık olarak neşredip vereceğim.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder