25 Eylül 2014 Perşembe

SEZARIN HAKKI SEZARA….


Sevgili takipçilerim GLADİO diyince ROMA İMPARATORLUĞU ve sonrasında BÜYÜK İMPARATOR JÜL SEZAR akla gelir arkadan kendisini hançerleyenler ve meşhur BÜRÜTÜS..!
ARENA imparatorluğun meşhur şavaşçılarının ölene kadar savaştıkları büyük müsabaka alanları işte bazen sinemada seyrettiğimizde burda YİĞİTÇENE şavaşçılar çarpışırken bazen hile,faullü hareketler ve KALLEŞLİK ile yapılan hadiseleride seyrederiz.

Ben en çok merak ettiğim son dönemde İTALYADA GLADİO davasının savcısı  bay FELİCCE CASSON ne düşünüyor meraktan çatlıyorum türkiyedeki ofsayta düşmüş ERGENEKON davası hakkında şahsen bizim memlekette ofsayta düşmeyen ne kişi,kurum,kuruluş görmedim baştan aşağıya OFSAYTIZ merhum mekanı cennet SADRİ ALIŞIK ağbimizin OFSAYT OSMANI yani solda SIFIR kaldı,OSMAN,OSMAN………?
Tabi benim anamın memleketi KAYSERİDE bir tekerleme vardır ASLAN gibi OĞLUM OSMAN bir GABİDİNİN attığı TURPA şehit gitti diye,ağıt yakarlarmış burdan şuna gelicem biz böyle cemat,camia,tarikat,marikat bilmediğimiz için bizim böyle bir eğitimimiz yok biz DEVLETİ ve onun hudutları içinde ve dışında ister TC vatandaşı olsun ister,gönüldaşı,yoldaşı bir sayarız,öyle takım tutar gibi adam,parti,gurup,cemat tutmayız bize öyle öğrettiler.

Şimdi bu cemat diye adledilen gurup içinde gözaltına alınan içeri alınan insanlar devlet görevlileri var içlerinden biri var son görev yeri HAKKARİ il emniyet müdürü olan beyefendi sayın TUFAN ERGÜDER o çıkıyor bütün televizyonlarda SİLAH arkadaşlarını savunuyor bindirebildiği kadar kıralına bindiriyor,bu arkadaşa kimse ses çıkaramıyor bende ona takılıyorum,bu arkadaş ne iştir diye 2005 beri ne özelliği var bizde ÖZEL derler…!
Evet arkadaşlar şimdi bu sayın MÜDÜRÜMÜZ tarihi bir operasyon yaptı muadilindeki silah arkadaşları ile,tabi benim gibi alakası hiç bu işle olmayan bir hadisenin içine torba yaptı bizi,ben bunu kendilerine ve diğer arkadaşlarına burdan sordum lütfen bu operasyonu kim size emir verdi yaptınız diye ses çıkmadı sayın müdür beyden on aydır yazılı blogtan ve sosyal medyanın her türlüsü ile ulaşıp beyefendiye soruyorum herşeye ASLAN gibi atılan sayın müdürümüz bu operasyon ve sonrası gelişen hadiseleri nedense anlatmıyor,o kadar HÜKÜMETİMİZİ eleştiren ağır ithamlar var bundan tık sesi gelmiyor nasıl bir kurgu operasyon TANIK ifadesi olan ERGENEKON hadisesinden bana operasyon yapıyor ama şimdi tık yok.

Bu bilinen konu bunu sayın MİT MÜSTEŞARIMIZ DR HAKAN FİDAN beyede aktardığımızda ondanda tık yok ama son 15 yıldır ağır çarpışan zatiallerime devamlı baskı örtülü aileme yine bazı uzantılarla baskı var nasıl oluyor bu işler DEMOKRATİK ÜLKELERDE ben çözemiyorum.
Yani arkadaşlar şu var devletin erklerini,devletin gücünü kullanmayan veyahutta devlet güçleri ile beraber sehem kurmayan insanımız türkiyede mağdurmu olucak,çeşitli devlet olanaklarını araç,gereç ve siyasi olarak kullananlar,dokunulmazlıklardan yaralananlar istediği gibi atmı koşturacak.
Sayın CUMHURBAŞKANIMIZ bir DÜNYAYA BİRLEŞMİŞ MİLLETLERDE ve İSVİÇREDE DAVOSTA bozuk koyuyorda burda MİT kendi işleri deyip niye es geçiyorlar.
Arkadaşlar ben TÜRKİYE arenasında son 20 yılda foul yapmadan savaşan MİT bir seferberlik yapısı olduğunu görmedim tamamen faulle,kalleşlikle,iftira ile savaşan arkadan vurarak hareket eden bir camia birde bunları basın yayın kuruluşlarında savunan medya patronları,yakınları birde basın mensubu arkadaşlar var hatta bir tanesi öyle ileri gittiki ne olmuş güç kimdeyse gücü kim kullanırsa basar alır dedi,bu arkadaş MALATYALI ismini söylemeyeyim anlayan anlar,canım kardeşim ASKER a…. Belledi demokrasi yokmu diye bağırıyordun,sizler demokrasiye kavuşun diye çarpışırken siz ekip halinde DEMOKRASİ numarası ile cebimizde gözümüz varmış bizim arkadan cebi patlattınız bakın bunun adına cepçilik,yankesicilik diyorlar tabi basitine.
Birde YÜZ OKUMA mağduru olmayalım diye CAMIŞ gibi sırıtıyorsunuz nefret geldi kadınlarda güzel oluyorda tüm kadınlar bana aşıkmış gibi geliyor,öyle bir sırıtıyorlarki..?
Şimdi siz bu benim EMMİM kıllı BARONUN gazına gelip,Kafkasyalınız,cartunuz,curtunuz Kastamonulunuz bize çöküp yanlış yaptınız ama bu böyle kalmaz bak size söyleyeyim bu AYI sizi arar.AYI diyin bakim AYI, hep beraber deyin AYI,AYI…

Bende rica sayın CUMHURBAŞKANIMIZADA burdan arz edim bu arkadaşlar bir an evvel SEZARIN HAKKINI SEZARA iade etsinler,böyle ayıp oluyor,ARENADA kalleşçe dövüşmek..
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder