6 Eylül 2014 Cumartesi

SELANİKLİ MUSTAFA…..!


Sevgili arkadaşlarım bugün SELANİK şehrinden girip MUSTAFA  SELANİK adı ile sosyal medyada fenomen olan bir arkadaşla ilgili bir yıldır yaptığım bilgi takipi ve zaman zaman sohbetlerimize değinicem çünkü çok enteresan açıklamaları var.
Selanik şehri OSMANLININ eskiden İSTANBULDAN sonraki en önemli şehri,bizde tarihi çok büyük malum hepiniz biliyorsunun büyük ÖNDER MUSTAFA KEMAL paşanın doğduğu şehir.
Gencim yaş 23 , bilgimin az cesaretimin çok olduğu yıllar SELANİK şehrini ziyaret ediyorum,tabi gittiğim yerdeki en büyük hastalığım lüks yaşamak,pahalı otel restoran,barlarda yemek içmektir.
Selanik üç büyük cadde paralel bir birine geçişli bir şehirdir çok kaliteli insanların yaşadığı doğa ve coğrafi olarak çok güzel bir şehir.
EGNATİA ve CHMISKİ caddelerinde lüks dükkanlar ve kafetaryalar,oteller,eğlence mekanları ile doludur,tabi sevgilim DIMITRA ilede çok eğlenceli güzel günlerimiz olduğu gibi hasta olduğumda ağır, bana çocuk gibi bakmış,ayağa kaldırmıştır.

O yıllarda ilk defa Batı  Trakya türklerinin büyük nümayişleri ve gösterileri yüzünden ALEXSANDRAPOLİS (DEDEAĞAÇ ) ve SELANİK arasında yollar uzun zaman kesiliyor bayağı sıkıntılı bir dönem,onun için yunan gizli servisi( KIP )devamlı takip altında beni tutuyor.
Evet Selanik şehri böyle iken son bir yıldır fenomen olan sayın MUSTAFA SELANİK beyle ilgili bilgi takibinde enteresan şekilde verdiği bilgiler dikkatimi çekti,birkaç defa konuştuğumda anladımki benide tanıyor ve iyi bilgi sahibi hakkımda şaşırdım.
Tabi kendisi SOL TERÖR ÖRGÜTLERİ içinde faliyeti çok eskiden olduğu için istihbarat örgütleri ve diğer tüm unsur işlerden haberi var.
Hatta çok enteresan SURİYEDE MİRAÇ ÜNAL ve arkadaşları ile  bir resimi sosyal medyada görüntülediğinde dikkatimi bir kişi çekti resimde ÇERKEZMİ bu mustafa dediğimde hemen bana döndü tanıyormusun MAMİ dedi,evet ismini duymuştum tanışmıyorduk fakat bahsetmişlerdi çok gaddar bir terör örgütü mensubu olduğu ve o bölgede silah lojistiğini sağladığını duymuştum konunun uzmanları geçmişte anlatmışlardı.

Tabi çok uzun yıllar SURİYEDE RUS  askeri istihbaratı ve SOVYET döneminde binlerce askeri danışman SURİYEDE olduğu için orda olmasakta bilgi açısından öğreniyorduk bu tip konuları.Ama MUSTAFA SELANİK kardeşimin bu konudaki bilgisi bende taktir topladı çünkü SURİYE muhaberatı ve ÜRDÜN muhaberatı yani istihbarat örgütlerinde yoğun ÇERKEZ kökenli personel vardır.Bu potansiyelden 1990 lı yılların başında ve ortalarında APO ya yapılacak bazı eylemler için kaynak olarak burdaki kendi vatandaşlarımız MİT içindeki ÇERKEZ ve ABHAZ personel vasıtası ile beşinci kol faliyeti içinde çeşitli çalışmalar olduysada bunlarda bir şonuç alınamadı.
Tabi ben sayın MUSTAFA SELANİK beyin takip altına alınca baktım bizim istihbarat örgütünün binalarının olduğu yerlerden tweet atıyor mustafa oralardayım gelim diyorum aman aman diyor benden uzak ol diyince,diyorum bu arkadaş sağlam.)))))
Tabi dün MUSTAFA bir bomba patlattı FUAT AVNİ ve İ.T ve bir sol siyasetçinin adını vererek bu arkadaş RENKLİ bir GÜL bunların şantaj kaseti deposu olduğunu tweetinde bildirdi,tabi ben yine şok oldum?
Hemen mustafa Selanik kardeşime mesaj geçerek MUSTAFA bu İ.T senin asker arkadaşınmı diye sordum?Cevap ben TÜRKİYEDE askerlik yapmadım..!İçimden güldüm peki nerden İ.T biliyorsun ve şantaj kaseti deposu olduğunu söylüyorsun?
Cevap:Ben DHKPC GENERALİYİM.
Evet mustafa dedim seni bir kere daha taktir ettim bileni severim diye mesaj yolladım 5 dakika sonra ROMANYA KÖSTENCEDE olan bir hadisenin noter tastikli belgesini yayınlayınca,dedim MUSTAFANIN arkası sağlam.

Şimdi dinleme,diyorlar,kaset,şantaj diyorlar mustafa Selanik beyin söylediği BARON ve çok büyük bir baron yıllarca TÜRKİYEYİ bu kasetlerle yönetmiş konseyi ile şimdi MUSTAFA SELANİK gibi bir üst düzey  eski DHKPC yöneticisi bunu ifşa ediyor,NİYE?
Daha evvelki yazılarımı  okursanız dinleme,şantaj vs hadiselerin nasıl olduğunu bugün yıllarca bu konularda ezilmiş HÜKÜMETİN artık çok güçlenmesi ve bunların sadece PARALEL değil asıl MUSTAFA SELANİK kardeşimin verdiği  isimlerdeki BARONLARIN bu trafiği yönettiği aslında  SAYIN BAYKAL ve MHP kasetlerininde bu cenahtan çıktığı çok belli olup kamuoyunda çok zikredilmese bile PARALEL yapı adlandırılan gurupların içindede bu BARONLARIN sızmaları olduğu bilinmekte onlarda bu kasetler ve materyaller elde edilirken çalıştıkları öğrenilmiştir ,HÜKÜMETİMİZ tarafından.
Tabi birde şu var dışardan bu ŞANTAJ faliyeti için elde edilen materyalleri ele  geçiren GÜVENLİK GÜÇLERİ içindeki TEKNİK TAKİP unsurları içindeki hücreleri yöneten konseydeki BARONUN hayata göz yummuş olmasıda muhtemelen artık bu açıklamaların yavaş,yavaş gelmesinde etkisi vardır diye yılların tecrübesi ile düşünüyorum.
Kısaca hep söylediğim ŞANTAJ ve KASET operasyonlarının çok eskiden beri yapılarak BARONLAR konseyi tarafından TÜRKİYENİN yönetilmesinde geri plandan kullananlar tarafından organize ettiği ve bu konu için çok geniş çaplı bir organizasyon kurulmuş olması,her türlü insana dayalı personel istihdamı ile!!!?
Çok açık konuşucam STRATEJİK olarak yapılan SAYIN BAYKALA kaset komplosunu PARALEL denilen cemat yapısının yapmasına imkan yoktur,bu tip stratejik şantaj hadiselerinin kurgusu çok geçmişten yapıldığı için bunu yapan,hazırlayan,organizasyonda maddiyat kullanan çok stratejik kurumlar içindeki ekiplerdendir kozmik birimlerdir hücre çalışan,artı bunlar kesinlikle bu KONUNUN siyasi desteğini yurt dışından almışlardır,yoksa TÜRKİYEDE CHP içinde böyle bir operasyona giremezler.

1989 yılının kasım ayında İPSALA hudundan yunanistana çıkış yapmam sonrası günlerde hudud,İstanbul,ankara hattında devamlı çeşitli derin yapılar içinde faaliyet göstermem sonrasında gelen DHKPC suikastleri ve koordineli adi şuç örgütleri görünümündeki bazı yakınlarıma yapılan suikastlerden o günün şartlarında çok içim acıyarak tiyatroya devam etmem ve karanlık ,keşmekeş dünyada tam hadiselerin geniş çapını anlayamadan yaşadım,şimdi tüm sahne arka dekorları ile bölüm bölüm çeşitli yerlerden farklı konumlarda meydana çıkınca insan ne diyeceğini bilemiyor,SICAK yaşantı içindeki günlerden kenarda hadiseleri izlemek enteresan bir duygu veriyor.



Adalet derseniz bu kadar olay içinde maalesef TAKTİRİ İLAHİNİN adaletine sığınacak herkes kamusal dünyevi adalet bu hadiselerde maalesef unutucaz……..?
Sayın MUSTAFA SELANİK kardeşime uzun ve mutlu huzurlu bir hayat dilerim,eline sağlık YOLDAŞ))))
Keşke daha açık yazabilsem,kızmayın bana…….!
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder