14 Eylül 2014 Pazar

DERİN DEVLET ,5. KOL…

.Sevgili takipçilerim hepinize eğlenceli,mutlu bir Pazar günü dilerim..Arkadaşlarım ben tekrar söylüyorum bu anlattıklarımın hepsini yaşayarak istihbari olarak genel anlamda kendi şahsımın TÜRK derin devleti içinde belirli bir yüksek seviyedeki yapının içinden bazı konularda büyük üzüntüler yaşadığım için istihbari çok uzun yıllara yayılan sessiz bir çalışmanın ürünü olarak elde ettiğim bilgileri sizlere burda sadece fazlaca isim ve şuçlama yapmadan özetini yazıyorum.
Bugünlerde tekrar merhum eski CUMHURBAŞKANIMIZ TURGUT ÖZAL beyin ölümü ile ilgili bazı bilgiler ve yeni hadiseler meydana çıkmış,daha evvelden şuçlanan bir alt rütbeli generalimiz var bazı davalarda adı geçen özellikle ERGENEKON davasında ve birde merhumun ailesinin dinlenmesi meselesi var bu konudan dolayı bu dinleme ve gizli tanık ifadeleri ile aileye karşıda bazı şuçlamalar var,burdan biraz size açıcam.

Birincisi bu suçlanan paşa eğer böyle bir şuç işlendiyse varsayalım merhumu zehirlemek gibi,o tarihteki görev itibari ve türkiyedeki konumu itibari ile böyle bir şuça iştirak edemez sebebi görevinin o günlerdeki gereği birde mevki konumu,ama sadece ilerki yıllarda üyesi olduğu başka bir yapı yani devletin içinden değilde iştirak ettiği başka bir uluslararası yapı içindeki yaşanmışlıklardan,faaliyetlerden hadisenin vuku buluş şeklini ve olayın içindeki bazı kimseleri duyum ve anlatımlarla öğrenmiş sonrada bunu bazen silah olarak yaşantısı içinde kullanmıştır,ŞÖVALYELERE ve GLADYÖTÖRLERE artık KILIÇ yerine BİLGİ lazım..))))
Derin devletin bir kısmı ama en kuvvetli bölümü kendine yakın veya kendi ile ilgili yapıların ailelerin içinde devamlı anlık bilgi alacağı hizmetçiden tutta,aile ferdlerini ve aileyi farkına varmadan yönlendirecek şekilde bağlantı kurmuşlukları vardır.
Bir ailenin içinde aile fertlerinden  bir birlerinden haberleri olmadan haber alınacak mekanizmalar kurulmuştur bunlar İSTİHBARAT faaliyetleri olan kurumların çalışması ile organize edilir,bazen bir bazen birkaç istihbarat servisi ayrı ayrı kullanılır.
Sanırım eğer TURGUT beyefendi zehirlenerek öldürülmüşse onunki tüm kurumların içinden şeçilmiş ve çok önceden büyük bir MİMARİ çalışma yapılarak en ince detayına kadar hesap edilmiş ve zamanlanmış içerde ve ULUSLARARASI ARENEDA hesaplanarak yapılmış bir cinayet planıdır?
Nasrettin hoca misali bana damdan düşen getirin demiş,kendi damdan düşmüş bizim derin devletin içinde kurulmuş bazı yapılar ve çeteleşmeler toplum içinde çok sempatik gösterilir aslında hepsi bir insan övütme ve servet götürme için kurulmuş yapılardır,bunlar ya sosyete sayfalarında,futbol dünyasında veya diğer sosyal alanlarda basın vasıtası ile hergün imrenerek önünüze gelir aslında ŞEREFSİZLİĞİN daniskalısıdır.

Tabi özellikle benim MİT içindeki bu yapının en kuvvetli bölümünü çocukluğumdan itibaren takip ve istihbar etmem hadisenin MİT ve diğer kurumların haricinde başka bir yapıya ve uluslararası camianın içine taşıdı baktımki davetde ediyorlar girersem YEMİN edicem bir prensibim vardır ihanet edebileceğim bir yapıya yemin ederek giremem,devamlı red ettim.
Bana şunu söylediler en altta bir insan olarak masaya oturduğumda kimlerle karşılaşıcağımı.
Gülüyordum çünkü masanın etrafını biliyordum,çok küçük yaşta bu yapıyı takip altına almıştım,bana konuşulduğunda bugünlerde sönen ALADDİNİN lambası gibi aydınlanıyor içimden gülüyordum.
Özellikle MİT içindeki meslek memuru girip en üst rütbeye çıkmış kimselerin çocukluğumdan itibaren yakınlarının vasıtası ile pisikolojik,ekonomik,sosyal düşüncelerinin istihbari çalışmasını yaptım,mecburdum kafayı takmıştım çünkü benim yaşam alanımı haksız yere işgal etmişler ve katliam yapmışlardı.
Çok açık söylüyorum bu insanların içinde çok şerefsizide var alçak para için herşeyi yapabilecek bir kişilik gurubu zaten yaptılar,şantaj,cinayet baskı ile böyle bir yapı içinde iyi insan bile var el mahkum girmiş.
Bazen bazı MİT mensubu özellikle kişilerin resimlerini gördüğümde bakıyorum babasıda teşkilattaydı aynı babasına benzemiş babası gözümün önüne geliyor bulunduğu yapı kompartmanı düşünüyorum niye birbirlerine bu kadar sadık yapıştıklarını anlıyorsun,tarihten gelen ekonomik,siyasi,maddi çıkar bağlantıları o zaman gülüyorum.
Neden geçen bir MÜSTEŞARIMIZ demişki kurumumuz yapısında devamlılık şart ben onu fark ettiğimde yıl 1993 senesiydi bu devamlılığı kendi üstümden atmak ve yıkmak için elimden geleni yaptım bana çok pahalıya mal olsada….
Devamlılık önemli ama yapının sağlıklı olması şart TÜRKİYEDE bu yapı sağlıklı değil.
Şimdi tekrar çok değerli merhum büyüğümüz TURGUT ÖZAL beyin ölümüne dönersek bendeki düşünce zehirlenip öldürüldüğü ama ispat edilemediği için hukuk konusunda bir şey söyleyemiyoruz.

Şunu ifade etmem mümkün eskiden beri yapılan bir CİA taktiği pis bir iş yaparsan yaptığın pisliği SOVYETLERİN üstüne at tabi SOVYETLER çökünce memlekette ne kötü olsa RUSLAR yaptı denilerek onların üstüne atmak ,ben o günleri çok canlı yaşayarak size şunu çok açık söyleyebilirim bu konuda RUSYA devletinin hiçbir ilgisi yok sadece SOVYET döneminde bu yapının içinde bulunmuş MİLLİYET olarak TÜRKİYEYE yakın bağımsızlığını kazanmış devletlerin içinden bazı önemli gurupların burdaki köken olarak akrabalığı olan ve o günlerde yoğun mücadele içinde savaşan burdan paramiliter gurupların gittiği komşu ülkemizden buralara gelmiş yine ULUSLARARASI yapının parçası olan kişilerden zehir temin edilmiş olabilir?))
Tabi hadise zehirle bitmiyor,çok geniş bir organizasyon bu çalışmaları 1988 haziranından sonra çalışarak devam ettiler.
Arkadaşlarım çok isterim açık anlatmak ama mümkün değil,eğer bu hadiseler patlamayıp hepsinin üstüne sünger çekilirseki öyle olucak,bunları ciddi manada öğrenmeniz en az 20 yılı alır,bunları açıklayacak bir arkadaş var OF doğumlu dindar bir kardeşim OF lu atilla o açıklar…?
Size şunu açıkça söyleyeyim,güç ve hırs elde etmek için yaşamış insanlar topluluğu basit bir NÜMÜZMATI( ANTİK PARA KOLLEKSİYONERİ)öldürüyorsa CUMHURBAŞKANINI öldürmeye çalışması mantiken gayet doğaldır değilmi…ŞANTAJ ile beraber tehdit, bu işin zaten doğasında var bu kirli işleri iş edinmiş bunu ekonomik gelir seviyesi olarak gören yapılar yakınlarınıza şantaj ve tehdit kullanarak sizlere bir çok kötülük yaptırmışlardır belki, ALLAH bu MİLLETİ sizleri ALLAHSIZ,KİTAPSIZ,ŞEREFSİZ yapılardan korusun….???
Hepinize iyi pazarlar…..
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder