1 Eylül 2014 Pazartesi

ZEKİ ARSLAN ÖNEMLİ DUYURU…..

ZEKİ ARSLAN ÖNEMLİ DUYURU…..

Sevgili takipçi arkadaşlarım ve yazılarıma değer verip okuyan tüm dostlarıma,mecbur kalarak bu açıklamayı yapmak zorunda kalıyorum,özür dileyerek size konuyu ARZ edicem.
Bir müddettir yazılarım için çok olumlu yorumlar yapan okuyucularımın yanında birde çeşitli düşünce tarzları ile olumsuz olarak bazıları olumlu dahi olsa tepkiler almaktayım,yazılarımdan dolayı rahatsız olanlar  yada kendi sosyal,siyasal veya mesleki olarak sıkıntı duyanlar oluyor bunların yansımaları şahsıma bir şekilde günlük ulaşıyor.
Burdan çok açık söylediğim gibi ben ne bu saatten sonra çeşitli meslek kollarına intizap etmek için bir çaba sarf etmiyorum,nede bu yazılarla türkiyede yer altında ve yer üstünde kendime bir alan açıyorum…
Çok açık ve net şekilde ben ZEKİ ARSLAN,ARAS DAĞLI kod adlarını kullanan A.T artık hayatımda unu eleyip eleği astım misali yaşıyorum bunu MİT müsteşarımız değerli devlet görevlisi sayın DR HAKAN FİDAN beyede iki yıl evvelde yazılı bildirdim.
Ne yapalım tüm kurumlara ayrı,ayrı mektupmu yazalım. Kısacası burda türkiyede mütevazi bir yaşam yaşamaktayız,aslında imkanlar el verdiği anda hem çeşitli sosyal,kültürel ve bizden sonraki kuşakların sofistike yetişmesi için imkanlarımız olduğunda uzun yıllar başka bir ülkede yaşamak durumunda kalmakta fayda görmekteyim…..
Yazılarıma önem verdiğiniz için çok teşekkür ederim,yazılarım benim kendi yaşadıklarım ve kendi fikir ve analizlerim onun için bende MANEVİ olarak çok büyük değeri var,tekrar RAHATSIZLIK duyan tüm kesimlere söyliyceğim bizim MÜTEVAZİ yaşantımızda kimsenin tahtına göz koyucak durumumuz yok zaten istemeyizde,kendi yaptığım işlerin ve çizginin dışına ömrümce çıkmadım çok uğraştılar çekmek için çekemediler.
SAYGILARIMLA,
KOD:ZEKİ ARSLAN.

https://www.facebook.com/pages/Zeki-Arslan/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder