2 Ağustos 2014 Cumartesi

ATABARI…….


Sevgili takipçilerim,bugünlerde gündemi özellikle PARALEL yapı operasyonu ve onla ilgili haberler basında neşrediyor.
Yıllardır bir çok MİLLİ ve ULUSAL başlayan büyük operasyonlar gördüm,fakat bu operasyonlar ne zaman virajı alıcak olsa her defasında araba ya virajdan çıkar,yada kavşak değiştirerek başka istikamete gider.
Uzunca zaman çözemedim fakat yaş ilerleyipte tecrübe kazanınca oda son geçtiğimiz yıllarda oldu olayı çözdüm NEDEN böyle oluyor,ve TÜRKİYE NEREYE GİDİYOR?
NATO türkiyede çok güçlü bir SEFERBERLİK YAPISI ve 5. Kol faliyeti kurmuş.Tarihten bugüne sarkan bu faliyetin içine türkiye genelinde kilit noktalara öyle insanlar yerleştirmişki kurumsal olarak resmi işleyen bir karargah yapısının PARALELİNDE gayrı resmi bir karargah daha kurmuş bu gayrı resmi karargahın tüm yönetim noktalarını İNGİLİZ ve AMERİKALI sivil şahsiyetlere maddi yapısınıda Musevilere bırakmış ve çok büyük miktarda emtianın bu para ve taşınmazlar bu yapının emrine vermiş.

Ulusal,Milli bir operasyon başladığında bu yapı tam operasyonun ivme kazandığı noktada TÜRKİYENİN MİLLİ MENFATLERİNE yarıycak duruma yaklaştığında içinde kilit noktalarda sızdırdığı kendine bağlı adamları devreye sokarak OPERASYONUN yönünü değiştiriyor,bu konuda kendine uzak kalmış erişilmiycek bir yapı,gurup,hücre varsa o yapıyıda bozmak için ŞANTAJ veya YÜKSEK MİKTARDA RANT,PARA ve SİYASİ ULUSLARARASI destek sözleri ile yine içerden elde ettiği insanlarla bu yapıların çalışma sistemini bozuyor imha ediyor.
Son bu ERGENEKON operasyonunda yaşandı ve kavşak değiştiren araba bizi bugünki manzaraya getirdi.
Şimdi bugün diyorlarki ERGENEKON OPERASYONU ve diğerlerini yapan PARALEL yapı mensubları özellikle bir çok görevlinin haricinde bir kişi için emniyet amiri sayın YURT ATAYÜN bey hakkında hayatından endişe duyuyoruz bildiklerinden dolayı basına açıklama getiriyorlar ve böyle bir konuyu basında devamlı canlı tutuyorlar.
Bence bu fikir doğru çünkü hayatta kimse kimsenin tam ne yaptığını ve ne olduğunu bilme şansı yoktur,özellikle bu tip gizli işlerde.ATASÖZÜ ne.İKİ kişinin bildiği SIR sır değildir.
Hatta örnek veriyorlar merhum KAŞİF KOZİNOĞLU eski MİT dış operasyonlar daire başkan vekili yine merhum ÖZEL HAREKAT DAİRE başkanı eski BEHÇET OKTAY gibi ,geçenlerde tarihten çok önemli bir hadise olan sayın MEHMET EYMÜR beyin bahsettiği em. Hava albay TURAN ÇAĞLAR hadisesi gibi.
Tabi kişiliklere baktığımızda bakın dikkatinizi çekicem merhum KAŞİF bey merhum BEHÇET bey operasyonları kordine edip yönetim harekat merkezinden sevk ve idare eden konumda insanlar,dikkat edin YURT ATAYÜN beyden daha yüksek rütbeli kişiler varken kendi personeli en çok onun için endişeleniyor zannederim bu yukarda saydığım tüm niteliklerdeki çalışma yapısı sayın YURT beyde var ALLAH onu korusun.

Ben her canlıyı iyi kötü kutsal sayarım,kimsenin tırnağına zarar gelsin istemem seversin sevmezsin.
Şimdi bu konularda fazla konuşamayız ben size eski tarihli bir hadise anlatim kapatim o yıllarda 22 yaşındayım.
Edibe abla hanım ağa diye geçer derin bir yapısı var yaşlı beni ve ailemi tanır VİZON kürk giyer yanında adam taşır tipik bir kürt kadını. O aralar SEBERBERLİK kapsamında büyük türkiye genelinde özellikle PKK karşı operasyon hazırlanıyor merhum HİRAM ABAS ve arkadaşları yeni MİT istifa ettikleri günler ama dışardaki faaliyet yürüyor.
Edibe abla beni çok sever DİYARBAKIRDA bir büyük işletmesi PKK yüzünden atıl kalmış ne yapim diye düşünüyor,onu ANKARAYA yolladım TEŞKİLATTAN büyük bir ağbimize tüm bölgeyi coğrafyayı TEŞKİLATI MAHSUSA tarihinden bilen,yardımcı olsunlar diye ANKARADA EDİBE ablayı ağarlamışlar,ANKARDAN telefon geldi telefondaki ses kısık sesi ile ZEKİ senin EDİBE ablan bizde ON NUMARA tehlikeli sadece kolu bölgeye şu anda yetmiyor sen bunu nerden tanıyorsun dediler,dedim eski aileden….
O günlerde EDİBE abla döndü burda yoğun stres var yanımdan çıkıyor yine bir yaşlı büyüğümüzün yanına gidip bana geri dönüyor fakat sinirli ne oluyor abla dedim YANLIŞ yapıyor dedi,yapmaz dedim yok ZEKİ dedi yapıyor dedi.
Ne lazım abla dedim BÜYÜK PARA alıcak rakam ne dedim söyleyince 1988 yılının TÜRKİYESİNDE rengim gitti.Neyse o yoğun günlerde aniden EDİBE abla hışımla geldi ama yerinde duramıyor telefon açtı yok tamam dedi bitirin işini?
Ertesi sabah bir haber aldımki bitirin denilen kişi olayın akşamı TOPHANEDE bir trafik kazasında hayatını kaybetmiş,çok üzüldüm oda ailemizden kalma Karadenizli aslında çok has bir insandı.


Korkumdan ANKARAYA telefon açıp o günlerde konuşmayıp direk ilk otobüsle ANKARAYA indim,dedim aynen böyle oldu telefon açıldı hadise BİTTİ.
Derin büyüğümüz ASLANIM bunların işi YURT İÇİ YURT DIŞI çok derin onun için EDİBE ablanı tanıyınca sana öyle söyledim dikkatli ol diye,bunlar işlerine gelmedimi BABALARINI harcarlar dedi.
Sayın YURT ATAYÜN beyin sevenleri bir zaman evvel sayın POLİS OKULU HOCASI ÖNDER AYTAÇ beyin internet haber sitesindeki bir yazımı okusunlar rumuzu KONTRGERİLLANIN YAKTIĞI FİDANLAR OCAKLAR başlıklı,dünyaya bakışları değişir ALLAHA karşı sorumluluğumuzu hatırlarlar,en büyük gücün VİCDAN olduğunu unutmazlar..?
Herkes öldü tabi evlatlar devam ettiriyor bu işleri,benim sayın DR HAKAN FİDAN beye söylediğim gibi bana bu 100 yıl yeter emekliliği birkaç nesil yaşayalım içte ve dışta FATURAYI kestik….!!
İYİ HAFTA SONLARI,
ZEKİ ARSLAN…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder