17 Ağustos 2014 Pazar

1 NUMARA( ERGENEKON)-2

http://www.youtube.com/watch?v=r-2kXguBOR0
1 NUMARA( ERGENEKON)-2
Sevgili takipçilerim,son yazımdan evvel aslında 8.8.2014 tarihli bir yazı kaleme almıştım belki basın yayın kuruluşlarında yer alıcaktı almadı,ilerleyen günlerde konusu paralel yapı olan bu yazımı burda neşredicem ve diğer yeni yazılarımı,biraz yorgunum dinleniyorum,müsaade ederseniz.
Bu arada İSKENDER beyi uyardığım halde son 1 numara (ERGENEKON) yazımdan sonra saldırmaya başladı çaktırmadan,iş açtı başıma,bak güzel kardeşim bu ÜLKEDE CUMHURBAŞKANI,BAŞBAKAN,GENELKURMAY BAŞKANI,MİT MÜSTEŞARI karşısında hürmet veya ilgi,alaka,yardım görebilirsin,sana öyle bir SENARYO açarımki MİLLET seni tanır sonra çok üzülürsün.
Eski KUZGUNCUK şehir hatları vapurlarının hatrı var bu kadar olay geçti bak sana emekli oldum diyorum ,benim SİGORTALARIMI attırma senin İTİNİ köpeğini taşımak banamı kaldı herkes nerde kimi bıraktıysa orda bıraktığı yerde kendi kendini arasın….!
İŞİNİZE BAKIN……
OKUYUCU KARDEŞLERİME SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder