16 Temmuz 2014 Çarşamba

TÜRKİYEDEKİ SÜLEYMAN MABEDİ...


Sevgili takipçilerim birkaç gün evvel POLİS AKADEMİSİ HOCALARINDAN em.md. sayın TUĞRUL ÖZŞENGÜL beyin bir tweeti dikkatimi çekti.
Oda şuydu içeriği BARONLAR,BARONLAR diyorsunuz bana türkiyedeki bir BARON ismi verirmisiniz.Tabi ben biliyormki bu eski bir istihbarat taktiği anlık normal yaşam içinde her güvenlik uzmanının kullandığı kaba tabir bir zarf atıp ortada kim ne söyliycek diye bunun bir adı daha var SAZAN AVLAMAK….!!

Tabi bu TAPINAK,MABED işlerini ben biraz bilirim,kimi İMAM eğitimi almış kimi PAPAZ elhamdüllah Hanefi islamızda ders aldığımız HOCALAR PAPAZ.))))))
Yıllar evvel yine üst düzey bir devlet görevlimiz vardı bu TAPINAK işlerine kendini sarmış gittiği ülkelerde TAPINAKLARI takip ediyor,ne iş olsa TAPINAKÇILARDAN biliyor ALLAHALLAH dedim tanıyorumda uzak,yakın toprağı bol olsun  ROXSAN hanıma sordum tanıyor kendisini, dedi banada tefaruatlı sordu FRANSADA bazı şatoları sordu dedi,dedim FRANSADA ŞATOYU bulsa ne olucakki ROXSAN hanım ,güldü dediki kendisi TAPINAKÇI olmasın ZEKİ bey belki yaptığı araştırmalarla kendini geliştiriyor,hiç unutmam kahkayı atmıştık toprağı bol olsun kaybettik ama hatırası emaneti yaşıyor.Şimdi ROXSAN hanımı kim iyi tanır YUNAN ORDUSUNUN değerli subaylarından em.ALBAY SAVAS KALENDERİDİS hani APO yu elinden kaçıran bizimkilere PAKET teslim edildiğinde KENYAYA APO yu götürüp yunan elçiliğine kadar eşlik eden YUNAN ORDUSU subaylarından….!
Boş verin hepimiz ROXSANIN çocuğuyuz.Şimdi diyceksinizki BARON nasıl olunuyor bir defa BARON olabilmen için MASON olman lazım ikincisi bu MASONLARIN içinde yaptığın işlerde uluslararası büyük güce sahip olman lazım,MADDİ,MANEVİ.
Bu bazen MADDİ güçle olur bazen yüksek siyasi uluslararası arenada tanınmış güç yada yine bürokratik ve sanat kültürel,sosyal alanlardaki iş kollarında çok yüksek zamana yayılmış şöhret ve güç.

Türkiyede BARONLARIN ismini hergün medyada çeşitli konularda duyar önünüze gelir çoğu kimse bilmez özellikle FUTBOL dünyasına meraklı olanlar BARONLARI çok iyi izliyordur.
Birde bu MUHAFAZAKAR DİNDAR guruplar var özellikle bu kesime bağırıp çağıran merak etmeyin onlarında eskiden beri BARONLARA hizmeti var şimdide yeni kendi BARONLARI oluşturuluyor diyceksinizki MASON olmak lazım bu işler dışardan bağlantılı oluyor şimdi sırrını vermeyeyim sonra anlatırım.
Bakın TÜRKİYEDE bazı yerlere gelen aniden insanlar var aslında bunlar bu baronların hizmetinde,hizmetide anlayabilmeniz için sonuçları şimdi görüyorsunuz otamatik çamaşır makinası gibi bu güce hesapta OPERASYON YAPAN paralelciler OUT oldu şimdi ERGENEKON davasından yargılananlar IN..?
Ne oldu o zaman kısa anlatıcam geri plandan tüm sahneyi BATIDAN aldıkları direktifle yöneten BARONLAR SANTRANÇ oynarken istedikleri gibi hamle yaparak SATRANÇ tahtasındaki alanı yavaş yavaş iyice boşaltıyorlar,niye ŞAH MAT olduğunuzda anlıyacaksınız.WELCOME.AAG…K))
Adamlar her cephenin içinde küçük yaştayken şeçilmişleri büyütüp yönetip,yönlendirme ile istedikleri noktaya getirmişler,aslında çok taktir edilecek bir düşünce sistemi insan bazen hayran kalıyor,heleki CHVAS REGAL viskinin 12 yıllığını içerken insanın aklı dahada derin düşününce büyük olay diyorsun.Takılmıyorum gerçek.
1978 yıllarında çocukken bazı kulak arkası dinlediğim olaylar oluyordu oda şu yeni şeçiceğimiz çocukların bu ideolojik kamplaşmanın dışında olması gerekli  silaha ve teröre bulaşmamış çünkü 20 yıl sonra kullanılacak olanların bu silahlı ve tehdiş hadiselerinde yetişmemiş çocuklar olması gerekli diye konuşulduğunu dinliyordum.
Yani anlıycağınız kime sarılırsanız sarılın tünelin en ucu yine bu sistemi yöneten eski ve yeni oluşacak BARONLARA ulaşıcak.
Kusura bakmayın açık isim veremiyorum kapalı anlayabileceğiniz halde bile başım belaya giriyor,çok uzun yıllardır.

Tekrar dönüyorum 2010 yılı 22 nisan bana İSTANBUL EMNİYETİ ORGANİZE ŞUÇLAR ŞUBESİNİN operasyonuna ne olmuştuda bana operasyon yapılmıştı hangi tutuklu gazeteciye SİLİVRİ CEZAEVİNE mektup atmıştım mektupun içindeki en büyük BARON hakkında ne bilgi geçiyordu,ben ne söylüyordum MUHAFAZAKAR DİNDAR bir iktidar döneminde muhafazakar emniyet camiasını muhafazakar dindar bir hükümet döneminde yine beninmle ilgilenen MUHAFAZAKAR bir MİT müsteşarı ve yardımcısı döneminde ne gerektirmiştide bu komplo operasyon yapılmış bu yapılırken kendi ailem içinden MİT mensubları kimleri tehdit etmiş ve gözdağı vererek şantaj yapmışlardı,üstümüzde baskı kurup.
Evet gazeteci tutuklu beye yazarken şunu söylemiştim GLADİONUN en büyük BARONU hakkında ne demiştim ağbi bu bey hakkında MASON locasından şikayet geliyor şahsıma gizli nedenide bir dönem MASON locası içinde NAKŞİBENDİ tarikatı prokobandası yapması locanın üst yapısındaki kişilere bu dini yaklaşımları getirmesinden rahatsız olmaları benle tarihten gelen bir irtibatı bilindiği için 25 nolu mason locası içinden bu konuda bana bilgi getirildiği özellikle CUMARTESİ günleri mason locasında dini ve itikati toplantılar yaptığı bazı masonların bu davranışlardan rahatsız olduğunu yazdım.
Ve ekledim MASON locasından bana haber getiren üst düzeyde kişiye bu adamı sizler NAKŞİBENDİ HOCASI olarak biliyorsunuz sizler bu kadar güvenlik tahkikatı yaparak adam alıyorsunuz MASON locasına siz bu adamın gerçek hayatta ERMENİ bir TC vatandaşı olduğunu bilmiyormusunuzda NAKŞİBENDİ prokobandası yapıyor diye sinirleniyorsunuz.
Buz gibi bir hava esti,bilmiyoruz kayıtlar bende çokta eski girmiş locaya tarihi çok eski güldüm öğrenin o zaman.
Şimdi ben burdan özellikle MUHAFAZAKAR DİNDAR vatandaşlarımıza söylüyorum kamuoyunda bana bu eziyetleri yapan son 20 yılda özelikle bazı gurupların özür dilemesini istiyorum..!
Daha açmanız için  merhum KÜÇÜK HÜSEYİN efendiyi iyice bir araştırmanız gerekli,bugünün BARONLARINA daha iyi ulaşmanız için.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder