2 Temmuz 2014 Çarşamba

RUS EVİ..


Sevgili takipçi arkadaşlarım kısır siyaset çekişmeleri ile insanlar bir şey öğrenemezler.
Bu yaz sıcağından çok basit laflar ve sloganlardan sıkıldım,zaten aslından basitliğin ve bayağılığın maalesef çok arttığı yılları ve devirleri  yaşıyoruz.
Ben size bir roman ve sinemaya uyarlanan RUS EVİ adlı yapıtı yazıma başlık alarak  naçizhane kendi gerçek dünyamdan geçmiş ve güncel çizgiler vermek istiyorum belki ufkunuzu açarım.
Rusya türkiye komşu ülkeler olduğu halde tarih boyu savaşlar yaşamışlar TÜRKİYE insanının tüm gurupları balkanlısından,anadolusuna,Kafkasyalılarına kadar bu savaşlarda bulunduğu için tarihin içinden gelen  aslında düşmanlıktan çok bilinç altına bir korku yerleşmiş,şahsen bu yunanlı ve ermeniler içinde aynı, bunda biraz din faktörüde büyük etki.
Fazla bu konuya girmeden burda bırakıyorum tamamını anlatsak 5000 sayfalık bir yapıt olur sanırım.
Tabi soğuk savaşta NATO içinde olan TÜRKİYE bu seferde ayrı bir SOVYET(RUS) BATI çekişmesi içinde batının yanında en önemli kanat ülkesi olarak düşman tanımlaması ile soğuk savaşı geçirmiş.
İşte o soğuk savaşta ben ülkemizde devamlı SOVYET ve RUSYA devletinin burdaki varlıklarına stratejik karargahlarına yakın ve zaman zaman beraber dost olarak Yaşadığım için hem bizim tarafın davranış şeklini hemde onların düşünce yapılarını öğrendim.
Tabi böyle durumlarda NATO ülkesi bir ülkede devamlı kontrol altında yaşarken birde kontrol eden teşkilatlarla alt alta üst üste olunca ilk yıllar zevk veren hayat sonradan artık cehenneme dönen bir şekle geliyor oda burdaki bazı güçlerin malesef yönetim tarzlarındaki basitlik,bayağılık ve maddi,manevi güç düşkünlüğü birde BATI konseptinin büyük devletlerine yaranma iç güdüsü iç siyaseti yönetenlere aynı şekilde mevki makam korumak için her türlü yalakalık ve riyakarlık gibi.
Rusya ile yakın ilişki içinde olan veya olabilecek insanların özellikle stratejik konumlanması olan varsa bunların ev ve işyerleri teknik ve insana dayalı haber kaynakları ile donatılır ve devamlı  şahıs ve yakın temaslarından haber alınabilecek şekilde stratejik bir yapı kurulur.
Hatta çok enteresan seferberlik kapsamı ve beşinci kol faaliyetinde çeşitli stratejik operasyonlarla bu konular çok uzun vadeli yaşam şekillerine formatlanır ,tüm yapıyı içine alabilecek şekilde.
Gençliğimde ÖNDER bey anlatırdı SÜLEYMAN beyin kabinesinde bir BAKANIN oğlunun SOVYET istihbaratının ağına düştüğünü onu ve ülkeyi bu durumdan kurtarabilmek için BAKAN beyinde haberi olmadan eşi ile temas kurarak bu konuyu temizlediğini o dönemde konunun içinde çalışırken ANKARADA daire başkanı olarak SOVYET ELÇİLİĞİNDE bir diplomatın evinin yan dairesine yerleştiğini ailece,bu DİPLOMATIN KGB mensubu olduğunu ve farketirmeden eve kurulan teknik düzenekle diplomatın evinin dinlendiğini ve bu dinleme kayıtlarını kendisinin kuruma teslim ettiğini belirli periyotlarla anlatırdı.
Tabi bu anlattıklarını ÖNDER beyin çocukluğumdan beri bizde yaşadığımız için ben gülüp geçiyordum.

Hatta ben bu işin çocukken dondurmasını,kolasını,lahmacununu çok yediğimi anlatırdım 1. Şube polisleri bazen mit mensubları gelir sempte arkadaş olur çaktırmadan dondurma kola ısmarlarlar ağzımızı yoklarlar ne var ne yok yada istedikleri bir haber varsa gitmesini istediklerini onu bana yüklerler.
Binlerce bu konuda iyi kötü anılar var.Şimdiki durum ne işte şimdiki durumda biraz yanlış bayağılık ve kalleşlik var hemde bu DEVLETİ ALİYE TC için değil kendi sistemleri içinde kurdukları bir gayrinizami yapı için devletin operasyonel gücü ve kuvvetini kullanarak iftira ve komploya dönük operasyonla stratejik olarak beni pasifize etmek.
Şimdi burda RUS evi hadisesine girersek yukarda aşşağı yukarı olmuş teknik ve hemşeri yapısı içindeki haberelemanı kaynaklı iftiraya dönük operasyonu sevk ve idare etmek,ve bunun devamını makamında oturarak şu günlere kadar devam ettirmek.
Tabi bu yapılan MİT üst düzey yönetimince çok stratejik bir yöntem dış ayağımıza pranga vurup içerde şuçlu pozisyonunda bizi ezmek kullanmak,kendi maddi menfaatlerine göre yönlendirmek bunu yaparkende stratejik sızdırdıkları haber elemanları ile konuya devamlı şekil vermek.
KAFKASYA kökenli olmaları son 20 yıldır sanki bir Kafkasya milliyetçliği götürüyoruz havası ile aslında kurdukları sehem ve BATININ siyasetini ve taşoronluğunu yapmaktan başka hiçbir şey yok iftiraların ve komploların tamamı kendi maddi çıkarlarını korumak,kollamak yapılan kanunsuz eylemlere kılıf hazırlamak,yoksa Kafkasya miliyetçiliği hepsi boş!
Kurumsal bazı bürokratik güçlerini kanunsuz şekilde kullanmalarından öte bildikleri ve bilebilecekleri hiçbir geniş bir dünya bilgisi yok,şimdiye kadar dışardan bir ses gelmemesi ilgili devletin kibarlığı ve iç işlerimize saygısından dolayı ama  benim gibi kafaya koyan çok yakında bu tip bürokratik  engelleride toptan  aşar.
Şimdi size ilgili konuyu çok iyi bilen ankarada MİT en üst makamlarında olan bazı kimseler bu işleri şu anda yürüten eski 1996,1997 yıllarında geçen bir hadiseyi anlatıcam çünkü konunun  içinde kurulan o yıllardan 2008 kadar olan zamanda kendilerine yakın  Azeri ve diğer Kafkasya kökenli hücreleri RUS evinde çalıştırdılar,anlatimde sahte cerideleri geçin sahte kahramanları ve sahte millyetçileri biraz anlayın.
KAFKASYALI tanınmış bir ailenin çocuğu,ben babası ile çalışıyorum beraber o yıllarda bu arkadaşta kendi bir firması var onu idare ediyor,iyi İngilizce konuşur artık bizim o yıllardaki stratejik yaptığımız işten dolayı benim çok kuvvetli olmam tek konuların benden geçmesi özellikle MİT Kafkasyalıları çok kızdırıyor,bu arkadaşı İSTANBULDAKİ RUS BAŞKONSOLOSLUĞUNA yolluyorlar arkadaş yakın dostum olan dışişleri bürokratı fakat rusyada çok önemli bir ailenin mensubu olan kişiye süper güçlü İngilizcesi ile benim bir MİT ajanı olduğum bana RUSYA ile ilgili iş yaptırılmamasını istiyor kendisinin ve azarbaycanlı arkadaşlarının tüm bu iş ile ilgili konuyu tektek götürebileceğini tahattüd ediyor.
O esnada arka plandan konuyu çok kuvvetli İngilizcesi ile dinleyen ÖZEL RUS ASKERİ yetkili muavini  AYI kod adlı arkadaşım dinleyerek gizli öğreniyor.
AYI geldi ZEKİ soğuk bira varmı dedi olmazmı dedim iki bira açtık AYI güldü ulan MİT ajanı dedi hayırdır AYI aslanım senin Kafkasyalının oğlu gelmiş senin için MİT ajanı diye içerde rapor veriyor,bastık kahkayı tamam ben ilgilenirim dedim.
Arkadaşı ara bir sokakta sıkıştırdık fakat elimizden kaçtı,baktık işin cılgı çıkacak MİT beraber çalıştığımız bir arkadaşımız resmi hüviyeti ile giderek gerekli ikazı babasına yaparak konuyu düzeltti.
Tabi ben bunları size kısa soft,yumuşak anlatıyorum anlatmak istediğimde şu beni bu kadar yıl sonra ORGANİZE ŞUÇLARA ÇETE diye aldırıp üstünede hak gasbı yapanların son 20 yıldaki karekter ve milliyetçilik gelişimini anlattım isterlerse son 50 yılıda anlatırız RUS EVİNDE.(RUSKİ DOM)
Anılar çok benim bir huyum vardır YOLA ÇIKTIĞIM ÇİZGİDEN AYRILMAM,ÇİZGİDEN AYRILANIDA AFFETMEM..!İSTERSE ÖZ AKRABAM OLSUN…….!
SAYGILARIMLA….

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder