18 Temmuz 2014 Cuma

DERVİŞ İLE MÜRİTLERİ….


Sevgili arkadaşlarım biraz evvel televizyonlarda sayın BAŞBAKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN beyi dinledim dinimizden islam aleminden bahsetti,tabi ben bu konuların anlayanı değilim ayıp değil söyleyelim almamışız eğitim fazlada açıkçası benimsediğim bir yaşam tarzı değil ama herkesin diline,dinine,inancına saygılıyımdır,demokrat bir düşünce tarzım vardır.
Müslümanlıkta bildiğim,yalan,iftira,komplo,hırsızlık vs günah ,şimdi yeni bir şey çıkmış bazı dindar kanallarda önemli haber programlarının yöneticileri İNKAR ediceksin ağbi diyorlarmış,yani şu bunlar Müslümanya hırsızlık,uğursuzluk,haksızlık yapılmış yapan kendi siyasi düşünce ve mamalandıkları ideoloji olduğu için onu korumak için inkar edicez en tepeden en aşağıya diye aralarında fısıldaşıyorlar.
Arkadaşlar bir insana doğarken bir ad koyarlar,kulağınada kuran okurlar şimdi adama babası KUTSAL isim diye MUHAMMET,İSMAİL koymuş dinimizin en kutsal peyganber isimleri bakıyorsun çocuklar ilerki hayatında isim Müslüman isimde yaptıkları işler tam tersi İSRAİLE hizmet emperyalizme hizmet SİYONİZME hizmet e nasıl şimdi MUHAMMETLE MUHABBET ediceksinki dilmi.
Şimdi DİYARBAKIRDA konuşurken evi içerden feth edicen diyenler var şimdi bir atasözü vardır aleme verir talkımı,kendisi yer salkımı.Kimse kimsenin evini kendi menfaatleri için içerden vurmasın,ALLAHIN işi en büyük malikane,köşk,saraya sahip olursun söylediğinle yaptığın iş aynı olmayınca hep ALLAH diyorsunuzya ALLAH bir vurur GAZZEDEKİ çocukların görüntüsü yanında sıfır kalır.

Bakın arkadaşlarım yaş 50 fakat dolu dolu geldim,hani diyorlarya ispatlayamazsın,ispatı varmı bu ülkede ALMAN harbi ile başlayan ABD TÜRKİYEYE girmesi ile devam eden tarihi bir geçmiş var,sen bin yerden belge,delil,kozmik kripto imha etsen uluslararası arenada bunların içerde ve dışarda çoklu belgesini,bilgisini bir şekilde koruyan var.
31 yaşında bir şey söylemiştim bundan sonra top patlasa beni devirmez diye çokda kendime güvenen bir tipimdir sonrasında tarumar oldum.
İnsan en büyük hataları çok güçlüyken yapar,bizden değil,dindar değil,sosyal hayatı yaramaz der adama komplo yapar zorla,baskı ile adamı gasb edersin kuvvetlisindir sanarsın arkasında kimse yok diye bilgisi gelir,bir kişinin KUL hakkı hak sayılmaz dersin sonrasını ALLAH bilir.
Yani çok güçlü tarihi bir uluslararası süreçten gelen yapılar insanın başına iş açar çünkü bunlar zayıf olsada iş yaparak gelmişler İZ bırakarak yaşamışlar.
Şimdi İSRAİLE ilşkiler en kesildi dendiği zaman palavradır,neden burda öyle bir sistem varki suyun altında İSRAİL ve ANGLASAKSON güçleri ile kurulmuş gördüğünüz bir çok emekli veya muhazzaf devlet adamı işadamı gibi kişilerle kurulmuş aynı zamanda büyük maddi emtiyayı elinde tutan güç hükümet kırizdeyken bu güçler MESELA MİT  içinde çok milliyetçi bilinen üst düzey bir MİTgörevlisi onun akrabaları ve siyasi dışarda kurduğu büyük sistemle yürür buna mesela izmirden ve istanbuldan takviye destek veren Yahudi bankerler vardır,bunlar İSRAİLLE tüm askeri,siyasi,ekonomik angajmanı götürürler son kertede sayın BAŞBAKANA MİT müsteşarı veya yardımcısı çıkar bir birifing verir işler yürür gider,bu işler öyle pistirki hiç bilemezsin bu sistemin içindeki bir Musevi işadamının uçağı ile belki newyorktan buraya BAŞBAKANLIKTA BAŞBAKANI dinliycek sistemleri türkiyeye getirmiş belkide bu işlerde angaje edicek ekiplerin nakit dağıtılacak paraları bile bu uçaklarla taşınmıştır YAHUDİ ALBERT bu napıcağı belli olurmu çocukkende tehlikeli cin gibi yaramazdı))FARAZA konuşuyoruz …!
Birde şu var dar gününde yardım gördüğün insanlara kötülük yaparsan ALLAH sana vericeği ceza çok ağır olucak..
Ben en çok düşmanımın veya hasım olduğum insanın karekterine önem veririm insanın bazı düşmanı vardır,onun düşmanlığından zevk lezzet alırsın,bazı dost görünen vardır insana yaptıkları tiksinti getirir.

Yani şimdi bu televizyonlarda özellikle muhafazakar kanallarda haber yorumcuları ve analizcileri var bunlardan bazıları MİT ile irtibatlı dün paralel yapının adamlarına laf söyletmiyorlardı şimdi küfür ediyorlar bu dönemde sağlam BAŞBAKAN yalakalığı yapıyorlar,sayın BAŞBAKAN bir tökezlesin arkadan kim geliyorsa onu ona çekiştirecek kadar karektersiz,gasb,haksızlığı kendi camialarından yapıldığı için din kisvesi  SÖZDE  KULLANARAK içinde buna CİHATTA GANİMET gözü ile bakıcak kadar şerefsiz insanlar….
Yani çok bir yerlere kurumların başına gelenleri çok çalıştı didindi öyle geldi zannetmeyin sistem içinde şeçilmiş insanları bir yere hatta kalleşlik yapıcağı adama göre bile hazırlayıp getiriyorlar,bazen bizde çok sonra anlıyoruzki aslında arkadan vurmaya çok evvelden hazırlanmışlar konjöktürü ona göre hazırlıyorlar bende diyorum ya bunlar SAĞIR ODA dizisini oynatıyorlar ama bu bizim ülkemizin başına iş açar mesele başka iş içinde iş varmış.
Geçtiğimiz yıl ÜNLÜ bir kişinin televizyon programında eski MİT mensublarından derviş gillerin ağabeyi muhterem bir büyüğümüz dediki bana kızıp HAVAYI BULURSUN AMA GÜVENLİĞİ BULAMAZSAN kötü olur eski bir İSTİHBARATÇI deyimidir iki ay sonra havayı bulamayıp hakkın rahmetine kavuşmuş,çaktırmadan yanıma taktıkları bir ağbimiz vardı oda ondan  15 gün sonra havayı bulamayıp hakkın rahmetine kavuştu.ALLAH KABUL ETSİN CENAZESİNİ gitmek nasip oldu.

ARAS DAĞLI gibi dizi bitince hastaneye düştüm yanımdaki yatağa KARS kökenli bir arkadaşı vermişler,bir gece ıslak mendil alırken başucumdan aniden fırlayıp uykudan bıçağı gırtlağına dayamışım,korktu tabi dedimki KARDAŞ MENDİLİ UZAKTAN İSTESEYDİN BEN VERİRDİM ELİNİ UZATIP GİZLİ ALINCA BAK GÖRÜYORMUSUN HAYATINI RİSKE ATTIN….?
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder