25 Temmuz 2014 Cuma

DERİN DEVLETTE SİNKAF……!


Sevgili takipçilerim SİNKAF(küfür,kötü söz) geçtiğimiz günlerde bu kelimeyi kullanan bunu yapanın hata yaptığını söyleyen devlet büyüklerimiz oldu.
Arkadaşlarım TÜRKİYE insanının en büyük hatası kulağına fısıldanan her söze inanması aslında inanmasa dahi öyle gelmiş öyle gidiyor vurdum duymazlığı içinde olması her uzaktan gördüğünede bilip bilmeden yorum yapması hatta devlet adamlarımızda bile bir bürokratından veya danışmanında iki dakika olan bir olayın bilgisini aldığında olan gerçek bir vuku olmuş olay olsa bile küçük bir hadiseden hemen bir YÜZYILI kafasında infaz etmesi aslında belki oda gerçeğin öyle olmadığını çok iyi biliyor ama işine öyle geliyor.
Gelelim bugüne PARALEL diye adlandırılan güvenlik güçleri içinde çalışan bir gurup emniyet mensubu insanımıza bir operasyon yapıldı,şimdi bilen bilmeyen yorum yapıyor ben hukukun ilgilendiği konuya girmem girdiklerimde son 8 aydır blogger ve facebook sayfamda yazılı okuyabilirsiniz.
Sevgili arkadaşlarım dinleme tapelerine bu arkadaşların yaptığı teknik takiple benim bazı devlet güvenlik güçleri başkanlarına küfür ettiğim meydana çıkmış ,tabi şimdi kimse KURUMSAL ŞUÇ bulamayınca küfür etti efendim diye kendilerini savunuyorlar ama savunamıycaklar çünkü yüce rabbim ALLAHIM öyle kudretliki kötünün yaptığı kötülüğü ayağına dolandırıyor onlar günde 50 rekat namaz kılsa ,arab çöllerinde deve g… yalasa yinede ALLAH kötünün cezasını vericek.
ERGENEKON örgütünün hiç açığa çıkmamış,asıl yapılanmasını hatta şu andakilerle kendilerini temizleyen yapıyı imha etmek için gönüllü canı yanmış,babasını yıllarını kariyerini,işini kaybetmiş bir insan olarak bunlar Müslüman çocuklar ALLAHTAN korkuları var vatan millet için çalışıyorlar deyip kendilerine  baş vurup bir şekilde kendilerine TANIK ifadesi verip hem evimde hem TEM şube sağ terör masasında,aradan 1 yıl hasta yattıktan sonra aynı emniyetin komplo operasyonu ile hasta nekahat döneminde alınmam ilginçtirki ORGANİZE ŞUÇLAR şubesi tarafından onun sayın MÜDÜRÜ şu anda ne durumda bilmiyorum ama benim ERGENEKONDA verdiğim TANIK ifadesi kendisini ve arkadaşlarını ne kadar ilgilendiriyor,o zaman GERÇEK ERGENEKONUN nasıl yılan gibi sıyrılıp gittiğini anlıycaz.
Arkadaşlar beni hiç gerek yokken hasta halimle sırf bulunduğum DOĞDUĞUM LÜKS çevreye rezil olmam için evden kelepçe ile çıkartıp çokda gelen polis arkadaşlara sevecen 
davrandık,oğlumun camdan bağırıp ağlayışını unutamıyorum.

Burdan buna  bana yapan emniyet camiasına değil sayın  MİT müsteşarı DR HAKAN FİDAN beye sesleniyorum 17.01.2013 günü saat 14 sularında size kurumunuzun elektronik postasından attığım mektubun kopyasını nezaket icabı kamuoyuna sunmuyorum,bana bunu maddi çıkar sağlamak için reva gören ve beni uzun zamandır GASB eden kurumunuzun muazzaf veya seferberlik yapısı içinde bulunan müsteşar yardımcıları  ve onların kurduğu ekipleşme cihetindeki personeli BAŞBAKANLIK BAŞ MÜFETTİŞERİNE teslim edecekmisiniz,bu paralel yapıyı o dönemde çok geniş manada kullanan bu arkadaşlar ve geniş yabancı servislerle ilişkileri en önemlisi ben tarihi geçmişten dolayı özellikle bu operasyonu ankaradan idare ve sevk eden avukat kızı olan arkadaşın benim etrafımdaki evime giren tüm muhbir olarak kullandığı hatta bahçıvana kadar olan kişileri yakalatıp size teslim ederim biliyorsunuz,bunlarla yalan istihbarat notları tutturarak bu operasyonu kordine ettiler ve emniyet savcılık makamına sunucak komplo çalışmayı yaptılar.

Hatta bunların içindeki mason olanları bile size bilgisini aktarırırım.Dahada ileri gidim sayın FİDAN kendi öz akrabalarım varsa onlarıda teslim ederim yiğit MİT kurumu görelim paralellere yapılan bu operasyonda paralelleri kullananlar ve ne amaçla kullandıkları meydana çıksın.
Duyuyorum MİT üst yönetiminin çocukları ağlamıyor zevki sefa içinde yaşıyorlarmış,birazda onların çocukları ağlasın.
Sayın FİDAN biliyorsunuz,bu hadiseden sonra burda türkiyenin karışık durumuna göre hadiseler gerçekleşirken RUSYA FEDERASYONU gibi büyük ülkelerin istihbarat servisleri kendileri içinde gizli faaliyet yürüten AMERİKALI DİPLOMAT VE KANUNUSUZ nitelediğimiz personeli yakalayarak MOSKOVA merkezde teşhir ederek dolaştırmış,hatta İSRAİL askeri ateşesi sayın VADİM .L    beyi non grate persone(istenmeyen adam)ilan etmiş sayın VADİM beyi zannederim bizim MİT müsteşarlığı yetkililerimiz iyi hatırlıycaklardır,garip İSMAİL acaba o yüzdenmi şehit oldu?

Neyse macerayı bırakalım,gerçeklere dönelim arkadaşlar hangi işi yaparsan yap istersen kiralık katil ol ama İYİ OL!
Sizin benim hakkımda bu vatanın bir kuruşunu yemeden yıllarca işini yapmış insanın emeğinin bedeline göz dikmiş personeliniz ve buna el koyabilmek için ŞANTAJ ÇETESİ senaryosu kurmuş senaryonun içindeki zanlıların avukatı bile kurumun 1. Dereceden hukuk işlerinin elemanı 15 yıldır bilirim,bana iftira ve komplo kurarak işte şu gün adı geçen paralel yapı dediğiniz insanlarıda kullandınız.
ALLAH dolaştırıyor ŞEYTANIN ayağını 2003 yılındaki AİLE ARASI TOPLANTILAR ve bunların görüntüleri umarım son 40 yıldır arkamda dolaşan ve bana kadın ve seks ilişkileri ile ayağımı kaydırmaya çalışan ve bugün bile tehditlerini bırakmayan MİT üst yöneticilerini görüceğiz.
Sayın FİDAN biz TC vatandaşı olarak korunmak için artı bir ekonomi ve güç sarfetmemize gerek olmaması lazım eğer böyle bir DURUM varsa hala bizi koruyacak bedavaya SÜPER DEVLETLERİN vatandaşlığına geçelim,bilelim ona göre davranalım.
Sevgili takipçilerim ölümü göze alarak iş yapmışız,yıllarca baskı ve takip altında tutulmuşuz şu gün garip gureba kimseleri kullanarak hala tehdit ediyorlar,hem şuçlu hem güçlü canım sıkılıyor,sayın FİDAN anlaşılan şu, artık burası sizin ülkeniz lütfen can,mal güvenliğimiz olmadığı için  gereği yerine getirip ülkeden rahat bir şekilde ayrılmam için gerekli yardımları sizden bir fiil alim,hani tevazulu ve nazik konuşup  ARZ ettiğimizi  kabul edersiniz.
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder