31 Temmuz 2014 Perşembe

DAVUT YILDIZININ KULAKLARI…


Arkadaşlarım hızlı yazıcam kısa şunu söyliycem hayatta herşeyi affederim yardım ettiğim insanların arkadan bıçaklamasını ASLA..!
Sizlere anlatıcağım o kadar çok şey varki çünkü tüm derin yapılarla dünyada arkadaşlık sohbet ettim,oturdum kalktım insancıl ve dost olarak yaklaştım,ama kimle arkadaş müttefikim veya kimle anlaşamıyorum fikir ayrılığımız var açık ve net söyledim.
Yolumuz ÇANKAYA KIREMLİN  gerisi benim şahsım adıma teferruat muhabbet.Şu anda sek votka içiyorum,meyva ile.
Kimse bana iftira atamaz,yıl 2004 istanbul HARBİYE ASKERİ MÜZE alanı önemli bir RUSYA FEDERASYONU resepsiyonu.,Resepsiyonun sponsoru sayın BAŞBAKANIMIZA yakın önemli bir  işadamı,ben ve TSK(TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ) mensubları olan arkadaşlarımla 
davette bulunuyoruz,dikkatimi çeken iki konu emniyet istihbaratın bu resepsiyon içinde gizli teknik takip yapması ikinciside hoş bir sürpriz kurtlar vadisi dizisinde oynayan o günlerde RUS BARON ALEXSANDIR İVANOV rolündeki sayın MEHMET bey özür dilerim soy adını hatırlayamadım bizimle aynı davette yan yana olması TSK bazı ortak tanıdıklarımız olması hoş bir sohbet ve o esnada tüm bunların kameralarca kayıt altına alınması ve konuşmacı olarak resepsiyonda bulunan AK parti kurucu milletvekili RUSYA TÜRKİYE parlementerler dostluk başkanı sayın MUHTEREM NEVZAT YALÇINTAŞ hoca.
Sevgili arkadaşlarım bu toplantının ATEŞLİ taraflarını sonrasını aksiyon aşk,kovalamacalı taraflarını kitabıma saklıyorum.

Biliyorsunuz şu anda İSRAİL VE ABD ajanlığı ile şuçlanan paralel yapı beni, sayın EMNİYET MÜDÜR YARDIMCISI ORGANİZE ŞUÇLARDAN sorumlu TUFAN ERGÜDER beyefendi muhterem NEVZAT YALÇINTAŞ beyefendinin değerli mahdumu İTO başkanı sayın MURAT YALÇINTAŞ beye ŞANTAJ ÇETESİNE üyeymişim gibi bir komplo ile aldı.
Hızlı atlayarak devam ediyorum araları doldurduğumuzda tüm avantacı vatan haini DELİKANLILARDA Altına dolduracak.
Zannederim o esnada İSTANBUL MİT bölge başkanlığı SOVYET masasındada bir MURAT birde FATMA olduğu günler yıl 2004 aylardan EKİM.EKİM diyince hep aklıma DEVRİM geliyor,devirmekten bu MURAT arkadaşta en büyük özelliği FİŞ çekmesi o kadar iyi fiş çekerki AMERİKADA ismini KASAP MURAT koymuşlar.
Hızlı geçiyorum yıl 2008 eylül ayı ben ERGENEKONDAN tanık ifadesi hem emniyete hem evimde PARALELCİ arkadaşlara veriyorum , ama aynı zamanda dikkatli ince izliyorum.

İşte ondan sonra YURT sathında bir anda vatan evladı şatışı yaranıcam AMERİKALI arkadaşlara diye bu arkadaşlar tarafından. Yavrum o ettiğin dualar,namazlar hepsi boşa gitti töbe haşa ben bir ALLAHIN kuluyum bu memlekette vatan evladı satmak vatan toprağı satmak ile aynı şey,vallahi ben bilmem sizin kitapta bunun cezasını oku öbür taraf varsa anlının secdeye gelmesi dua etmen seni kurtarırmı ALLAH bilir,ben vatandaşa anlatimda.Bak daha yaptığınız ANLIK hataların sırlarını açıklamıyorum.
Amerikalılar stratejik planları içinde sizi sadece SATRANÇ TAHTASINDA bir piyon olarak görür zaten piyonluğunuzda durumunuzdan belli AMERİKALI öyle bir SANTRANÇ oynarki CİA deki VAN kökenli adamı ile başka adamını onu ,bunu MİT MÜSTEŞARI, yardımcılarını hepsini bir çizgi üstüne koyar,koyamadığı başaramadığı tek adamıda 2010 nisan ayında MİT ANKARADAKİ üst yönetimle ve sizin gibi PİYON PARALELERLE komplo ile alırdırır, ŞANTAJCI diye birde resmimizi çektirir kendileri sizden bizim kafalarımız duvara dayalı birde birifing alır İSTANBUL MİT bölge başkanıda aynalı camın arkasından bize bakar.
Siz onu bilmezsiniz hayatı MİMOZA çiçekli kapılar arasında bana yakalanmakla geçti,stresini atmak için ömrünce yaşadığı stresleri banada yaşatmaya çalıştı,ama bizim yiğitliğimizin İNCİR yemesi farklı)))))))
Ankaradakine gelince oda zarif bayanları çok beğendiğimi bilir dedikodusunu yapar,kadınları bana sarktırır sonra KURUMSAL ve LOCASAL dedikodumu yapar kıza sarkmış diye işi gücü eskiden beri iftira…)))))

Arkadaşlar kimse kimseye iftira atmazsın,iftira çok kötü bir şey ALLAH çarpar şerefzim ne olduğunu şaşırırsın haksız elde etiklerinde bak söylüyorum evladından çıkar,AĞLARSIN…
İsrail SİYONİZİM AMERİKA konuları  arkadaşlar yarın öbür gün belgeli bilgili çıkar,bunların kayıtları illaki vardır.
Arkadaşlarım kısa,kısa geçtim anlayın iftiraları kimse en tepeden aşağıya cami avlusundan gelmiş olsada gerçek hayat, reel hayat farklı.
Geçmiş bayramınızı kutlarım.

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder