16 Haziran 2014 Pazartesi

TÜRK DERİNLERİNDE ÇETELEŞME…..!


Sevgili arkadaşlarım yazıma başlarken yine sayın MEHMET EYMÜR beyle başlıycam aslında kendisi ve arkadaşları 1983 yılından sonra KAÇAKÇILIK İSTİHBARAT DAİRE başkanlığı ile MİT içinde emniyet içindede aynı isimli daire ile çok geniş çaplı soruşturmalar yürütmüştür,şu anda TÜRKİYEDEKİ ORGANİZE ŞUÇLAR sistemi o günlerin alt yapısıdır.
Tabi türkiye içindede ÇETELEŞME derin yapı içinde çeşitli evrelerle olmuş fakat asli başlangıcı sofistike olarak 1975 yılıdır.
Ben bunları KAÇAKÇILIK,akabinde BANKERLİK ve diğer şuçlar ile geniş içerikli yazdım çok detaylı ve ince şekilde,bazı arkadaşlarımada yedekledim,dünyanın bin türlü hali var bizden sonrada hatıra kalsın diye…..?
Tabi şimdi ben 12 eylül ile sizin görmediklerinizi duymadıklarınızı gördüm sizlerin karşısına çıkıp vatansever şekilde nutuk atan ve sizin çok vatansever bildiğiniz insanların aslında çeşitli şuç örgütlerinin maşası olan kişiler olduğu bunların piyasaya namus abidesi sürülerek belirli bazı şuç örgütü odaklarla bazı yapıların nasıl imha edildiği harcandığını tespit ettim,bunun sosyolojik,pisikolojik boyutlarını bile yaşayarak analiz ettim türkiyede servet düşmanlarının gizli nasıl çeşitli şuç odakları ile çalıştığını gördüm.
1999 APO operasyonu sonrasında TÜRKİYEDE hakimiyeti sağlayan ve bu serüvene türkiyeyi sokan bu işin akıl hocası ve yöneticilerinin kendilerine bağlı yukardan aşağıya bir organizasyonla yeni bir sistemle Aslında bu her zamanki sistemin günümüze uyarlanması devlet içindeki erklerle ekonomik anlamda çeteleşmeye ve burdan gelen tüm kaynakları havuz şeklinde kullanarak adete bir şirket misali hareket ederek büyük rant sağlıycak hadiselere girdiler.
Bunun basın yolu ilede pisikolojik harekatını götürürken boyut,boyut,konu,konu! Tabiki basın onlar için en büyük bu harekatın önemli ayağıydı.
Şimdi bir çok mağdur olmuş insandan duyuyorsunuzki adam basına şu anda çıkıyor hiç suçu yok iftira komplo ile serveti elinden gitmiş örnek olarak,dikkatimi çeken sayın NAİL KEÇİLİ ve HALİL BEZMEN ne entresandır 12 eylülden hemen sonra MENSUCAT SANTRAL baskını olmuştu BEZMEN ailesinin evine baskın düzenlenmişti ben ordaydım…..?
Konular uzun ben size bir iki tatlı örnek vericem sayın MAHMUT YILDIRIM beyin merhum TİLKİ SELİM lakaplı bir kişi ile telefon görüşmesi basına yansıtıldı o yıllarda  aslında dönemin bazı üst düzey güvenlik güçleri mensublarının SEFERBERLİK kapsamında yaptıkları pisikolojik harekatın bir başlangıç mihenkiydi.
Neydi o SLOGAN kelime TEK BAŞINA YİDİRMEZLER…..!!
Sayın YILDIRIM biz senin ne iş yaptığını biliyoruz diyor gerekli şahıs hakındaki sır bilgiyi veriyor sonrasında bilginin gücünü gösterip bunun aksiyona her türlü dönüşeceğinin sinyalini çakarak haraç alıyor,sessiz ve sedasız KANSIZ,BARUTSUZ.
İşte bu bir PİSİKOLOJİK HAREKATTI sonrasında devlet içinde gizli ekonomik şuç örgütü oluşturanlar gelen tüm işlerden paraları havuz yaparak büyük ,bunlardan kendi bulundukları kurumların hukuk işleri dairelerinin görevlilerinin dışardaki uzantısı HUKUKÇULARI ile  bir çeteleşme yapıyı çok sempatik bir şekilde BANKER,KUYUMCU,DÖVİZ BÜROSU VE BORSA BROKERLARI üstünden çevirerek birde devletin daha bilinmedik ekonomik işlerinden gelen ekonomik gelirlerle büyük bir servet oluşturdular bu halada çok geniş kapsamda bu şekilde yürüyor bunun bir birleri arasındaki menfat guruplarının KÖPEK ÖLDÜRÜR gibi birbirlerini öldürmesi aynen devam ediyor.
Hatta o günleri YEŞİL SERMAYE içindeki bunların gizli faaliyetlerini götüren bazı kişisel çok öne çıkmış yapılar aslında öyle bir bombaki TÜRKİYEDE yeryerinden kaldıracak hadiselere yol açar ama bu yapı en büyük siyasi gücü WHASHİNGTONDAN aldığı için orası istemeden burda bu işler açığa çıkmaz,sanırım merhum toprağı bol olsun ÜZEYİR GARİH beyde bu tip bir çıkar ilişkiler yumağına karşı çıktığı için katledilmiştir?
Sevgili arkadaşlarım ince ayrıntı yazarsam konu konu çok uzun bir kitap yapar sırf bu çetenin uluslararası ve içimizdeki tarihsel ayağı 1960 lı yılların başından yazdım sizlere iletemiyorum şu anda,merak etmeyin KURTLAR VADİSİNDE konunun birazını seyrettiyseniz onlarda ÜSKÜDARDA muhakkak bizden onlara akmış işlerdir?
Ben size küçük bir BANKER hadisesi anlatim bilgi olsun biraz neşelenin,yıl 1984 RESMİ BANKER hadiseleri patlamış artık piyasada bankelere güven kalmamış,aniden bulunduğumuz lüks kulübe kulübümüzün azası bir bayan vasıtası ile TİLKİ tipli çok bakımlı,çok iyi giyimli,kolunda altın künyeler altında son model Mercedes marka araba ile ismi HİDAYET .T adlı bir kişi peydahlandı kimse o kadından başka tanımıyor,adam büyük kumar oynuyor büyük kaybediyor büyük kazanıyor viskisi gümüş ağazlıklı sigarası çakmak o yıllarda DUPONT tabi bir müdet sonra ne iş yapar falan SİRKECİDE borsada ama asıl işi BANKERLİK para sihirbazı para çalıştırır,demeğe başladılar zaten dayıda bir müddetten sonra KULÜBÜMÜZ kalbur üstü şahsiyetlerinden yüksek miktarda parayı almaya başladı,bunların aylık yüksek faizlerinide ödemeye başladı bizim kulüp BAYRAM yeri.
Tabi bende o zaman hızlıyım arkadaşlarımla kafamıza takıldı dayı, neden bizim POPÜLARİTEYİ sarsıyor karizmayı çiziyor herkes HİDAYET BEY,HİDAYET BEY sanki HİDAYET o sempte doğmuş kurucusu…

Tabi kafama takılınca arkadaşım ŞAKİR var MİT K.G.S yiğeni bunlar Kayserilidir SİRKECİ piyasasının iyi bilirler ŞAKİR bir araştır ne iştir bu hidayet efendi ertesi günü ŞAKİR geldi K. G.DAYIMA sordum iyi çocuktur karşıda büyük kulüptede oynar esnaftır demiş.
Yalnız ŞAKİR kardeşim kayserinin getirdiği o tatlı CİN bakışı ile CİN,CİN gülüyor sanki CİN ile AŞK yaşıyor.
Dedim  içimden aslanım iş sende bunlara güven olmaz,sen kendi işini kendin yap,rahmetlik berber ismail ağbiye gittim traşımı oldum angora kazaklar kotum üstüme DERİMODDAN montumu giyerek kulüpte HİDAYET.T beklemeye başladım geldi çokda ciddidir kenara bir yere davet ettim HİDAYET ağbi babadan kalma biraz naktim var bende sana paramı versem bizede aydan aya güzellik yaparmısın ağbi,hemen bana şunu söyledi CANIM ZEKİ kardeşim inan almak isterdimde portföym dolu şu anda yatırım sistemi doldu yatırım yapıcak yer kalmadı,eğer açılırsa ben sana haber veririm,sağol ağbi bekliyorum dedim.
Şakirin yanına gittim oğlum bu TOKATIN büyükçüsü yakında patlar,nerden anladın dedi para verim dedim almadı uyanık bu kimden para alacağını ,almayacağını biliyor.
Kısa bir zaman sonra HİDAYET ağbi kayboldu günlerce HİDAYET arandı ama geçmiş olsun sayılı BABA geçinenler ben emniyetten arkadaşlarla aldırdım ödiycem şu anda durumum yok gelicem ödeme takvimi vericem diye kumar masalarının etrafında sahte balon havalar attılar ama HİDAYET bey birdaha ne geldi ne görüldü götürdüğü portföy büyük miktardı artık onu bu yola sevk eden geri plandan derin arkadaşları ile afiyetle yatırıma dönüştürmüşlerdir????
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….

1 yorum: