11 Haziran 2014 Çarşamba

MERHUM NECDET KÜÇÜKTAŞKINER…….


Sevgili arkadaşlarım yazıma sayın MEHMET EYMÜR beyin CASUSLUK HİKAYELERİ-7 isimli yazısındaki merhum NECDET KÜÇÜKTAŞKINER beyle devam ediyorum.
Merhum beyefendi geçmişte MİT çalışmış hukukuçu bir beyefendi çok kibar bir insandı ben gençliğimde tanıdığımda SIRASELVİLER caddesi üstünde hukuk bürosu vardı,buda yine dönemin emniyeten emekli bir hukukçu olan sayın METE BOZBARA beyefendi ile beraber çalışıyorlardı sonraki yıllarda sayın taşkınerden ayrılmıştı sayın BOZBORA…
Tabi o yıllarda beni yine kendisi ile tanıştıran MİT bir büyüğümüz vasıtası ile bulunduğumuz mekanlar yakın olması ve ilgili konular aynı bölgelerde dolaşması ile karşılaşır kısa hal hatır sorardık birbirimize yine ortak dostumuz gazeteci  merhum renda beye gidip geldikçe karşılaşır ayak üstü sohbet ederdik,hiçbir birimize işimiz düşmedi ama devamlı arada gidip gelenlerlede günlük haber birbirimizden olabiliyorduk.
Özellikle baştan ilgilenip sonra kendisinin bırakıp başka hukukçularla devam eden KÜRT kökenli yeraltı unsurlarından ben devamlı haber alıyordum o yıllarda…
Şimdi arkadaşlarım bu açık itiraf olucaktır,şundan emin olun sayın MEHMET EYMÜR beyin son 30 yılda kaleme almış olduğu tüm rapor,makale,kitaplarındaki hedef aldığı ve anlattığı kişiler ben bu ömrüm içinde yaşarken çok acısı ilede karşılaşarak hepsi bu ülkeye ihanet etmiş hain aslında ağır yargılanıp ceza almaları gerekli kişiler şu günümüze kadar devam eden süreçte artı hedef aldığı kişilerin artık yakınları çocuklarıda bu işlerin içinde hepsi ilgili bu ağır şuç vasfı olan konularda.
Merhum TAŞKINER emniyet,mit ve asker kökenli kim olursa hukuk ihtiyacı olan davalarına koşar,yardımcı olur bazende önemli konularda büyük davalar alır bu işlere bakar bunların yansımaları SEFERBERLİK kapsamındaki camiada duyulurdu….
1 MAYIS 1977 katliamı ile hiçbir alakası olmamasına rağmen şuçlanması aslında birilerinin kendi yaptığı işlediği şuçu başkalarının üstüne atması onları hedef göstermeleri tamamen yanıltmaca kendilerini olaylardan sıyırtıp hedef gözettikleri kişileri yaralamak kamuoyu nezdinde..
Ben burdan kısa uzatmıycam şuraya gelicem sayın EYMÜR bunu okursa anlar yıl 2006 aylardan temmuz benim bir huyum vardır benimle ilgili ne olursa öğrenmek isterim onun için söylemiştim bir yıl evvelden tatilide bahane ederek SİDEDE ALMANLARIN GARANTİ BANKASI ile ortak işletikleri lüks bir tatil köyüne 1 haftalığına tatile gittim,tatilin birinci günü daha evvelden telefon ile kontak kurulup benle ve ilgili konularla görüştüğüm MANAVGAT jandarma komutanlığındaki ilgili komutanlarla görüşmek için Manavgat ilçe jandarma komutanlığına gittim fakat anlam veremediğim şekilde görüşemedim geri döndüm…
Tatil bitti konuya haberelemanları ile tatilde vakıf oldum,geriye döndük eylül ayı başında bir kaynağım vasıtası ile ANTALYA SERİKTE bir otel alımı için sayın EYMÜRÜN birinci MİT raporunda hedef aldığı banker skandalındaki demokrat siyasetçiye vekalet vererek oteli alımını gerçekleştirmek için oraya yolluycaklarını bana haber verdi,bu haberelemanıda sayın EYMÜRÜN her zaman yazılarında hedef aldığı MİT üst düzeyinde görev alan kişilerin oluşturdukları bir ekonomik ve siyasi aksiyonu olan hücre yapının içindeki haberelemanı.
Arkasından ben bu siyasetçi kişiye hakikaten ilgili kişilerle çeşitli temaslarını anlık o esnada takip ettim.
İşte arkasından ekim ayı başında ne olduysa muamma sayın AVUKAT ve HUKUKÇU NECDET KÜÇÜKTAŞKINER beyin Antalya serikten kaza haberi geldi bir müddet hastanedeki müşadesinin arkasından rahmete kavuştuğunu öğrendim çok entresandır hayatta kalan kaynaklarımdan bu kazanın oluş şekli ve hadisenin hiçbir boyutunu öğrenemedim çünkü arkasından zaten banada gelen saldırılar dahada artarak kuvvetli gelmeğe başladı.
Sayın MEHMET EYMÜR beye işallah birileri bu yazımı okutturur belki onun bir bildiği vardır.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN……

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder