22 Haziran 2014 Pazar

KIBRISLI ZEKİ……


Sevgili takipçilerim hepinize iyi pazarlar diler bir ömür sağlık,sıhat ve mutlu bir yaşam sürmenizi dilerim,sabah,sabah güzel bir hanfendi mesleğinin zirvesinde mezar,taş,aş twettleri atıyor,dedim yani bir sabah hanfendi bunları unutalım,nedir bu ya bakıyorsun kıraliçe elizabetin gençliğinin görüntüsü,tweetler mezar,taş,aş üstüne))))
Sevgili arkadaşlarım daha önceki yazılarımda sayın büyüğümüz MEHMET EYMÜR beyin ismine bazı gerçekleri yazarak beyefendinin son 30 yılda benim şahit olduğum tüm olayları geniş anlamda çok doğru ve dürüst kamuoyuna aktarıyor diyince özellikle ANKARADA bazı mihraklar bundan rahatsız olmuş,şunu söylemişler kişiye övgüler düzerek,kendi şuçlarını örtmeye çalışıyor diye.
Burdan tekrar ediyorum ben hayatımın hiçbir döneminde sayın MEHMET EYMÜR beyle ne tanıştım nede aynı mekan bir yerde bile bulunmadım.
Fakat bizim dünyamız normal düzenin dışında olduğu için hiç bir birimizin farkına varmadan aradaki koordinasyon içindeki kişi veya hücre guruplarla bir şekilde haberli zaman zaman olmuşuzdur.

Geçenlerde bir gazeteci dostum bir program esnasında sayın MEHMET EYMÜR beye beni sormuş,elini sallamış ben onun babasını tanırım,demiş.
ALLAHA çok şükür biz şuçlu bile gözüktüğümüz olsada bu bir pondomin,tiyatro dönemidir benim hayatımda en büyük vicdandır,vicdanende kanunende şuç işlemedim.
Birileri bize şuç yükleyerek tekrar söylüyorum babam erken ölüp bazı sırlara sahip olamadığım için çeşitli geri planlardan yönlendirme ile bize yurt içi ve yurt dışında şuç yüklemeye çalışmış komplolar kurmuş ALLAHIN İNAYETİ ve kendi performansımla bunları büyük MADDİ zararlar ama tahribatı bir ömür sürecek MANEVİ  yaralar ruhuma ve hayatımın şekline sosyal açıdanda vermişlerdir,ALLAHLARINDAN bulsunlar……!!
Arkadaşlarım şimdi sayın EYMÜR casuslar-7 rumuzlu yazısında merhum ALBAY TURAN ÇAĞLAR beyin en yakın arkadaşı 1971 muhturasında ve sonraki dönemdeki İSTANBUL MİT BÖLGE başkanı sayın TURAN DENİZ(HAYATTAMI,RAHMETTEMİ BİLMİYORUM)beyin en yakın arkadaşı TURHAN ÇAĞLAR beye 12 eylülden sonra hiçbir yardımı olmadığı gibi ilşkisinide ailece koparmasına şaşırdığını söylüyor siz onun nedenlerini okuyucu olarak anlayamıyorsunuz ama sayın EYMÜR beyin buna dikkat çekmesi ile ben oturduğum yerden gülerek konuyu çok iyi algılayabiliyorum.
Merhum ÇAĞLAR beyin öldüğü 1983 temmuz ayından sonraki EYLÜL ayında uluslararası camiada yerin altında nasıl türkiyeye ağır bir darbe vuruldu zannederim çağlarda bu hadise ile ilgili bir çalışması olabilir,bunuda en iyi sayın EYMÜR değerlendirir.
Dostlarım hayatta bazı işler vardır HOLDİNG kurucak sermayen olsan yapamazsın bazı işler vardır bu işler o kişilerin uzmanlık ihtisas,uluslararası alanda VIP tanınmışlık  ve sermayesi CANI olan işlerdir.

Ölümü göze alıp iş yapan insanlar doğruluk ve dürüstlükten yana olur kimseyede eyvallahı olmaz..!!!!
Arkadaşlar yazımın başında YAVRU VATAN KIBRIS adını ismimle rumuz koyarak başladım,Kıbrıslılar derlerdiki bunun aslı KIBRISLIDIR diye kıbrısı çok sever ve iyi bilirim ben kıbrısın hellim peynirini,ceviz reçelini(tatlı),şeftali kebabını manastırlarını herşeyini severim bizim sevgimiz KIBRISA İNŞAAT VE TURİZİM yatırımı olsun diye değil candan sevdiğimizdendir.
Tabi benim ailemde KIBRIS davası 1950 li yıllarda başlar ben ilk Kıbrıs  vatandaşlarını çocukken tanıdım KIBRISI da hemen harekattan sonra giderek yaşadım gördüm ama türkiyedede olsak hep kıbrısla irtibatlıydık işimiz gereği.
Uzun yıllar sonra 1996 sonbaharında tekrar adaya dönerek sanırım eski MİT müsteşarımız sayın EMRE TANER beyefendide adada MİT temsilcisi olarak görevdeydi ,  DYP iktidarı müsteşar olması muhtemelken KIBRISA göreve yollanması dönemin DEVLET büyüğü BABAMIZIN tercihi gibi bir söylem olmuştu,neyse adada aslında TÜRKİYENİN ağarlık gücü BARIŞ KUVVETLERİ komutanlığı KORGENERAL rütbesinde görev gücüdür iki tümen bu güce dahildir, 39. Tümen birde 28.tümen birde adadaki tüm asayişi sağlayan GÜVENLİK güçleri komutanlığı vardır bunda tüm iç işleri bakanlığı bu GÜVENLİK kuvvetleri komutanlığına bağlıdır buda TUĞGENERAL rütbesinde temsil edilir.
Kısacası KIBRISTA askerimiz kanunlarla,hukuk bazındada yetkisi çok yüksek seviyededir.
Anım çok stratejik ve devlet sırrı olmayan bir tane anlatim PAZAR neşesi olsun.
İşte 1996 sonbaharı GİRNE LAPTADA kıbrısın çok zengin bir ailesinin ŞATO otelinde kalıyoruz,allah razı olsun hayatım boyunca misafir perverliklerini unutmam,tabi eşim yanımda kıbrısı iyi bildiğim için RAKIYIDA çok severim balıkla ,serinde bir bahar havası var bize istanbula göre hadi hanım atlayalım DİPKARPAZA götürim seni,bindik arabaya o yıllarda LAPTA,DİP KARPAZ araba ile bir buçuk saati alıyor yolculuk bitti karpazda eski ta 1970 li yıllardan bildiğim MONROİT(KIBRISLI RUMLAR KALAN BİZİM TARAFTA) onların kahvesinin önüne çektim,oturduk kahvenin önüne kahveyi işleten yaşlı kişiye rumca iki kahve söyledim,rumca selam vererek, kahvede bir anda buz gibi bir hava esti,hava güzel bekliyoruz kahveler nedense gecikti en sonunda kahve geldi ama soğumuş,fakat bu arada ilerde tozu dumana katarak gelen bir Beyaz TOROSU gördüm,son sürat arabayı bizim arabanın yanına çekti bize bakarak içeri girdi,çıktı pasaport sordu verdim TÜRK pasaportu ama gülüyorum,oturdu arkadaş oh be ağbi dedi yunanca konuşunca bunlar telefon etmişler bizde heyecana kapıldık son sürat geldim gülüyorum hala, ordan burdan konuşunca iş kahkahalara döndü,rumlar etrafımıza toplandı sohbet eski istanbuldaki RUM mahallelerinden,eski kıbrıstan devam etti.
Müsaade istedik DİP KARPAZ dışında MAGOSA yolu üstünde deniz kenarında güzel bir balık lokantası vardır,söylemesi ayıp masayı kurdurdum balık rakı,kıbrısın mezeleri ile iki duble içicekken tekten büyük rakı bitmiş,gençlik var fişek gibiyiz,tekrar arabaya bindim GİRNE,LAPTAYA sağ salim döndüm….
Hepinize iyi pazarlar…
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder