7 Mayıs 2014 Çarşamba

TAK-ŞAK-MİT…..!


Sevgili arkadaşlarım,tabi biz o günleri heyecamlı yaşadığımız için aklımıza bazı şeyler geliyor o yıllarda çok basında laf olmuştu dönemin GENELKURMAY BAŞKANI sayın DOĞAN GÜREŞ beyefendinin basına bir açıklaması neydi o terörle mücadelede sayın TANSU ÇİLLER hanfendiye TAK,desem istediğimizi hemen yerine getiriyor,ŞAK desem yine aynı bizim bir dediğimizi iki etmiyor….
Bu nerden aklıma geldi arkadaşlarım bizi bu işleri yaparken birileri gibi amatör ŞEÇİLMİŞ insanlar değiliz yaptığımız ihtisasımız konusunda bildiğimiz konuyu bilinçli yaptığımız işin sonucunun MİLLETE ,VATANA hatta dünya stratejisinde hadiselerin nerelere geleceğini bilerek ya yapar,ya itiraz eder HAYIR der yapmaz bu hayırında sonuçlarına katlanırız,katlandıkta.Devlet sırrı olmadan anlatıcam bunu niye söylüyorum.
Birkaç gün evvel A HABER kanalında sayın SEVİLAY YÜKSELİR hanfendi ve arkadaşlarının programında büyük bir turizm şirketinin sahibi sayın GALİP ÖZTÜRK beyefendiye yönlendirilen bir soruda,soruda şu SURİYEYE MİT isteği ile kamyon yollandığı doğrumu kendiside doğrulayarak ÜLKEDE MİT birisinden bir iş isteyipte yaptıramadığı DELİKANLI varmı dedi,yani kim HAYIR MİT diye bilirmi dedi,bende bir gazeteci arkadaşıma tweet attım delikanlı namı ile YAŞAR birde MAHKEME kayıtları,dinleme tapeleri birde emniyet SORGU kayıtları ile YAŞAR dedim,oda eski bir gazeteci hemen RT lemiş,gülüyorum….!
Arkadaşlar genç yaşta babasız kalınca bir rahmetlik KEMAL ağbimiz vardı CUMHURİYETLE doğmuş 1923 doğumlu  gençliği hızlı ,oğlu ağbimiz bir ara amerikada uzun yaşadı hatta orda sınır muhafaza polisi olarak çalıştı şimdi bir egede tatil beldesinde emekliliğini yaşıyor,rahmetli kemal ağbi babam ölünce bir gün beni buldu bir lokantaya çekti biraz nasihat verdi,bak dedi evlat bir gün işyerime iki bey geldi,sizinle gizli görüşücez dediler MİT kimliği gösterdiler beni çıkartıp işyerimden bir lokantaya götürdüler,orda yemek yerken KEMAL bey sizin çok vatansever olduğunuzu biliyoruz tüm siciliniz elimizde,bize RUSYA konusunda RUSÇA ve ERMENİCE bildiğiniz için yardımcı olacaksınız,kemal ağbi dediki onu bırak karımın çok sevdiği KANARYASININ komşu oturan bize bir diplomatın evine bile kaçtığını biliyorlar,korkumuzdan isteyemediğimizden haberliler.
Ne yapıcam demiş size bir RADYO vericem SOVYETLER birliğinden yayın yapan ERMENİ radyosunu dinleyip önemli bazı dikkatinizi çeken hadiseleri tercüme edip bize vericeksiniz bazende evinize gelip gizli o yan komşu SOVYET diplomatını izliycez,kabul etmemiş fakat ısrar etmişler hatta birazda tehtivari konuşmuşlar yine kabul etmemiş,fakat başına gelmedik hadise kalmamış,KEMAL bey dediki oğlum bir gün olurya senide bu tip işlerde kullanmak isterlerse sakın sen sen ol ben babanın arkadaşıyım bunların işine girme olurmu evladım dedi,tamam kemal ağbi dedim.
Yıllar uzun yunanistandan döndüm İRANA göndermek istediler gitmedim,başıma iş aldım ASYADA bizden başka gurubun işleri oldu VATAN meselesi dedim hallettim AVRUPADA bir göz kırptılar rahmetlik SABAH KETENE nin adamlarını yolladım vatan meselesi saymakla bitmez,zamanı geldi 1996 yılında bir gün SUSURLUK patlamamış emniyet genel müdürlüğünden bayanlı erkekli 30 yakın 1. Sınıf emniyet müdürü RUSYANIN OMSK şehrine gidicekler başka yere yönlendirdim,olayların patlak vereceğini biliyorum başım ağrımasın bana kızdılar,yani arkadaşlar içerik anlatmadan eğer terazi gibi bilinçli hareket ederek MİT ve diğer güvenlik güçlerinin işlerini eğer gücümüz ve doğru algıladığımız işse yaptım,kafama yatmadıysada yapmadım.
Tabi şimdi TÜRK SEFERBERLİK SİSTEMİNDE çeşitli yıllarda YILDIZ kişililkler ve bu kişiliklerle ilgili yüksek portföylü ve hacimli işler meydana çıkar buna genelde futbol dünyasıda eşlik eder muhakkak bir kenarından yada çoğunlukla diyelim bu arkadaşlar şeçilmiş kişiliklerdir bunlar daha ziyade ne yapacaklarını bilen olmaktan ziyade ne emirle ne iş yapıcak olan insanlardır,bunların içini açarsak çok acayip işler yine çıkar…???????
Yazımı kapatmadan evvel 1998 yılında tamamen kendi şahsımın yaptığı bir iş üstüne bu yapının dedikleri VATANA,MİLLETE ihanet olacağı için bunun bir gün bu siyasi ve bu siyasi yapıya bağlı bürokratik oligarklarında ortada kalmıycağını bildiğim için netice itibari ile yaşamımızda bir gün bu aslında şuç olan işler her türlü bize olumsuzluk yaratıcağı için sonuna kadar karşı çıktım çok neler atlattım artık unuttum gitti evet yapmadım fakat tüm güç bende olduğu için bu gücü elimden almak ve beni sıfırlamak,hayatıma kast etmek için herşeyi yaptılar beni sıfırladılar ama yinede VATANA İHANET olan işi yapmadım hadise nerde patladıysa göğsümü gererek emniyet sorgusundada ben İHANET olan bir iş yapmam dedim,gerekirse bu konudada herşeyi anlatırım dedim…!

Evet arkadaşlar ben o oyunun içinden kaçtım çok yıllar zorluklar çektim sıkıntılar,çektim sonunda BEN GÖĞSÜMÜ GEREREK haklı çıktım,bu konuları temizlemek yine DEVLETİN yöneticilerine düştü belki çok şeyimi maddi,manevi kaybettim ama şunu söyleyeyim bir G.KIBRISLI,bir YUNANLI bir AMERİKALI veya İNGİLİZ,İSRAİLLİ beni düşman görebilir veya düşman seviyesinde algılar ama bana bu konudan dolayı direndiğim yeri geldiğinde kendi istihbarat örgütümüze ve devletime o zamanın politikalarında bu işin yanlış olduğu için karşı çıktığım için inanın diyorum SAYGI DUYARLAR…..
Arkadaşlarım bir anektod varya ADIM HIDIR YAZABİLDİĞİM BUDUR kusuruma bakmayın kapalı devre yazdığımız için mecburuz.
Onun için canı,malı pahasına MİT dediğinide yapmayan delikanlı vardır!!!!!!!!!!!!!!!!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder