5 Nisan 2014 Cumartesi

ÖZELLER………!


Arkadaşlarım silahlı kuvvetlerde bir deyim vardır,bunlar ÖZEL veya bu personel ÖZEL diye sebebide malumu diğer alışılmış personelin haricinde biraz daha rahat veya iltimaslı veya özel donanıma bilgiye sahip olmasından dolayı kuvvetlerin içinde ÖZEL kelimesi ile kısaca adlandırılırlar.
Şimdi sizlere anlatıcağım maalesef benim ÖZEL durumumdan kaynaklanıyor,şimdiki güvenlik güçlerimizde çalışan yeni personel akıl sır erdiremiyor,bağdaştıramıyor hadiseleri.
Ülkemizde eskiden emniyet teşkilatının kurumsal bir istihbarat müessesi yoktu,bunlar şubeler içinde oluşturulan ekiplerce yapılıyordu.1977 yılında ben çocuktum bulunduğum yerlerde büyüklerimizi dinlerdim konuştuklarını bazende bu dinlemelerde geçen olaylara şahit olurdum,tabi konşulan şuydu MİT bilgi düzgün gelmiyor emniyet istihbaratta zayıf kalıyor,onun için emniyete istihbarat birimi kurulmalı hatta MİT tasviye edip kapatmaktan konuşuluyordu,ordaki o andaki durumda çok kızgınlık vardı.
Netice itibari ile ilk 1977 emniyet istihbaratı personeli ANKARADA hatırladığım özel bir binada kurs şeklinde özel şeçilmiş polislere eğitim verilmek üzere görev verildi  ve bu 12 eylülden sonrada devam etti daha sonra resmen ilk ÖZAL döneminde hatırladığım 1988 İSTİHBARAT daire başkanlığı olarak devreye girdi,işte o ilk resmen devreye girilen dönemdeki görevlilerde 1977 yılında kurs almaya başlamış personelden bir çok polis büyüklerimiz vardı,bunları sizlere  anlatmam altyapı olsun çünkü bu 34 yıllık yaşantımız boyunca birkaç defa kontrollü polis sorgusuna girdiğimde enteresan konuşmalar olmuştur,onları kitabımda tafsilatlı anlatıcam bunlar hudut bölgelerimizdede olmuştur,onların kelimesi kelimesine kitaplarımda olucak.
Yani durumumuzda anlıycağınız devletin tüm güvenlik birimlerinde her zaman dışardan fark edilmeyen bir koordinasyon vardı…..
Onun için şu imammış,bu içkici laikmiş bu faşistmiş beni hayatımda hiç bağlamadı ben insanın ne konuştuğuna,yaptığı iş doğrumu yanlışmı ona bakarım.
Nerden geldim buraya sayın emekli emniyet müdürü A.FUAT YILMAZER konuşuyor televizyonlarda o dönemde aktif bir insan olarak anlattıklarını dinliyorum teknik anlamdada o gün onların baştan fark etmiyceği anlamdada söyledikleri doğru olduğunu anlayabiliyorum ben şahsının hangi devlet büyükleri ile görüştüğünü bilemem ama anlattığı perspektiften söyledikleri doğru hatta son söylediği ERGENEKON operasyonlarında terör örgütünün elit yönetici kadrosuna dokunamazsakta sokaktaki tayfasını elemine edince ELİT kadroyuda etkisiz kıldık,fakat bunlar günün şartlarına göre deri değiştirerek yeniden karşımıza çok başka görüntüde çıktılar bu söylediklerinin hepsi doğru.
Şimdi sorguda bizlere sorulan sorular çok önemlidir,ORGANİZE şuçlarda sorgu başkomiseri arkadaş sorularını sorunca bu soruların mahiyetinden bunun MİT yetkililerince hazırlandığını,özellikle MİT yetkililerinden birinin kesinlikle benim çocukluğumu bilen birisi olması gerektiğini anladım,cevaplarımda bir değişiklik olmadı çünkü ben doğru üstünden yürürüm ama yapılan sorgunun 2010 da yapıldığını kabul edersek bu şubenin başındaki emniyet müdürü ile ilgili bilgiler ilk 2005 de bana akmağa başladı sonra 2008 de İstanbul TEM şb.SAĞ TERÖR masasında NARKOTİK şubeden karşılaştığım komiser arkadaşlar şimdi 2010 nisan ayında yapılan sorguda soruları sorduranın en az 1973 yılından itibaren beni tanıyan bir MİT yetkilisi olması lazım,tabi o esnada SORGUDA ve NEZARETTE anlık matamatik yapar gibi film şeritlerini gözümün önünden geçirerek hiç şuçumuz yokken kendimizi neden emniyette bulduk onun sağlamasını yapıyoruz,detaylarını ve diğer SORGUYA alınan MİT personellerini kitabımda geniş anlatıcam…..
Sayın YILMAZERİ dinleyince 2008 de İstanbul emniyetinde TEM.ŞB bazı memurlar bazı şeyler söylemişlerdi,o zaman yılmazerin benle muhattap olan APAÇİ ekibinden birde arkadaş olmuştu,orda yine bir ifadede anladımki SEFERBERLİK TETKİK KURULU kapsamında üst bir sivil hücre bir konudan dolayı korunuyor,kollanıyor……
Şimdi sayın YILMAZER anlatıyor görevden alınması takribi 2011 mart ayı ODA TV davası diyor algılayamadım diyor fakat farketmediği bir şey var oda tv aramalarında merhum K.K tarafından verildiği söylenen 2005 iç güvenlik harekat planı ve altınbaş dosyaları gibi dosyalar başka kurumlar içinde büyük infaal yarattı bir çok kimseye tesir edilebiliyordu emniyet içinde acaba bir tek sayın A.FUAT YILMAZER beye bulunduğu görev itibari ilede etki edilemiyordu onun içinmi çok tepeden görevden el çektirildi……?
Daha sonra 2011 kasım ayı içinde emniyet istihbarat FOTO FİLM merkezince açık alınan çeşitli film ve fotoğraf verileri bunların basınlada paylaşılması hiç olmuycak kimselerin toplu halde yanyana bunlar özellikle MİT te ve TSK özel bir KANAT artık bu hükümetide geçti yurt dışından hükümete baskı yaptıracak bir konuyamı geldi hem CUMHURBAŞKANLIĞI hemde HÜKÜMET,BAŞBAKANLIK düzeyinde……?Sorular,insanda oluşuyor çok zor ve sıkıntılı bir ömrümüz oldu…..!
Sayın YILMAZER çok şey anlatıktan sonra kendisinin hala niye bu olaylar böyle oldu anlayamadığını kendisinin ve arkadaşlarının çok iyi çalıştığını söylüyor.
İşte burda bir gizli el yine girdi farkına bazı görevlilerin bilerek bazılarınında bilmeyerek aşağıdan,yukarıya öyle bir yine yeni şuç oluşturacak operasyon yaptırdılarki çünkü kendilerinin geçmişini korumak geleceğide garanti almak için sizlerde bu işin içinde harcandınız gitti…..!
Sayın YILMAZER için bu kadar söyliyebileceğim bu gizli el bana KEDİ ismini taktı çünkü o kadar çok yaptıkları komplo ve kurdukları tuzakları  367yıl  1977 den beri ALLAHIN yardımı ile geçtim onun için kimin nerde ne yaptığını bilirim,NİÇİN yaptığınıda bilirim bunlar büyük TARİHİ işler abantta göl kenarında AYI vurmaya benzemez,bunlar bir ülkenin CUMHURBAŞKANINI VE BAŞBAKANINI bile yönetilir görürler benden tavsiye,son 33 yılda adam gibi davranmadılar bundan sonra kendilerini ayıklayıp adam gibi davransınlar.
Benim çocukluğum 1. Şube siyasi polisleri ile geçti,onun için tekrar söyliyeyim bende DİN,DİL,IRK gözetimi yoktur kim işini düzgün yapıyorsa benim o insana saygım ve sevgim sonsuzdur,insan veya gurup ayırt etmem.Eğer kelimelerimde birilerini kırdıysam af etsinler kırmak için değil doğruyu bulmak için HAYATIMCA mücadele verdim.
DEVLETİNDE OPERASYONEL İŞİNE VE STRATEJİK AKIL VE DÜŞÜNCE HAREKETİNE KESİNLİKLE KARIŞMAM,SADECE DOĞRU BİLDİĞİM KENDİMCE DOĞRU BİLGİYİ PAYLAŞARAK DOĞRU MUHAKEME YAPILMASINI SAĞLAMAK İSTERİM,YOKSA DEVLET İŞİNE KARIŞMAK HADDİMİZ DEĞİLDİR YANLIŞ ANLAŞILMASIN,BİZİM İŞİMİZ BİLGİMİZİ DOĞRU İLETMEK ZATEN DOĞRUYU İLETEBİLSEK HATALAR OLMASAYDI BU YANLIŞLIKLARDA OLMAZDI……….
BÜYÜK DEVLETLER TARİHİ DOKUYA ZARAR VERMEZ AKSİNE KORUR…….!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN……

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder