22 Nisan 2014 Salı

GERÇEKLER VADİSİ……..


Sevgili arkadaşlarım bu yazıyı kaleme alıcaktım bir baktım sontv de sayın MEHMET EYMÜR beyefendi MİT KANUNU başlıklı yazısını okudum sayfama koydum muhakkak okuyun gerçekler ve doğrular her zamanki gibi….!
Yaşadığımız bu günlerden karşımıza çıkan haberlerden esinlenerek bu yazımı kaleme alıyorum zira uğraşımız temiz bir toplum demokratik insan haklarına riyaet eden bir TÜRKİYE için çaba ve hakkımızı,hukukumuz savunmaktı.
Arkadaşlarım benim çocukluğumda soğuk savaş döneni olduğu için ilişkide olduğumuz ailemin bazı konularından dolayı burda MİT özellikle içinde bir AMERİKANCI gurubun devamlı takibatı altında idik,tabi insanların özel hayatları heleki bizim gibi yaşayan insanları yoğun gizli faliyetin verdiği ağırlık sinir sistemlerinde yıprantı içinde bırakıyor insanı bugünlerde çok zor,birde SOĞUK SAVAŞIN olduğu dünyanın kapalı olduğu dönemlerde özellikle bir DIŞ İSTİHBARATIN en ağır branşlarında çalışmak çok zor hadiselerdi,çocukluğumda bir gece telefon gelipte AKIL HASTANESİNE kaldırılmış istihbarat mensublarını gördüm,uzun ve ALACAKARANLIK hikayeler.

Bunları anlatmamın sebebi o günleri yaşamış bazı kimselerin şimdi İSTİHBARAT faaliyetlerinde çok üst makamlara gelmesi kendi hatalarını çıkan yolsuzluktan tutunda vs şuçlara kadar olan hadiseleri kapatmak için dinleme ve takip yöntemi ile bilgisi olan bazı şeyleri o yıllardaki KISKANÇLIK huylarından dolayı şimdi bazı kimselere kendilerine göre aktarmaları,önemli değil,ALLAHA şükür anlımız dik….

Burdan belirtim arkadaşlar benim rahmetli babam, dediğim olaylardan ötürü sinirli bir insandı,BABAM hayatımda gördüğüm çok ŞEREFLİ insanlardan ve bir o kadar evine ve bizlere düşkün bir insandı ölene kadarda böyleydi,bir BABA olarak her zaman onun yokluğunu çok hissettim,bugün gırtlağına lokma giriyorsa bazı ŞEREFSİZ insanların bunlar babam ve babamın erken yaşta şehit düşmüş arkadaşlarının sayesindedir.

Bizim babalarımız imkan varken onlar gibi 1975 ten sonra gayrımeşru SEHEME girmediler, beş yıldızlı otellerde AMERİKALI ve muadili ülkelerin yetkililerine karı servis etmediler en mühimi bizim babalarımız doğru düzgün üstlerine ne iş düşmüşse kendi başlarına işlerini yaptılar onlar gibi işledikleri şuçlar meydana çıkmasın diye ailelerini kullanmadılar…
Şu günde arkadaşlar söylüyorum o kadar şerefsiz insanlarki çoluğumuzla çocuğumuzla örtülü tehdit etmeye cürret edebiliyorlar,maalesef bunları  bir buçuk yıl evveline kadar bu komplocuları ve yaptıklarını sayın MİT müsteşarı DR HAKAN FİDAN beyede bildirdiğimiz halde bu yanlışlık düzeltilmediği gibi işte çıkan kanunlarla aslında bu olaylar örtbas ediliyor,sayın EYMÜR beyefendide aynı şeye dikkat çekiyor,benim yazdıklarımla tamamlayıcı olur okursanız…..!
2008 yılının sanırım MART ayında  sayın FELLICE CASSON İTALYADA GLADİO davasına bakıp operasyon yapan beyefendi ülkemizde birkaç seminer vermek için geldi bende kendisini bir UZMAN olarak BİLGİ ünüversitesinde dinledim ve dinlediğime çok memnun oldum çünkü sayın CASSONUN bizim GLADİO ve onla ilintili ne bildiğini merak ediyordum,bir kelimesine çok güldüm çünkü çok şey biliyordu,hemen anladım çünkü açıklamasında kendisinin GLADİO operasyonunu yaparken İTALYAN ASKERİ İSTİHBARATI(SİSMİ) arşivine girdiği ve burda edindiği bazı bilgilerden bazı 1950 li yıllarda TÜRK isimlere rast geldiğini anlattı.
Tabi şahsımda 1993 yılında yine İTALYADA MİLANO bölgesinden gelen ÜST DÜZEY bir İTALYAN GİZLİ SERVİSİ mensubu ile yine ülkemizden bir ermeni vatandaşı arkadaşımızla seyahatimiz oldu BURSA bölgesinde o günlerde bu konuları yine uzun konuşmuştuk.
Arkadaşlarım o gün ERGENEKON konusunda TÜRKİYEDEKİ en tepe makamlarca ağırlanan FELLICE CASSON bugün ÜLKEMİZDE DEMOKRASİDEN uzaklaşıldığı konusunda açıklamalar geliyor bu tip bir ülkemize 2008 yılında çok sempati ile bakan ve ERGENEKON operasyonları için bizi uyaran İŞİNİZ ÇOK ZOR OLUCAK diyen bir kimsenin bugün bu tip açıklamaları İTALYADAN yapması biraz değil bayağı düşündürücü….?
BİR TÜRK ATASÖZÜ VARDIR YANLIŞ HESAP BAĞDATTAN DÖNER diye umalımki yanlış yapılan tüm işler doğrulup evrilerek önümüze gelsin……!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder