25 Nisan 2014 Cuma

DİLENCİ…….


Sevgili arkadaşlarım devam ediyorum yazımın başlığı garip gelmesin yazının sonrasında anlarsınız.
Rahmetli babam anlatırdı oğlum FRANSAYA giderken devletin verdiği tahsisatla aç kalırız gittim BEYOĞLUNDA bir mekanda sabaha kadar POKER oynadım,büyük para kazandım onla FRANSAYA gittim ondan sonrada orda kaldığım yıllarda NİCE,MONACO gibi kumar merkezlerinde kumar oynayarak fransada iyi bir hayat yaşadım sene 1950 başları devletin verdiği tahsisatla aç kalırdık,tabi ben bunu dinlerken amaç çok başka bir konu üstünden anlatırdı ilerki yaşamımda gülerek olaylara vakıf oldum……?
Arkadaşlar bizim derin devletin dilencilerden birde roman vatandaşlarımızdan kurulmuş bir istihbarat hücre faliyeti vardır bu gurupları hücre yapılanması sisteminde İSTİHBARAT faaliyetinde kullanırlar eskiden çok yararlı bir faliyetti tabi şimdi hayatın çok modernleşmesi ve farklılaşması bu yapıyı geriletti faliyeti yavaşlattı.Kitaplarımda bunlardan örnekler veririm bu konu biraz eğlenceli bir konudur,en son ORGANİZE şuçların nezaretinde bir polis arkadaşla sohbet ederken arkadaşın şaşkın bakışlarını hiç unutmuycam ağbi sizin yaşlı adamı aldık aynı dilenci ,bize diyor MİT kimliğini gösterince baygınlık geçiriyorduk diyor……?
Evet DİLENCİ bu kelime birkaç defadır ANKARA dolaylarından güzel kızları olan arkadaşlardan kızları vasıtası ile kulağıma kadar üflendi,yada etrafa söylendi,EYVALLAH……!
Şimdi arkadaşlarım bu kelime İSTİHBARAT faaliyetinde direk emtiya isteyen insanlar için kullanılır,tabi bu arkadaşların KURUMSAL,YAPISAL bir organizasyonunda kendilerine göre kurdukları hiyerarşide gayet makul,haklı görilebilecek bir söylem olabilir.
Fakat bu benim şahsım için geçerli değil,benim konumum çok farklı zaten bu konumumum bozulması bilerek bizi devamlı bir KURUM,KURULUŞ,GURUP,faaliyet içinde bulundurmak istemeleri üstümüze yapışıp bizi sömürmek ve kendi uhtesindeymiş gibi tutmaktan kaynaklanan bir söylemde ben o işlerde hiç olmadım,birde ben yaptığım faliyette yakınlarımı,akrabalarımı ailemi hiç kullanmadım,benim güzel bacaklı file çorap giyen kızımda hiç olmadı…….!
Sen devamlı bana saldırıcaksın,bütün türkiyedeki işlerimi yok ettireceksin,canıma,malıma kast ediceksin komplo kurdurup emniyete aldırıp fotoğraflarımı çekip onun üstünde sahtekarlık yaparak uluslararası alanda kullanacaksın ve bunu bir defa değil bir çok kere yapıp bundan rant sağlıycaksın…..!
Arkadaşlar KURANDA böyle bir şey yazdığını zannetmiyorum eğer yazıyorsa bir arkadaş yazıyor ağbi diye bunları yapanların dinimizde yeri var DUL kadınları dolandırmak yetim parası yemek sevap,yetimin parasını yerse Müslümanın her cinsi CENNETE gider diye bir fetva varsa yazsın,merak ediyorum….
Şimdi burda DİLENMEMİZİN sebebi artık 32 yıl evvel terkedip gidemediğim canım vatanımda HAKKIM olan emtiamı alıp çekip gitmek arkadaşlar,niye cennet vatanımdan gidiyorum bizim burda can,mal ve sosyal emniyetimiz yok baskı altında yaşadığımız için ve yaptığımız işlere çöküldüğü için neden bu insanlar DEVLETİN makam gücünü ve istihbarat faaliyetinin tümünü üstümüzde kullandıkları için her hangide bizim siyasi bir argümanımız olmadığı için GÜÇ kullanmak için ben, BAŞBAKAN,CUMHURBAŞKANI değilimki kasetim varsa devletin gücünü kullanim kendimi kollayayım sağolsunlar bizim KASETLERİMİZİ ihraç bile etmişler komşuya kadar bizimkilerin mezhepleri bu konuda çok geniştir,yani sayın BAŞBAKANIMIZ PARALEL  diyor,ama bunun DİKEYİDE var her zaman yapılan işlerdir bunlar zamanı gelir ülkenin eski BAŞBAKANLARINI telefonla nasıl başka ülkelere getirebildiklerinide ANILAR dizi kitaplarımda yazarız işallah ALLAH BÜYÜK….!
Eskiden çok alınıyordum bu laflara ÖKÜZ gibi adamlara söyletiyorlardı tabi şimdi bizimkiler son yirmi beş yılda güzel hanımları uluslararsında tanıyınca bunlardan çıkan kızlarda hepsi MANKEN gibi yeni nesil on numara onlarla tatlı tatlı söyletiyorlar KOYMUYOR o zaman adama,?
Tabiki güzel kızlarımıza diyemiyorsunki kızım bu senin babanın,babası KARS,ADAPAZARI,SİVAS,MALATYADA,RİZE de babaannelerinizin dırdırından kaçıp çok merkeplerle ahırda yatıyorlardı diye işte yalnız biz o zamanda bu BÜYÜK işleri yapıyorduk canım kızım sen git o pahalı çantaların altındaki lüks arabanla babacığınızın makamına onlar arşiv dairesinden bakar neyin ne olduğunu anlar….
Yulardaki resimdeki kadınıda istanbuldan bir yerden tanıyorum ANKARADAN bazen ziyaret ederler…..?
SAYGILARIMLA,

TC DİLENCİ ZEKİ ARSLAN…….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder