30 Nisan 2014 Çarşamba

ARSLAN KAFESTE……


Sevgili arkadaşlarım yazıyorum ve çok teşekkür ediyorum hepinize beni yüz kişi bile okusa benim için çok önemli biz askeri eğitim sisteminden geldiğimiz için bilirizki yüz kişilik bir bölükle karşı düşman mevzini alırsın yüz kişilik bir bölükle bir dağı bir tepeyi tutarsın hepinize beni okuyup paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
Yazımın başlığı arslan kafeste şurdan kaynaklanıyor bir KARS kökenli hanfendi vardı bu ben gözaltına  alınmadan evvel bana ARSLANA özgürlük ne lazım ARSLANA kafes lazım demişti,bende gülüp geçmiştim.
Tabi nezarete anlamsız şekilde alınınca geniş bir mekan kapalı önüm komple demir havasız bir ortam ciğerlerim hasta yatacak,kalkacak herşey fazlasıyla var fakat daha hastalıktan yeni kalkmışım vucut daha ancak 61 kiloya yeni gelmiş,o ara demir kafese bakarak düşünmeye başladım önümden polisler geçiyor,o anda KARSLI hanfendi geldi aklıma ARSLAN kafese lazım ARSLANA özgürlük ne lazım…
Bir anda hafızam geriye sarmaya başladı rahmetlik garson arkadaşım KARSLI ZEKİ ile olan günlerim onun öldürülüşü,onun azmettirenlerle hadiseler,arkasından 2005 yine intahar eden kars kökenli AVUKAT ÖZNUR hepsi bir bir gözümün önünden geçmeye başladı o ara yanıma bir şuçlu koydular edirne yolunda eroinle yakalanmış arada bir polisler geliyor kendisine konu ile ilgili soru soruyor bu arkadaşta onlar gittikten sonra bana konuyu açıp anlatıyor,eski POLİS numarası nezarete ya istihbarat şubeden polis koyarlar yada muhbir tabi içimden diyorumki NARKOTİK ne alaka,kardeşim biz ciddi ERGENEKONDA bu  işle tanık olarak ifade vermişiz türkiyenin en tepesi beni biliyor dinleme tapelerine baksalar POLİS teşkilatı o tapelerden korkması lazım nasıl oluyor bunlar beni alıp hiç tanımadığım adamlarla bir araya getiriyor.
Tabi ben bunları düşünürken içerde kitli başkaları dışarda başka faaliyetleri yürüterek istedikleri hedefe gitmişler yani bizi esir alarak SEFERBERLİK kapsamında gerekli işlemleri yapmışlar,çünkü bu hadisenin 1983 yılından beri gelen devam eden bir süreci var ele geçirme arzusu ve isteği var bunun için herşeyi yapar ALLAHSIZ,KİTAPSIZ,KURANSIZLAR.
Arkadaşlar biz dostlarımıza inançlarımız düşüncelerimiz maddi ,manevi yollarımız  ters düşse bile kaleşlik yapmaz insanı sırtından vurmayız,bunuda herkes böyle bilsin.
KOD.ZEKİ ARSLAN,KOD.ARAS DAĞLI isimlerini kullanan SOSYAL MEDYADA ben A.T geçtiğimiz günlerde bu dönemin İSTANBUL EMNİYETİ İSTİHBARATTAN sorumlu müdürü  sayın A.FUAT YILMAZER ve sayın TUFAN ERGÜDER beylere ALLAH için rumuzlu yazımı sosyal medya aracılığı ile yolladım kendilerinin cevabınıda istedim karşılık gelmedi,hatta sayın Yılmazer bana karşı twett hesabını kapatmış mesaj atmayayım diye,gayet doğal
Bana cevap verilmedi diye yine onları ve şuçlanan yapıyı ben direk şuçlamam çünkü ben çok iyi biliyorumki o dinleme tapelerinde ellerinde çok büyük mevkilere çekilmiş önemli bilgiler var ve bu konunda aslında bana karşı yapılan TARİHSEL büyük bir ihanetin o günkü yine farklı versiyonunda bu sefer PARALEL diye adlandırılan kişilerin kullanılarak yapıldığı çok belli.
KİM bunlar işte bunlar sizin basın yolu ile izlediğiniz tüm sinemayı uluslararası bağlantıları ile yöneten,şantajın aslını,tehdit cinayet, adam kaldırma gibi şuçların aslını yapan irade bunları özellikle 2004 yılından sonra tüm imkanlarımla takibe almıştım ve elde ettiğim istihbaratı sadece AK parti ayakta kalsın diye elimden geldiğince ulaştırmaya en zor anımda çalışıyordum,kimse bu paralel NATO yapısının içine giremez böyle sızıcak bir güç yok türkiyede ama o şimdi şuçzuz babam diye kamuoyuna ağlaşanlar varya ERGENEKON ve BALYOZ davalarında onların bir çoğu o dönemlerde toplantılarda,bazı çok meşhur AK partililerle çeşitli temaslarını önemli takip ettim ve en tepelere bildirdim.
Paralel yapı dinleme tapeleri olarak onları koysalardıya mesela DR HAKAN FİDAN beyin hakkında MOSSADIN bilgi topladığını MİT içindeki mossad taşoronlarının aslında benim bu konu hakkında ne bildiğimi yoklamalarını.
Tabi bununda sonrasında öğrendimki bundada aslında başka bir amaç varmış,netice itibari ile arkadaşlar çok böyle yağan gürleyen,DIŞARDAN gördüklerinize hemen kapılıp güvenmeyin suyun altında bambaşka şeyler oluyor tam zıttı güçler ansızın aralarındaki kesişen menfaatten dolayı bir birleri ile suyun altında ortak olup insan harcayabiliyorlar HATTA öldürülmen için anlık fetva bile veren dürüstlük abidesi insanlar oluyor,onlarıda gördüğünüzde ne kadar insancıl dersiniz,ama işte görünen yüz öyle değil GÜÇLÜ KUVVETİNİ kullanarak hak,hukuk,adalet mekanizmasını dinlemeden ADALETİ ve HAKKI HUKUKU kendine göre kullanıp isteği olguyu ele geçirebiliyor….!
BABAMI BİLE TANIMAM DİYENLER var benim kütüğüm ASMALIMESCİT biz neler gördük neler geçirdik,arkadaşlar ben burda çıkar TELEVİZYONLARDADA konuşurum birkaç televizyon istek yaptı daha evvelden ön mülakat aldılar baktılarki ideolojik tarafım yok doğru bildiğimiz buldazer gibi konuşuyorum,vazgeçtiler biz karekterimiz ALLAHIN bildiği DOĞRUYU kulada aynısını söylemek ,yalakalık yapsaydık yirmi yıl evvel yapardık.
İHANETİN muhakkakki bedeli olur,kimse bunu unutmasın,sana güvenmiş insanları güç elde etmek için satıp karaladığında bir gün gelecek mislisi ile bu hadise sana geri dönecek…..
Arkadaşlarım daha açık anlatmak isterim olmuyor ancak televizyonda anlık yayın olucakki olsun……!
Çünkü biz YURT DIŞINDAN başkaları gibi atmıyoruz kendi doğup,büyüdüğümüz ülkemizin içinden konuşuyoruz……!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder