19 Nisan 2014 Cumartesi

1977 1 MAYIS OLAYI……..


Sevgili takipçilerim çok değerli DEMOKRAT dostum İLHAMİ IŞIK beyin (balıkçı kod) telkini ile bu hadiseyi yazmaya karar verdim.Aslında ben bu hadiseyi ERGENEKON davasınada götürdüm,bazı değerli gazetecilerede tüm olayların aslını çok ayrıntılı yazarak verdim.
Burda sizlere şunu söylemek istiyorum maalesef TÜRK SOLU bu hadiseyi çok iyi bildiği halde yıllarca bilmiyoruz havası ile bu hadiseyi kullanarak türkiyede yapıcakları gayrımeşru eylemlere alt yapı ve siyasi demogoji yaparak kullanmışlardır.
Ben o yıllarda 12 yaşındaydım fakat ayak altında dolaşan,yaz tatillerinde çalışan bir çocuktum çocukken özellikle CHP,TİP,DİSK gibi kuruluşların üst düzey yetkilileri ile karşılaşma olayım oluyor,tabi bende herşeye kulak misafiri oluyordum.
Bunlardan özellikle MEHMET ALİ AYBAR,BEHİCE BORAN ,DOĞU PERİNÇEK ve diğer bildiğiniz ünlü kim varsa onları görüyor,duyuyor olayları izliyordum…
Tabi o zamanda ondan sonraki çocukluk,gençlik ve sonraki olgunluk hayatımdada bunlarla mücadele eden KONTRA gurublarla dostluk yapıyor,yakın arkadaşlık yaparak özel ve iş hayatımdada beraber oluyordum.
Mesela merhum MİHRİ BELLİ beyin yanına sızarak yakın markaj yaparak KONTRİSPİYONAJ görevini yerine getiren kişi bana hocalık yapmış çok ketum ve çok dikkatli ve sinirli bir insandı allahrahmet etsin onuda bir çoğu gibi kaybettik.
Gelelim 1 MAYIS 1977 çocuktum işittiğim o günün şartlarında ilk duyduklarımı anlatim KOMİNİZİMİN çok etkili ve güçlü olduğunu,eğer KONTRA kirli operasyonlarlarla hareket edilmezse KOMNİZİMİN önüne geçilemiyceği konuşuluyordu.
Arkadaşlar şu anda bu 1977 1 MAYISINI organize eden kişi konusunda uzman KAFKASYA kökenli 1976 yılında ANKARADAN ilgili daire başkanlığının başındayken İstanbul MİT BÖLGE başkan yardımcısı olarak atanan ve tamamen onun ANKARA çoğunluk bir kısım İZMİR bölgesinden YIKICI FALİYETLER kontrkominizim dairesi kadrolu ve haber elemanı pozisyonundaki görevlilerce yine dönemin İstanbul vilayeti il emniyet müdürü kendisi MİT kadrosundan emniyet teşkilaına geçmiş bir kimsedir onun yetkisindeki SİYASİ şube sol masa görevlileri ve alandaki polis araçları ve panzerlerin içindeki özel şeçilmiş polisler ve sonraki hayatında hızlı ve namlı bir şekilde yükselmiş bazı emniyet amirleri kendi konularında görev üstlenerek bu operasyonu haftalar önceden planlayarak 77 1 mayıs günü İSTANBUL MİT BÖLGE başkan yardımcısının grevdeki İNTERCONTİNENTAL otelinin ikinci katından tüm alan içindeki birimlerin yerlerine yerleşerek beklenen zaman geldiğinde eylem emri İstanbul emniyetince teslüm tesellüm belgesi alınarak MİT bölge bşk yardımcısına zimmetlenmiş telsiz ve diğer ikinci MİT bölge başkanlığının telsizi ile hem alana direktifler verilerek hemde anında MİT yetkilileri ve ANKARA MİT müsteşarlığı ile muhabere edilerek başlatılmış,fakat çıkan olayların büyüklüğünden ve tahmin edilmedik hadiselerin ve şansızlıkların olmasından aslında üç beş kayıpla biteceği hesap edilen olayın bir katliama dönüşeceğini hesap edememişler ve bunun acısını ve sıkıntısını manevi olarak kendilerine ve bir çoğu yaşamı sonlanıncaya kadar çekmişler işte zaman zaman ince ayrıntılarına kadar anlatmışlardır şahsıma.
Arkadaşlarım gördüğünüz gibi isim ve ince detay ve yaşanılan bazen traji komik olayları ben burda yazmıyorum,ben bunları bazı gazeteci arkadaşlara yazdım bunları gazetelerinde bassınlar diye basamadılar,ilerki yaşantımızda artık sevgili İRİNA ile bunları yavaş yavaş yazar her lisandan neşreder yayına koyarız okursunuz.
Şunu söyliyeyim bu DEVLET öyle derin bir devlettirki bu operasyonu gerçekleştiren kişiye emekli olduktan sonra MÜTEHAİTLİK YAPTIRIRKEN 1993 YILINDA TAKSİMDE tam göbekteki yerden METRO kazısında kullanılması için DOZER kiraya vermesi sağlanılmıştır birde o dozerlerin başında zaman zaman nöbet tutmuştur…..KADER…………?
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder