7 Mart 2014 Cuma

PİSLİK DÖKÜLECEK……..!


Sevgili arkadaşlarım hayırlı cumalar ,hepinize.Tabi dinliyoruz herkesim bir birini şuçluyor
yılların verdiği tecrübe ile sizlere şunu aktarmak istiyorum zor bir coğrafya ve zor bir sosyal kültürel,ırksal,dinsel bir mozaik diye tabir edilen ülkede yaşıyoruz.
Yakın tarihi gelicem sizi açmak istiyorum dün  ESKİ GENELKURMAY BAŞKANIMIZ sayın İLKER BAŞBUĞ paşamızın bir açıklaması oldu,SEFERBERLİK TETKİK KURULUNA amerikadan 15 ARALIK 2009 tarihinde  o zamanki TBMM meclis başkanımız sayın BÜLENT ARINÇ beye suikast yapılacak diye ankara TEM şubeye emir geliyor ve kendisi bu iftira üstüme kalır diye izin veriyor STK girilmesine……?
27 aralık 2009 günü STK(SEFERBERLİK TETKİK KURULU) mahkeme  kararı ve hakim yetkisinde girilip 21 gün inceleme yapılıyor,gelinen 4 yılda içinde, konu ile ilgili hiçbir şey çıkmıyor hala muamma……???
Hemen arkasından 15 nisan 2010 tarihinde sayın DENİZ BAYKAL beyefendiye suikast ihbarı geliyor İstanbul TEM şube polisine ve bu ihbarın neticesinde mayıs ayında sayın BAYKALA SEX kaseti skandalı geliyor mecbur kalıyor istifa ediyor CHP genel başkanlığından.
Hep dediğim gibi bende o ara sayın SAVCILARIMIZIN ve belirli stratejik üst makamların dikkatini çekmek için istihbari bilgi resmi olucak kanallardan yolluyorum bunun teyidinide alıyorum ulaşıp değerlendirliyormu diye o esnada sayın DR HAKAN FİDAN bey MİT müsteşar yardımcısı fakat yoğun MOSSADIN hakkında bilgi toplama faliyeti var o arada 22 nisan 2010 tarihnde hasta yatağından bana sahte bir operasyon yapılıyor İstanbul ORGANİZE ŞUÇ bürosundan ve orda bakıyorumki arkamız duvara dayalı iken bazı BATILI güçlerle bazı üst düzey yetkililerin konuşmasına,kadere bakınki ilk açıklıycam burda 2005 yılında RUS GİZLİ SERVİSİNDEN KADİM bir dostum arkadaşım hatta ünlü bir diziye konu olan kişi aynen dizide olduğu gibi karşılıklı VİSKİ içerkem İstanbul emniyeti içinde NATO bandında emniyet yetkillilerinin olduğunu dikkat etmemi söyledi.
Sevgili arkadaşlarım biz siyasetçi değiliz yaşadıklarımızı vatandaş olarak anlatırız,inanın diyorum sakın ideolojik düşünmeyin sizleri vatan millet sakarya gibi siyasi ve bürokratik kimlikleri ile gaza getirip ortaya dökmek isteyenlerin hep niyetleri TAMAMEN DUYGUSAL?
Şimdi kim komplo bize yapıldı,diyor istifa ediyorsa çıksın delikanlı gibi niye böyle SAHTE bir operasyon yaptıklarını bunun arkasındaki üst düzey yetkilliler kim bunun amacında EMTİA VE RANT,SİYASİ İKBALİ kimler sağladı çıkıp konuşsun TAŞ………..adam MÜSLÜMANIM diyen çıkar 2008 yılında sayın EYLÜL ayında TANIK ifadesi kullanana TEM şubede ve evinde iki defa ifadesi alınan kişiye EMNİYET CAMİASI olarak nasıl sahte operasyon yapılır,eğer bu emri emniyet camiası bir PROJENİN sadece uygulamasında görev aldıysa PROJENİN sahibi kimler,EMRİ KİMLER VERDİ,AMERİKA bu işin nerdesinde ……?
Ben bunların ne olduğunu toptan biliyorum ama mecburum sizle PUZZULE şeklinde vermeye…..?
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder