14 Mart 2014 Cuma

MİT& BÜLBÜLDERESİ…


Sevgili arkadaşlarım hepinize hayırlı cumalar diler,bugünkü konum bülbülderesi meselesine biraz girmek istiyorum kamuoyunda çok konuşuluyor tam bilinirmi bende bilmiyorum bildiğim ÜSKÜDAR –BAĞLARBAŞI doğumlu olduğum oraların ahalisinden gelmeyiz yapıyı biraz bilirim değil bilirim.
Güçlü bir devlet içinde yapılanması vardır,burda özellikle VATİKAN kaynaklı GÜL ve HAÇ kardeşliği(biraderleri)örgütüne çok yakınlardır.
Türk devlet tarihinde bir çok ismi içinde bulundurmuş aslında BÜLBÜLDERESİ bir mahalle orda mezarlıkları olduğu için anılır yoksa geniş manada İstanbul,izmir,bursa,edirne gibi  özellikle o bölgelere yayılmışlardır.
Burayı nereden açmak zorunda kaldım şimdi açsam bir sürü isim cisim dökülür istemiyorum dün camiadan bir arkadaş ağbi bu sana yapılan KOMPLO operasyonu sen bizden biliyorsun,sana bunu yapanlar o BÜLBÜLDERESİNİN KURUMUNUZDAKİ yerleşik düzeni tabi doğruyu söylüyor zaten bende öyle söylüyordum onun kulağına heralde yanlış gitmiş,banada kızdı CAMİAYI suçluyorsun diye aslında alakası yok biz objektif nerde kimin ne hatası varsa onu yazıp çiziyoruz burda birkaç kişinin yaptığı hücre sistemi çalışmayı ben tüm bir CAMİAYA yüklememe imkanda yok ALLAHTAN korkumuz var ne kadarda camiye cumaya gitmesekte bizde ALLAHA inanıyoruz….!
Bakın arkadaşlar dönüp aynı yerlere gelmek istemiyorum insanların ne halde olduklarını ne durumda olduklarını nasıl travma geçirdiklerini bir tek kendi ve ALLAH bilir.
2004 yılında HARBİYE askeri müzesinde önemli bir resepsiyonda bu bülbülderesi GLADİO üst mensubları ile toplu halde resepsiyon ortamı resim ve film kayıtları bizim kurumlarımızda olduğu gibi sanırım bir yabancı gizli servisinde elinde var,bu çıktığında artık KURTLAR VADİSİ filmi nasıl olur bilmiyorum gülüyorum,BÜLBÜLDERESİNDEN OF lu ATİLLA var onu DENİZ KUVVETLERİNDEN bazı arkadaşlar bilir en iyi gerçeğini işin ne olduğunu o anlatır…
Bu resepsiyonun sponsorluğunu şu andaki hükümete çok yakın bir OTELLER zinciri firması yapıyordu,gittiğimizde gördük ve AK partili yeşil gladio diye anılan kişilerde bu resepsiyonda mevcuttu ben daha sonra bu resepsiyonun arka planını çok iyi girdim onun için 2004 yılından 2010 yılına kadar geçen süreçte ÖZELLİKLE MİT yöneten bu bülbülderesi kadrosunun yaptığı tüm KİRLİ HAREKET dediğimiz eylemlerdende bir şekilde dönemin hükümet yetkililerine bildirilmiş kimse demesin bizim hatamız yok,artık devir öyle bir devirki illaki burdan çıkmasa WHASHİNGTON,LONDRA,MOSKOVA gibi merkezlerden bile çıkıyor görüyorsunuz.
2010 yılına geldiğimizde bizi ŞANTAJ suçu ile alıp İstanbul emniyetinde fişleten hiç alakam yok orda salıverilmem veya diğer tanımadığım şahıslarla ayrılmam gerekli iken bunu yapmamaları,biliyorumki çok iyi yine ÜSKADAR BÜLBÜLDERESİNİN MİT muazzaf çalışan yetkilileri ve onların emekli ağa babaları ve bağlı oldukları BARONLARIN çalışması ile uzun zamandır hazırlanmış komplo.Zaten şantaj suçunda şikayetçi olup bu operasyona neden olan dönemin İTO başkanının yakınlarıda o 2004 yılındaki resepsiyondalardı?
Ama şöyle bir şey var sen komplo kurarsında ALLAH işte senin o komplonu ayağına dolaştırır,burdan MİT üst yetkililerine ve onların sıralı amirlerine söylüyorum ne zaman özür dileyeceksiniz bu uzun yıllar ARSLANLAR gibi iş yapan benden ve hiç hakkı olmadan çeşitli adice,basitçe,gentilmenlik kurallarına uymadan şavaş eden her zaman arkadan KÖPEKLİK yaparak çalışan bazı arkadaşları bir daha haber elemanlarını görmüycem şekilde bende uzak tututacaksınız önemli olanda bir gram bu son 20 yılda teri akmamış kimselerin bana bu iftirayı ŞEREFSİZCE atarak el koydukları emanetimi geriye iade ediceksiniz,lütfen bu böyle DELİKANLILIK  kelimesi havada askıda kalmasın sonra ALLAH muhafaza DELİKANLILIĞIN çakma EMİTASYON olduğu meydana çıkar…?
Burdan özellikle bu ŞANTAJ gibi adi bir şuça şahsımın adını karıştırmaya kalkmaları kendilerinin şahsıma karşı işledikleri büyük bir ŞUÇU ÖRTBAS etmektir ve beni etkisizleştirmektir.Tabi bu işlerin altında RANT vardır bunu yapanlar kurumu ve diğer kurumları kendi menfaatleri için kullanan BÜLBÜLDERESİNİN yetiştirdikleridir…..!
Şimdi diyorlarki ve bazı devlet büyükleri ile dedirtiyorlarki e bir kişi yanıcak biz yolumuza devam edelim vallahi benim ömrüm yanmakla geçti birazda AMERİKA,İNGİLTEREDE bizler çalışırken ter dökerken okuttuğunuz PİÇ KURULARINIZ yansın oldumu böyle basitleşmeden büyük devletin gereklerini yerine getirerek hareket edin…
Evet arkadaşlar burdan anlıycağınız kimseyle veya hiçbir gurupla camia ile işimiz olmaz HAYATTA ne yaşadıysak onu aktardık,yaşadığımız günlere görede aktarmaya devam ediyoruz….
SAYGILARIMLA,

Zeki Arslan…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder