18 Mart 2014 Salı

MADE İN ENGLAND….!


Sayın MEHMET EYMÜR beyefendinin son yazısını okudum ve özellikle facebook sayfama üstüne yazı koyarak ekledim.
Tabi sayın EYMÜR bulunduğu görevler bakımından türkiyenin en ateşli dönemi 1968 ve 1980 yılları arasında hala casusların eski sisteme yakın çalıştıkları yılllar o kadar çok görev yaptılarki,bunları anlatsa ortalık yıkılır tabi MESLEK kuralları gereği anlatmıyor..
Son yazısında olmuş olayların sonunu RUSYA eski SOVYETLER birliği İstanbul başkonsolosluğunda yazısına  devam etmek üzere sonlandırdı,bende kahkayı attım.
Özellikle kendisi kontrespiyonaj görevi haricinde özellikle istanbulda TAKİP,TARASSUT şube müdürü olarak çalıştığı için o yıllarda istanbulda bu şubenin tek işi vardı RUSYA ve onunla ilgili ne varsa onu izlemek,o yıllarda ateşli yıllar soğuk savaş dönemi,onun için hatırası çoktur ama anlatmaz.
Ben size DEVLET SIRRI olmayan bir anımı anlatim,RUSYA FEDERASYONUNDAN değerli dostlarımız zaman zaman resepsiyonlarına davet ederlerdi beni,yine böyle bir zaman isimleri değiştiriyorum çok iyi DIŞİŞLERİNDE görevli bir diplomat var elçilikte ve son derece disiplinli ve görevine vatanına çok sadık bir insan,eşi var VERA isminde çok güzel bir hanfendi zamanında RUSYADA MOSKOVADA yapılan güzellik yarışmasında birinci olmuş bir hanım, benimde bir arkadaşım var içki falan içeriz ona söylüyorum ağbi çok güzel bir hanım anlattı bana yakın arkadaş ve dost olduğunu,işte bir gün resepsiyonda keyifliyim VİSKİYİDE fazla kaptırmışım resepsiyondan ayrılırken arkadaşım beni tarihi bina içinde geçiriyor,o anda ikinci katta aniden bayan VERA çok şık bir şekilde yan salondan önümüze çıkınca hanfendide mini etek falan var ben  KIRMIZI HALI üstünde dengemi kaybettim merdivenlerden beş altı basamağa basmadan aşağıya  indim.Tabi ani refleksle kendimizi toparladık ama kısa süreli bir DEPREM geçirdik.Arkadaşım bu konu ile tabi çok değişik espiriler yapıyordu..?
Diyceksiniz ağbi başlık İngiltere mevzular RUSYA ingilterenin olduğu yerde RUSYA mevzuğu her zaman vardır bu değişmez.

Tabi bizde ingilterenin çok ciddi gözle görülmeyen anlaşılmayan bir yapısı vardır,bunlar tarih boyunca öyle bir sistem kurmuşlarki DERİN TÜRKİYEDE bizi istedikleri gibi yönetip yönlendirirler.Girmedikleri nüfuz etmedikleri yer yoktur,bazen çok bu ülkeler için atan tutan gazeteciler yazarlar vardır,inanmayın onların hesabına çalışır.
Öyle anılarım varki RUSYA ile yakınken türkiye içinde öyle insanlarla karşılaştık,anlatıyorız bazen telekonferans yöntemi ile aklı karışan dostlarımız oluyor.
Mesela sizin ülkeniz için yararlı bir faliyetiniz olsun bunların kontrolü dışında SOLCU iseniz SAĞCI guruplarla,SAĞCI iseniz SOLCU guruplarla yani aklınıza çok gelebilecek TÜRKİYE SEFERBERLİK sistemi içindeki tüm guruplarla saldırıya geçer sizi bitirme aşamasına gelirler,bakın söylüyorum burdaki MİLLİ tüm kurumlarınızdanda destek falan alamazsınız.
Çok teklif ederler sizi yanlarına çekmek için size çengel atmak için aklınızın ucuna hayalinize gelmeyen oyunlar ve tuzaklar hazırlarlar.
Türkiyede çok vatansever geçinen guruplar,Kafkas kökenli dernekler,dini cematler aklınıza gelicek tüm yapıları istedikleri gibi hareket ettirme kabiliyeti vardır mesela size hücum ettiridiği zaman bu güçleri,bu güçler sizin üstünüze VATAN ,MİLLET,MÜSLÜMANLIK sevgisi ile gelir fakat büyük kitlelerin çoğunluğu bu gerçeği bilmez.
Özellikle bundan sonra KIRIMDAKİ refarandurumla gelişen RUSYA federasyonuna bağlanma hadisesi önümüzdeki yıllarda zaruretten diğer SOVYETLERDEN sonra ayrılmış cumhuriyetlerin geri dönüşü ve yine aynı SOVYET haritasının kısmen oluşacağının resmidir,bu size söylediği zorla veya büyük efor sarfederek RUSYANIN yapacağı bir şey değil DOĞAL şartların getirdiği bir meseledir o coğrafyada.
Mesela SOVYETLERİN dağılma aşamasında ayrılan MOLDAVYA ekonomisi RUSYAYA bağlı olmadan çok sıkıntı içinde geçiyor,dili familyası yakın olduğu halde zamanında bu ayrılık rüzgarında bir hevesle ayrıldılar fakat MOLDAVYA halkına bunun bir yararı olmadı,onlarda dönebilirler zaman içinde.
Tabi özellikle İNGİLİZ derin yapılanması bundan sonra çok daha fazla İMPARATORLUK RUSYASI için mesai sarf edicek bundada tabiki ana üstü bu coğrafyada saydığımız TÜRKİYE üstünden harekat merkezini her zamanki gibi yoğun çalıştıracaktır,bizim sistemin büyük kısmıda bu yolda HİZMETLERİNİ sunucaklardır,tabi bu işlerin diplomatik ve sıcak anları her zamanli gibi İSTANBUL ve semptleri olucaktır.
Burdaki tüm BÜYÜK DEVLETLERİN KONSOLOSLUKLARI bölgemizdeki bizimle komşu olan ülkelerinde kapsıycak şekilde ANA İSTASYONLARDIR.
Ankarda bu işler protokol düzeyindedir yeri geldimi sokak kovalamacaları,nadirde olsa kirli hareket operasyonlar hep istanbulda olur,tabi SOĞUK SAVAŞ döneminde ben çok YARAMAZ bir çocuktum ortalığı karıştırır arkama bir dünyayı takardım RUS ASKERİ istihbaratı GRU ile böyle tatlı anılarım var kitaplarımda bunlardanda bahsedicem biraz heyecanlanır okuyucularım.
Yani arkadaşlar öyle biz YANGELİP YATMADIK bazılarının dediği gibi bu bizde işte son noktası İNGİLTERE olan istihbarat BARONLARI ile ayakçıları vardır,bunların İSTİHBARAT diye yaptığı şeyi ne LÜKS NERMİN yaptı,ne KADİLLAK NEBAHAT bunları istihbaratçılığı varın siz anlayın,dinle,görüntüle,yolla….?
SAYGILARIMLA,

Zeki Arslan….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder