26 Mart 2014 Çarşamba

DERİN TÜNEL………


Sevgili dostlarım biliyorsunuz İŞVİÇRE de uzun zamandır yer altında büyük bir deney labaratuar karargahta insanlık için çok önemli deneyler yapılıyor,kısa adı CERN hatta bazı burda çalışan çok önemli bilim adamlarımızı 2006 yılında ISPARTA da uçak kazasında kaybettik.
Buraya nerden geldim derin hadiselerden içinden çıkılamaz,ihanet,entirika,şerefsizlik ahlaksızlıktan geldim.
Arkadaşlar ben taraf değil,gerçekler ve doğruların yanındayım,kimsenin dini,milli,dünya görüşleri ferdi veya gurup,parti,kurumsal beni ilgilendirmez,ben yaşadıklarımı ve doğru bildiğimi ve gördüğümü yazarım.
Değerli bir emniyet müdürü açıklamalarını ve bildiklerini anlatıyor aydınlanıyoruz,anlattıklarından bizde konuların bildiğimiz taraflarını,kendi bilgimizle  değerlendiriyoruz,çünkü söylediği yıllar benim maalesef çok aktif olduğum dönem.
Birincisi ben 2005 ve 2007 arası ANKARADA görevliydim burda yani istanbulda neler olduğunu bilmiyorum diyor,doğru söylüyor.2008 de ERGENEKON operasyonlarını anlatıyor o anlattıklarıda doğru,sebebi kendisine bağlı en hassas takımla emniyet amiri rütbesi ile kurulmuş 2008 yılında görüştüm,bilmediğim şuydu İTO başkanı ile şikayet ilk MİT ordan kendilerine geldiğini,o esnada başka bir ilde çalışma başlattıklarını,çok entresandır ben o anda kendisine bağlı emniyet amirleri ile resmi olarak EMNİYETTE görüşüyorum ve benden ANKARANINDA haberi var daha sonra kendisini İTO başkanının sayın BAŞBAKANLA tanıştırdığını ve sonra sayın BAŞBAKANIN bu operasyonu durdurduğunu,akabinde ben 2009 yılında mart ayında hastaneye düştüm ve 13 ay tedavim sürdükten sonra 22 nisan 2010 da yine görevden şu anda istifa eden bir emniyet müdür muavinin yetkisinde olan ORGANİZE ŞUÇLAR şubesince gözaltına alındım,ve alındığım kişilerin hiç birini tanımıyorum alınan iki MİT mensubu eski arkadaşım ama 9 yıldır yüz yüze görüşmüyoruz ve aramızda husumet var.
Bahsi geçen sayın emniyet müdürümüz o gün televizyondan bu emri 2010 da tekrardan sayın BAŞBAKANIN aniden emir verdirdiğini söyledi tabi bu beni şaşırtması lazım ama şaşırtmadı yine hükümete yakın bir beyefendi geçtiğimiz on ay evvel oda aynı şeyi söylemişti anlam verememiştim.
2005 istanbulda görev yapmış değerli bir büyüğümüzle görüştüğünü ve kendisinin görevini çok iyi yaptığını televizyondan anlatıyor ve kendisi ile tüm bu olanların neden olduğuna bir türlü anlam veremiyor.
Yıllarca DEVLET İSTİHBARAT ve KOZMİK operasyonların içinde emniyet teşkilatlarının en ince birimleri bile bir çok olayın neden ve nasıllarını bilemez hatta çok yıllar sonra tesadüf öğrenir bazen kızar bazen güler,bazende üzülür konuları geçerler sanırım bu beyefendi belki incelediği olaylardan konuya vakıf emniyet teşkilatı konuyu patlatamıyor,konuya uyucak bir insan veya kurum patlatsın yada gerçekten konunun derin noktasını bilmiyor kendi beyanı gibi hadisenin neden bu kadar kendi üstüne geldiğine anlam veremiyor,herşey olabilir.
Ama hatırladığım şuydu kendisi ERGENEKON OPERASYONLARINI götürürken sayın BAŞBAKANIN bir italya ve ona yakın birkaç ülkeden döner dönmez BU DALGALAR fazla oldu buna dur demek lazım,açıklaması arkasından kendisinin ve bu konuda ihtisas yapmış CUMHURİYET SAVCISININ görevden alınması ile start verilmişti.
VATİKAN ROMADA küçük bir bağımsız DÜNYA DEVLETİDİR.Bu devletin sınırlarını İSVİÇRE ORDUSU korumakla mükelleftir,VATİKAN küçük fakat çok büyük derin bir devlettir.
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder