8 Mart 2014 Cumartesi

BELGELİ SUFİLİK……………….!


Sevgili arkadaşlarım,bazen günün konularını felsefi ele almak ihtiyacı duyuyorum,ülkemiz enteresan bir sürece adım adım gidiyor,ben bunu 1993 ten beri anlatsamda,kimse anında anlamadı çok sonra dedilerki senin dediklerin doğru çıktı.
Büyük devletlerin temel stratejileri özellikle ABD ve RUSYA hiç aksamadan nasıl plan yapmışlarsa öyle gidiyor.
Bir şarkı var sayın SELDA BAĞCAN hanfendinin SİVASIN YOLLARINA diye o şarkıyı unutmayın,beni hatırlayın.
1970 Lİ YILLARDA çocuktum BEHİCE BORANLAR,MEHMET ALİ AYBARLAR, bunları izleme şansım oldu türk solunun en güçlü olduğu yıllardı o zamanlar sayın BAĞCAN gençti işte meşhur merhum SABAHATTİN ALİ beyin aldırma gönül şiirini şarkı yapıp okuyor bu kaset furya satıyordu..
Şimdi zannedersiniz RUSLAR tarafından tanıyorum dil tam aksine SSCB yani Sovyet yetkilileri hiçbir temasları bizim SOL cenahla olmazdı,basına zaman zaman resepsiyonlarda göstermelik görüntü verselerde resepsiyonlarda açılışlarda RUSLARIN bizim SOLA bir ilgileri yoktu…
TÜRKİYENİN ilerde ne olucağını en iyi 1970 li yıllarda  özellikle İstanbul emniyeti 1.şubede sol masada ihtisas yapmış birkaç komiser sonra bunlar emniyet müdürü oldular onlar bilir
Birde MİT YIKICI FALİYETLER KONTRKOMİNİZİM daire başkanlığı içinde o yıllarda görev yapmış yine az sayıda kalan kişiler iyi bilir……..
Sıkmıyorum dilmi arkadaşlarım ,şimdi BELGE dediğin zaman istihbarat örgütlerinin işi ortada belge bırakmadan çalışıp,delil kalmıycak hiçbir şekilde yapılan hareketlerdir.
İstihbarat faaliyetinde belge olmaz hatta olan belgeler ve dosyalar bile imha edilir.
Size şöyle anlatim birkaç zaman evvel iyi bir CİNAYET masası komiseri ile oturduk bir yerde,tanışırken bazı cinayet vakalarını sorunca o dönemde hepsinde kendisinin görev yaptığını anladım ve tek tek cinayetler hakkında farklı bilgiler verip ve bunların hepsinin seri cinayet aslında olduğunu söylediğimde ve bana bu soruşturmaları kendi yaptığı halde hatta hukukada kendi intikal ettirdiği halde aradan 15 yıl sonra bende konunun çok farklı yönünü öğrendiğinde sinirlendi,hatta selamı bile kesti.
Bunla size şunu izah etmek istedim günlük hayatınızın içinde basın,yayın ve diğer tüm argümanlarla gördüğünüz size yansıtılan hadiseler bildiğiniz şekilde değildir asıl suyun altında oynanan oyunki bunu genelde istihbarat örgütleri veya bu sistemde çalışan diğer çeşitli uluslararası beynelminel örgütlerin üyeleri bu oyunlar içinde oynar sizler bu gerçek zaman zaman hadiseli oyunları bilmezsiniz,bildiğiniz zamanda bu size değişik yansıtılır.
Sufulik değişik bir yaşam formu bu dünyada yaşamak onu çok zor ÇAMURLA,ALTINI aynı seviyede görebilen bir düşünce tarzındaki yaşam…
ATALARIMIZ demişya ALTIN ÇAMURADA DÜŞSE ALTIN ALTINDIR DEĞERİNDEN KAYBETMEZ.
Arkadaşlar herkes herkesin arkasından anasına küfür edebilir bu dünya böyle bir dünya tabi aslolan bazı  kiriterlere asgari dikkat edip hayatta yanlış yapmamak.
Ama siyasi ve ekonomik ikbal için büyük bir çoğunluğumuz elimize fırsat geçtiğinde bir çok yanlışlık yapabiliyoruz,nedir bunlar zor gününde yanında olanı arkadan hançerlemek,dediğim gibi MADDİ İKBAL için en yakın kişileri satmak,arkadaşının yakının altını oymak örnekler o kadar çokki anlatmakla bitmez işte bunları yapmayan adam DELİKANLI adamdır,az kaldı DELİKANLILAR  İKİYÜZELLİBİN KİŞİ ÇANAKKALEDE ölmüşler,kalanda çok az.
Merhum TURGUT ÖZAL beye suikast yapmaları ve sonra köşkte zehirleyerek öldürmelerinin sebebini bir düşünürseniz nedenini merhum ÖZALIN dış konjöktürle bir sıkıntısının olmadığını dışarı ile temaslarını ve ilişkilerininde rahat olduğunu anlarsınız burdaki rakipleri içerde imha ettiler o yüzden çünkü yaşasa dışarı ile sağlam ilişkileri yüzünden yine ULUSLARARASI ortamda baş edemiycekler,en önemlisi baştan merhum ÖZALI korumakla yükümlü kişileri imha ettiler.
Merhum ÖZAL beyin en büyük özelliği yaptığı işte kısa ve pıratik çözümlerle halletmesi ve dışardaki dünyayı yöneten derin güçleri yakın tanıması….?
Abartmıyorum sabah nestkahvesini karıştırırken haritayı kontrol edip takip ettikleri ülkelerde rejim veya ülkenin coğrafi boyutlarının değişmesine karar veren güçler var?
FREKANSLAR karşındakinin iç dünyasını ve gizli karekterini ve gizli görüşmelerinin sırlarını verebilir,bazende FREKANSLAR çok büyük sistemleri yanıltmaya yarar…….
Benim görüşüm şu İYİLİK YAP,İYİLİK BUL bulabiliyorsan,bulamıyorsan ALLAHA sığın zaman zaman küfürde şart DOKTORLAR diyorki boşal içine atma…..
İyi tatiller,
Saygılarımla,

Zeki Arslan…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder