21 Şubat 2014 Cuma

YENİ MİT YASASI……!


Sevgili arkadaşlarım biraz güldürim sizi bu memlekette ağzı olan konuşuyor,bilende konuşuyor bilmeyende…
Yeni MİT yasasını size açmadan evvel neden bu yasaya gerek duyuluyor neden son üç yıldır MİT ve başınındaki zatı muhterem bu kadar ismen öne çıkıyor belirtim.
Bu hadiselerin bire bir içinden geliyorum son üç yıldır yaşananların başlangıcı ve bu istenen yasa maddeleri bizim hadisemizden ve bazı birkaç hadisenin okyonusun altında büyük ses ve olay çıkarmasından kaynaklanmaktadır birde ULUSLARARASI sistemde.
Arkadaşlar şimdi eğer bir siyasetçi veya siyasi gurup bir ana merkeze oturmak istiyorsa yapıcağı dünyadaki ve içerdeki yönetici tüm güçleri kordine edip hedeflenen noktaya kusursuz yerleşmek bunun çalışmasınıda bir MERKEZDEN yapman lazım burda bu iş için 2009 yılının sonunda MİT şeçildi aslında bunun hazırlıkları sayın FİDAN ile 2006 sonunda başlanmıştı.
Nasıl ERGENEKONUN bir işi bitmiş GLADİO örgütünün eski tabakasını EMNİYETTEKİ belirli bir camianın itici gücü ile temizledilerse,onlardanda  sistemde sıkıntı duyup tasviyeye girişilmiş şu anda olsada bile  MİT ilede ilk 2015  ve sonrasında 2023 hedefi denilen bence gösterilen değil bu sadece logo olarak belirlenmiş bir hedef,ben 2023 yılının gösterilen şekilde olmayabilirliğini mesela kendimce düşünüyorum…?
Terbiyeli ve üstün ahlaklı uslubümle anlatabildim umarım,MİT yeni yasada istenen bir çok madde TEKNİK anlamda doğru olduğu gibi bazı istenen operatif yetkiler bir DEMOKRATİK dünya düzeninde ve sisteminde OLMAZ VE KABULLENEMEZ İSTEKLER VE YETKİLERDİR.
Bunların bir istihbarat örgütünün içerde kullanması ve bu donanım yetkiye sahip olması hata, yanlışlık ve istihbarat örgütlerinin dünyadaki örneklerinde yoktur.
 YURT sathı için konuşuyorum,zaten aslında bilinmeyen bir hadise var MİT istediği bir çok yetki ile şu andada yetkili konumda,ilave istediği personelin dokunulmazlık sınırınının nerdeyse CUMHURBAŞKANI VE BAŞBAKANIN kendi dokunulmazlık çerçevesi.
İstihbarat örgütlerinin sahasından geliyorum arkadaşlar ve 1. Derece operasyonel üst olaylarla yaşamış insan olarak İSTİHBARAT örgütleri zaten YASAL SUÇ işleyen örgütlerdir içerde sen bu kadar MİT dokunulmazlık yasaları ile donatırsan zaten bu teşkilatın bu yetkilerini kötüye kullanan kendi çıkararına kullanan personeli çok sıklıkla oluyor dışardada muazzam örgütlenmiş bir 5. Kol faliyeti ile hemde HEDEFİ ve yüksek HIRSI  olan yönetici SİYASETÇİLER bu İSTİHBARAT örgütünü kullanıyorlarsa bunu kendince istediği gibi rakiplerini tasviye etmek onlara güç kullanmak için kullanabilir,bu şuna benzer NAZİZİM GESTAPO örgütlenmesi.
Arkadaşlar NAZİZİMDEN gelen vatandaşlarımız bile artık AVRUPA DEMOKRASİSİNİ yaşarlarken o kadar benimsedilerki yurt dışında son günlerinin demokrasinin nimetlerini yaşayarak geçiriyorlar.
Arkadaşlarım maddeler arasında MİT şirket kurabileceğine dair mevzuat getirilmek isteniyor buda geçmişten bugüne sarkan MİT işlediği uluslararası boyuttaki şuçlara bir büyük örnek teşkil eder şimdi bunun farkındalar buna bir yasa ile bir  serbestlik getirmek istiyorlar bunun mantıklı tarafı olsada son 30 yılda muazzaf ve 5. Kol faliyeti seferberlik faliyeti İSTİHBARATIN gücü ile adeta görünmeyen hayalet holding olmuş her türlü şuç örgütlenmesi ve mafya örgütlenmesine bile bulaşmış bir su altındaki yapıyı tam bir yasallaştırmak anlamında olur,siz bilmezsiniz ben MİT paralel yapılanmasının içindede olaylara şahit olduğum için adamlar çıkan yasaları ve kullanılan imkanları kendi menfaatlerine görede gizli yapılandırıyorlar.
Özellikle ŞİRKET KURMAK dendiğinde MİT şimdiki MÜSTEŞARINDAN başlayarak üç müsteşarın son söyliycekleri çok şey olmalı sanırım MİT şöyle bir pisikolojik durumuda söz konusu ülkede biz DEVLETİZ, biz yapmadığımız işe bile gelir biz ÇÖKERİZ….
Sevgili arkadaşlarım şu son lafım DİNLEME TAPE lerine girmiş istenirse gösterilebilir.
Arkadaşlarım birde bu işlede büyük emtialar dönmekte bir kısmıda tarihsel olarak gelen SİYASİLERİMİZİN bunların üstündeki emelleri bu yetkilerle donatılmış MİT personelince kullanılmaya başlanması tam bir ülkede BAAS rejimi örneklerini getirir,onuda bırakın bunlar zaten şu ana kadar uygulanmış hadiseler bu ŞUÇLARI engellemek isteyen insanların başına gelmeyen kalmadı,bu saatten sonra NAMUSLU insanların hali ne olur bilinmez bırakın onu TANIKLIK yasası ile ve diğer olayları ihbar etme mekanizmalarını kitliycek yasalar getiriliyor bunlar tam bir felaket arkadaşlar yanlış anlamayın gerekirse MİT personelinin şu anda insan öldürme yetkisi vardır bu yetkiler kanunla değil ama geleneksel ve kurumsal devam eden yetkilerdir,sen buna birde YASA ile koruma getirirsen yandı MİLLET keten helva anlamıyormusunuz KURUMDA birileri eski kendileri için işledikleri şuçları örtbas edip,yeni işlenecek kendilerinin menfaatlerine dayanan şuçlarla ilgili ön almak yasa ile korunmak…..!
Arkadaşlar ben sayın son MÜSTEŞARIMIZ DR HAKAN FİDAN beye bile yazılı bildirdim son 100 yıl bu işler içinde geçti tüm cenahımız biz bu işlerin sahada,uygulamada en üst seviyedeki makamda nasıl olduğunu biliriz sahada bir ton insan yetiştirdik 56 BORU FABRİKASINDA demir eğmedik eğildik,adam eğerek yetiştirdik bir çok arkadaşımızı kaybederek buraya geldik.
Bir örnek verim MİT ANKESÖRLÜ telefonları niye dinlemek ister,nezaretteyiz yan koğuşta tutulan benim tanımadığım kişiler POLİSÇE sorguya alınıyor,çıktıklarında sorgularında hepsi kıpkırmızı suratları bitik biri daha var sorguya girmeden çok neşeli hiç korkusu yok rahat tavırlarla sorguya gitti 1 saat sonra geldiğinde kıpkırmızı bende yan koğuştan dinliyorum aralarında konuşuyorlar bu diyorki sinirli AMK ağbi ne diyorsun polis benim kullandığım ANKESÖRLÜ telefonuda dinlemiş BİTTİK ağbi polis herşeyi öğrenmiş.
Şimdi arkadaşlar EMNİYET TEŞKİLATININ benim sorgumu emniyette bu konuda özellikle sözlü MÜLAKATTA konuşulan MİT ve ilgili PERSONEL hakkında vediğim bilgileri ve nasıl hiç konular hakkında bilgi vermeyip sadece şuç varmı yokmu onu anlatmamı KAMUOYU ile paylaşsa bu iftira kampanyası bizzat kapanır tüm kurumlar eteğindeki taşı döker AYIP bir şey hala bu işlerde bu DEMOKRASİ dediğimiz bir ülkede bu kadar DEMOKRASİ için HAK,HUKUK mücadelesinden sonra yarı yarıya vs laflar bu çıkartılmak istenen laflar konuşulmaz.ALLAHIN TOKADI YOK NEYDİM,NE OLDUM,NE OLUCAM…?
Meğerse benim MİT ÜST DÜZEY yetkili arkadaşım bu kişiye verdiği direktiflerde ANKESÖRLÜ telefon kullanması yönünde talimat veiyor bu arkadaşta o telefonu kullandığı için rahat fakat komik POLİS onuda dinlemiş.?
Nerde olmuş bu hadise RİZEDE……….
Şu anda MİT istediği yasadaki bir madde belge niteliği olabilecek her türlü malzemeyi isteme yetkisi vermezsen cezayi hükmü olucak verirsen cezai ehliyetin olmuycak bunlar ancak DARBE OLMUŞ ÜLKELERDE istenebilecek yasalardır,bunların yasallaşması ile bunların sınırı yoktur herşey isteyebilirler bunlar ancak FAŞİT DİKTATÖR ülkelerde olur biz TÜRKİYEYİ DEMOKRASİYE kavuşturmak için bu mücadeleyi verirken bu geldiğimiz NOKTA bir felakettir…..!
Arkadaşlar bir insan çocukluğunu ve gençliğini niye saklar,şundan dolayı saklar onu yetiştirenler ve onu hedefe sokup yönetenler açığa çıkmasın kimse olmasın çok nadir insanlar kimin nerden geldiğini ve nereye gittiğini bilebilir onun için hiçbir KURUMUN,KURULUŞUN VEYA BİR YAPININ EN önündeki insanlara bakmayın o insanları kim yönetiyor ve bu yönetenlerin bunların üstünden bulundukları yerlerde ne dizayn ediyorlar ona bakın……
Arkadaşlar son birkaç gün evvel bir devlet büyüğümüz benim konuşmama arkadaşlarımı RİSKE attığımı söylemiş arkadaşlarım ben hayatımda her işi kendim organize ettim ve kendim yaptım birileri dümenden etrafımızda KÜME olmak için kendi adamlarını doldurmuşsa bu adamlar benim adamım değildir zaten benim adamım olsa böyle konuşmaz onun için bende sonra TUFAN,benden öncede TUFAN dı.
Şu rahmetlik babamın kısa ömründe ben RAHMETLİ  BABAMDAN ve HOCALARIMDAN  başka kimseleri s……. Takmam son kalan bir hocam İstanbul BEBEKTE bir tanesi BODRUMDA imiş biride BAKIRKÖY bölgesinde,HEPSİNİN ellerinden öperim……
BİNBAŞI CEM ERSEVER öldürülmeden evvelki günlerini hatırlıyorum hep kitap yazıyor ve neşriyat işleri ile uğraşıyor bazı gazeteci arkadaşlara verdiğim anılarımda var kendisi bazı ANKARADA benim tanıdığım merkezlere uğruyor banada ordan söylemişlerdi bunun BİLETİ kesildi diye hakikatende öyle oldu,rahmetliğin son saatlerindede bir gazeteci olduğu söyleniyor yanında,bazen sistemler hiç değişmez sevgili arkadaşlarım,bazı şimdi üst makamlardaki KİŞİLERİ  düşünüyorum ANKARADA bana BİLET trafiğini yöneten büyüklerimiz tarafındanmı KÖRPE yetiştirildi……..
KAFAMI ATTIRMAYIN………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder