8 Şubat 2014 Cumartesi

SARAYA SIZMA……


Arkadaşlarım bir ERKEK için  en değerli varlığı BABASI birde öğretmenleri hocaları çok değerlidir,çünkü hayat yokuşunda onların verdiği bilgiler ve öğretiler insana donanım kazandırır.
Kimi diyorki çok kapalı yazıyorsunuz anlamıyoruz,kimi arkadaş çok sert ve açık yazıyorsun olmuyor,işte zor bir çizgi bir şeyler yapmaya sizlere ulaştırmaya çalışıyorum.
Önder bey dediki evlat biz KAFKASYALILAR Osmanlı toprağına adım attığımızda bizi ORDUYA almazlardı,niye ağbi öyle OSMANLI HÜKÜMDARLARI istememiş,peki sordum sonra nasıl girdiniz ve orduda ve diğer kuruluşlarda bu kadar yoğun bulundunuz,evlat bizimkiler ilk saraya kızlarımızı hareme vererek girmiş,sonra ağır sarayda siyaset oluşturartak ORDUNUN kapılarını bizlere açmışlar.
Peki ÖNDER bey bana bunları anlatıyorsun ama ben sıkılıyorum,evlat sana bunlar bir gün lazım olucak..
Bugünlerde APO ve bir ASKERİ yetkilimizin kasetleri basına yansıyor yansıyıp,yansımaması benim için anlam ifade etmiyor,sadece sizlere şunu söylemek isterim bu konuda gördüğnüz tüm fügürler seçilmiş bir kadrolu tiyatronun ürünü olup,aslında gördüklerinizin ve duyduklarınızın hepsi doğruda olsa siz onları benden tavsiye kale almayın.
Sebebine gelince tiyatro sahnesinde oynayanların karşılıklı bir önemi yok ,önemi olan senaryoyu kimin yazdığı.
Senaryoyu kimin yazdığına geldiğimizde ÖNDER bey arkadaşları ile sadece senaryo kaleme alınmış bir kısım arkadaşları ilede sahnelenmiş.
APO dünkü kesik kesik konuşmalarında diyor ve doğruyu söylüyor ben diyor diğer örgütleri tasviye ettim….
Pilot NECATİ derdim PİLOT NECDET ağbiye NECATİ gariban bir piyondu o aralar git gel işine sağa sola yolladık,ordan cilaladılar sonrada öldü gitti NECATİYİ gömdüler derdi,elini sallardı,asıl öbür NECATİ ihanet etti,allah taksiratını affetsin derdi.
1977 1 mayıs katliamından sonra yaşanan tüm faili meçhul siyasi cinayetler aslında bir şablon yapı üstünden eksilerek ama yerine yenileri gelerek devam ediyor.
 Merhum APTİ İPEKÇİ,HİRAM ABAS,MAHMUT DİKLER,GAFFAR OKKAN,NECİP HABLEMİTOĞLU ,tüm bu insanlara KİRLİ operasyon faaliyetini uygulayan suikast hücrelerini yöneten ve tetik çektiren muhakkak onları yakın tanıyan hayatta yaşayan insanlardır.
Diyceksinizki nerden buralara geldik hergün dağda bayırda son 30 yıl çocuklarımız katledildi bu coğrafyanın insanlarının hayatını yıktılar,bunun bir amacı var yaptıranlar tarafından birde bu amaca yoğun istekli ve arzulu hizmet edenler var,bunları tasviye etmekte maalesef başarısız olduk,bizi yönetenlerde bunları tasviye etmekten korktu.
Arkadaşlar,bir yerde bir kurtarma OPERASYONU oluyor,operasyonu AMERİKALILAR yapıyor bizim türk vatandaşımız diyorki sağolsun var olsun AMERİKALILAR bizim TÜRKİYEYEDEN hiçbir kurum hiçbir şey yapamadı AMERİKAN şirketinde çalışınca tabi onların gücü ile yapılan OPERASYONLAR kuvvetli oluyor,bizim ülkemiz zayıf ve kifayetsiz,ama,maaş,ikramiye,primler hatta alınan haraç,rüşvet ve uluslararası iç ve dış ticaretin getirdiği emtiaların SEFERBERLİK kapsamında havuz kurulmasında ülkemiz çok değerlidir…..


DEVEYE SORMUŞLAR NEREN EĞRİ DİYE,DEVE DEMİŞKİ NEREM DOĞRU………………….?
SAYGILARIMLA,
ZEKİ ARSLAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder