17 Şubat 2014 Pazartesi

SAĞIR ODA GERÇEKLERİ……..

         

Sevgili takipçilerim bugün yenişafak gazetesi yazarı çok değerli gazeteci sayın CEM KÜÇÜK beyefendinin köşe yazısı(emniyet ve yargı cuntasının elinde oyuncak olmak)rumuz taşıyan sayın CÜNEYT ÖZDEMİR ve sayın SONER YALÇIN beyefendileri eleştirirken onların yapımcılığını yapmış oldukları 36 bölümlük SAĞIR ODA dizisinde ırkçılık ve kürtçülük yapıldığını eleştirerek yazmış.
Ben size hadiselerini anlatim  o dizinin çekildiği  o günlerde dizinin rumuzunda bu dizi YAŞANMIŞ TARİHİ OLAYLARDAN esinlenerek yapıldığı ve dizideki KAHRAMANLARIN tamamen hayal mahsulü olup BİR KİŞİNİN HARİÇ …… olduğunu onuda dizinin bitimi ile açıklanacağını söyleyerek diziye başlandı ve 36 bölümde böyle gitti büyük bir seyirci kitlesi dizi topladı fakat 36. Bölümün bitişi ile dizi sonlandı ve öyle bir şekilde bitirildiki LOST dizisi gibi kimse bir şey anlayamadı ve gerçek kahraman açıklanacakken açıklanmadan dizi bitirildiği gibi bir dahada hiçbir kanalda oynatılmadı sadece internette diziyi bulmak mümkün oldu.
Gerçeğine gelelimmi 2004 yılında TÜRKİYENİN gizli işlerinin getirdiği kendi içinde büyük bir mücadele özellikle istanbulda olmaya başladı bu istihbarat dilinde KİRLİ OPERASYON ve çatışma dediğimiz bir hadise aslında bu hadisenin başlangıç startı yine 1999 yılı ve bazı yine kirli operasyonlar ben size mecburi içeriğini veremiyorum DEVLET İSTİHBARAT OPERASYONU gizliliği var,tabi bu bir çatışma ve ağır stres ortamında sürmeye ve çok stresli günlerin devam etmesine  sebeb oldu ve bazı yakın dostlarımızı kaybetmek zorunda kaldık….
Tabi tüm bunlar sonlandıktan sonra 2006 yazında KANALD televizyonunda bir DİZİ reklamı yapılmaya başlandı konusu 2.dünya harbinde NAZİLER ve bunların bazı ülkemizdeki kişilerle ilşkilerini konu alan,tabi tarihsel hadisenin içeriğini çok nadir bilen olduğum için şu anda ismini veremiyceğim bir gazeteciye bunun içeriğini ve nedenlerini yazdım.
Fakat çok entresan dizi başlamadan evvel etrafımda bulunduğum yerde bazı insanlar gelip tanımadığım uzun saatler farkettirmeden şahsımı izlediklerini fark ettim işkillendim fakat yaşları itibari ile ve tipleri itibari ile fazlaca çekinilecek bir hadise görmedim,fakat bir gece o zaman dizi başlamıştı fakat dizinin ortasında diziye giren bir kişi dizide UKRAYNA asıllı YURİ KRAKOV (kanlı kartal) kod adlı kişiyi  canlandıran sanatçı aynı dizideki kişi gibi etrafımda yarım saat dolaşınca çok tedirgin olmuştum hatta silahımı bile hazırlayıp tedbir almıştım neyseki bir şey olmadan gitmişti,sonrasında normal hayatta gördüğüm tüm kimseleri DİZİNİN içinde oyuncu olarak görünce bu bana bir KAMERA şakası gibi gelmişti ve  zaman zaman çok  güldürmüştü…..
Tabi o günlerde doğru yaşamla,sanal yaşam günler içinde birbirine karışınca bayağı zor günler geçirdim zaten o yılların günde 20 saat ayakta sadece üç,dört saaat uyku ile kalmam yoğun çalışma,stres,sigara ve alkol beni en sonunda yatağa ağır hasta olarak düşmeme sebeb olan hadiselerdendir…
Neyse dizinin geneli itibari ile doğru bilgiler üstünden yapılan bir tarihi olayı yine şahsım ve ailemi ilgililendiren  konuları işleyen bir dizi netice itibari ile şimdi olayın PÜF noktasını söyliycem bu dizide fazlaca sanırım TİCARİ bir menfaat beklenmesede ULUSLARARASI GÜÇLER dengesinde bilinçli veya bilinçsiz  YAPIMCILARININ belki farkına baştan varmadıkları TÜRKİYEYİ zor durumda bırakabilecek bir olguyu hazırlandığı dizinin son yedi,sekiz bölümü kala idrak ettim ve bu dizinin normal şartlarda bitmesinin ülkem açısında sakıncalı olduğunu farkettim zaten bu fark edişim 34. Bölümde ANKARADA MİT yönetiminide rahatsız etmişki onlarında dizinin ismini vermeden açıklamaları oldu ve akabinde MİT yönetimi banada bir personel yollayarak bilgilendirme yaptı.
Fakat burda sayın CEM KÜÇÜK beyin bugünki yazısında anlattığı gibi dizide bir KÜRT halkına karşı bir karşıtlık veya milliyetçilik yok hatta aksine DİZİNİN KAHRAMANININ NAZİLERE karşı olağan üstü bir mücadelesi var evet sayın PROFÖSÖR YALÇIN KÜÇÜK beyin dizide adı geçiyor,o hadise bile bizim aslında istihbarat açısından bazı yabancı gizli servislerin konumlanması ile ilgili geniş, büyük bilgi ve fayda sağlamış unutmayalımki MKE mühendislerinin şüpheli intaharlarıda gerçek hayatta o yıllara ve özellikle DANIŞTAY VE HRANT DİNK olayları o günlere rastlamış tüm bunlar bir bütünlük içinde sizlerin göremiyceğiniz ve yaşayamıycağınız bir DÜNYA içinde geçmiştir.
Sizleri bilgilendirmek zorunda kaldım çünkü LOGO olarakta sayın ORHAN KILINÇ beyin resimlerini dizide kullanıyoruz ama bırakında o kadar hakkımız olsun dilmi arkadaşlar.
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder