26 Şubat 2014 Çarşamba

MİT VE RENKLER……


Sevgili arkadaşlarım ALLAHA inancınız çok kuvvetli olsun,dini vecibelerinizi yerine getirmeyebilirsiniz ama inançlı olun o sizi kalbinizden doğru ufuklara sevk edicek.
Arkadaşlar demin bir hadise oldu okuyucularım arasından bir tanesi bir soru için mesaj atmıştı sonraki günlerde soyadına dikkat edince M harfli,belki olabilir diye L.M ismi ile bir akrabağlığınız varmı diyince şok oldum,DEDEMDİR toprağı bol olsun dedi.
Ve ekledi DEDEMİ nerden tanıyorsunuz,dedim dedeniz derin devletle irtibatlı idi,bana döndü mesajla dedemin MİT çalıştığını biliyorum dedi,kahkaha attım.
Anlatim kısaca L.M merhum yaşasaydı şu anda 80 li yılların ortasında bir yaşta olucak musevi asıllı bir TÜRKİYE CUMHURİYETİ vatandaşı beş ayrı lisanı konuştuğu için gençliğinde MAH teşkilatına alıyorlar  mütercim kadrosu ile,bir çok vazifelerde bulunuyor bizim SOVYET masamızda çalışıyor,yani teşkilata gayrımüslüm görevlilerimiz arasında bir efsane olmuş,bir muhterem beyefendiydi,tabi benimle arasında çok büyük yaş farkı var fakat zaman zaman gelir bir kahve içeriz oturur eski yeni konuşur sohbet ederken istihbari bilgi paylaşırız bu paylaşımlar esnasında şu anda TÜRKİYEYİ hayati ilgilendiren bazı MİT kurumunun içinden bilgileri bana vermiştir…
Şöyle TÜRKİYE üstündeki planların içimizde ne zaman bu coğrafyada filizlendiği tohum atıldığı geçmişte TEŞKİLAT içinde bazı İÇ İSTİHBARAT birimlerinin nasıl dışardaki istihbarat servislerinin payandası olduğunun teknik donanımını bana bilgilendirerek vermişti.
Hatta komik bir hadise oldu yıl 1994 iki MİT mensubu görevli ile PERA PALAS otelinde sohbet ediyoruz bu arkadaşlardan biri büyüğümüz yaşça biride benle yaşıt,ağbi bakın bu ihaneti bana L.M verdi fakat kendisi birkaç yıl evvel vefat etmiş,ama kendisinin dosyasından biz bu bilgiyi çıkartırız,benle yaşıt arkadaşım bana ağbi sende amma salladın dedi ALİ ağbi müdahale etti ve kızdı hemen not al arşive in dosyayı indir bak aradan bir hafta geçti benle yaşıt arkadaşım geldi ama mahcup bir hali var ağbi sen haklı çıktın L.M dosyasını BAŞKANDAN izin alıp arşivden çıkarttım,ağbi çıkarttık ama DOSYA,DOSYA değil AKORDİYON ve senin dediğin doğru çıktı dedi….?
Tabi kornerden golu yine çaktık, L.M tanımamda 1986 yılında çıraklık bu işlere yeni başladığımda ANKARADAN gelen bir rica ile KURUMUN mensublarının karıştığı bir ÖRTÜLÜ operasyon esnasında olayın uluslararası İRAN SAVAMA mensubları,İsrail ve abd istihbaratları arasında dönen bir işten dolayı karışması bu düğümü bizim çözmemiz için bir ekip kurulması bu ekipte en küçük ve çömez olan bendim,neyse merhum L.M orda tanıdım uzun haftalardan sonra işimizi bitirdik hatta hala hayatta yaşıyan ZENCİ MUSA kod adlı ağbimiz hep beraber bir çok icrai faaliyetimiz oldu İstanbul sokaklarında.
O yıllarda merhum em. DAİRE başkanımız ÖNDER bey TÜRKİYE ÖĞRETMENLER BİRLİĞİ bankasındaki makamında merhum MAHİR ÇAYAN dan ele geçirdiği kemik saplı 14 lü browning marka tabancası karnının üstünde bulundururdu,oğlum dedi bu gördüğünüz yaşlı adamı boş zannetmeyin ASALA operasyonları esnasında bizim için İSRAİL istihbaratını bize dost servis olarak angaje etmiş ve bu konuda uzun çalışmalar sonra  bizimle yapmış bir insandır,bizi avrupada çeşitli yerlere sağlıklı sevk ettirmiştir.
MUSA sen ZEKİ yide yanına alarak bu işin peşinde olun onunda artık öğreniceği çok şey var.
İşte bu akşam tesadüf benim yazılarımı takip eden torun ile tanışınca şaşırdık bu yazıyı kaleme almak istedim A.M kardeşim hayatta dedesini,amcasını,babasını kaybetmiş Müslüman bir eşi ile birlikte sağlıklı bir hayat yaşıyor,ALLAH onlara uzun ve sağlıklı mutlu bir ömür versin şunuda eklemeden yapmayayım ARKADAŞLARIM TÜRK İSTİHBARAT örgütlerine vatansever olarak hizmet etmiş bir çok GAYRİMÜSLÜM RUM,MUSEVİ,ERMENİ,SÜRYANİ vatandaşlarımız vardır bunlarla çok güzel anılarımız,yaşamışlıklarımız vardır,ölenlere Allahtan rahmet,kalanlarda allah uzun ömür versin…..
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder