15 Şubat 2014 Cumartesi

MİT ‘E ÇAKMALAR…….


Sevgili arkadaşlarım bu aralar yazı yazmayı düşünmüyordum ama sabah sabah bir görüntü kaydı seyredince nevrim attı feleğim ikinci kere şaşırdı hatta şöyle dedim vay A……….!
Mit güvenliği altında resmi olarak GİZLİ OPERASYON  yapan TIR yükününü yedeğinde götüren MİT personeline ancak DÜŞMAN ORDUSUNUN göstereceği muameleyi gösteren devletin ŞEREFLİ ünüformasını yönetici konumda sırtına geçirmiş bu vatanın ekmeğini yediğini unutmuş bir takım YABANCI güçlerin uşağı olmuş insanların yaptığı hadise tüylerimi diken diken etti aklım hafızam durdu.
Arkadaşlarım,aynı muamelenin böyle sert olmasada hatta yumuşak olsada bizede yapıldığını gördüğüm ve bazı esnekliklerden yararlandığım için olayın daha iyi farkındayım.
Fakat bu konuyu defatle sizlerin önüne getirdiğim için sevinçliyim asıl DOKTOR benim o makamda oturan daha PRATİSYEN HEKİM…….
Şimdi bu operasyonu yapanlar bu işin ayakçısı,bunu TÜM yapıyı organize edenler bunların kimler olduğu ve bunların son kertede TÜRKİYE içinde kordine ettikleri BATILI istihbarat örgütütlerini türkiye içindeki kordine edilen yerlerdeki temasları çok önemli içerden bunların istihbarat aldıkları kişiler olmasa ve bunları eski MİT yapısından yani dindar guruplardan değil tam aksine CİA ve MOSSAD ile tarihsel ilşkileri olan guruplar olmasa bu operasyonları yapmalarına imkan yok.
Bize yapılan tamamen operasyonun bitmiş kısmı olarak tamamen MOSSAD tekniği ile STRATEJİK bir yapıya sokulması ve dışarda benim istihbarat faaliyetimi bu işin üstüne yönlendirmemle olayı TEK başıma kendi tecrübemle çözdüm…
Buda bize gösteriyorki dindar bir yapısı olan ismi üstünde hizmet faliyeti ile toplumun güvenini kazanmış bir büyük camianın kilit yönetiminin dahada üstüne çıkmış bir BATI istihbarat yapısı bir büyük ÜÇGEN oluşturarak paralel bir organizasyon oluşturdukları bunuda çeşitli kurumların içinden oluşturdukları guruplarla organize ettikleri ortaya çıkıyor.
Bu hadiselerde zafiyeti  ben bizi yönetenlerde buluyorum özellikle 2005 yılından itibaren BATI istihbarat servislerinin MİT,TSK,EMNİYET içindeki tarihi oluşumlarla yaptıkları KİRLİ OPERASYONLARI adeta görmezden gelip bunların önünde beş kuruş menfati olmayanlan insanları aksine bertaraf  edip etkisiz hale getirdiklerinde ve daha sonra çeşitli siyasi İLGALAR için devamlı manevralarla kendi yerlerini ve makamlarını sağlamlaştırmak için hareket edildiğinde kurumları düzelticeklerine bu kurumların içindeki çeşitli guruplardan faydalanarak SİSTEMİ yönetmeye çalışınca ister istemez ortaya böyle yeni OLUŞUMLAR,ORTAKLIKLARİ,KOALİSYON güçleri çıkıyor,ve bunlara karşı operasyon yapmak zorlaşıyor operasyonun sonu bizi ilgilendiren tarafı DEVLETİN BEKASINA zarar veriyor…
Arkadaşlarım açmadan giriyorum,bizim işimiz AHMET,MEHMET,HASAN,HÜSEYİN ile değil onlar gelip geçici DEVLETİ kalıcı sağlamamız gerekli.
TÜRKİYEDE STK(SEFERBERLİK TETKİK KURULU) bir SİVİL DEVLET YÖNETİCİSİNE suikast yapılacaktı diye bir çakma senaryo ile giriyorsun ve 21 gün hukuku ön alarak inceleme yapıyorsun ondan sonra dışarı çıkıyorsun ORTADA ne suikast var nede girmenin bir nedeni var ama suyun altında vatandaşın bilemiyceği bir çok hadise var,İngilizce bir tabir vardır I am whatıng your my OFFICE….? Yani kısacası seni Ofisime bekliyorum….
İlk asılan insanı çocuktum evimizim çaprazında inşaat halindeki boş bir binada görmüştüm,hatırladığım bir ALMAN vatandaşı idi bizim dairenin hizasındaki 3.katta girdiği bunalımla kendini asmıştı,ALLAH TAKSİRATINI AFFETSİN…
2009 YILINDA NİSAN ayında 53 kilo hatanede yatıyorum,bir dışardan gürültüler geldi zorlukla balkona çıktım hastanenin baktım geniş ormanlık alanda bir vatandaşımız kendini asmış ALLAH RAHMET EYLESİN……..
TÜRK ATASÖZLERİNİ çok iyi değerlendirmek ve düşünmek lazım NEYDİM,NE OLDUM,NE OLUCAM……….?
SAYGILARIMLA,

ZEKİ ARSLAN…..
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hS4BhrDL18E

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder